10. fejezet

719 36 0
                                    

Egész nap azon voltunk, hogy keressük azt a kib*szott váltót. A sulináltalátuk meg a sineket. Amiket követtünk is. Amikor már végre megtaláltuk a váltót.

- Végre.- suttogta Stiles.

- Ez sosem volt még ennyire könnyű.- jegyezte meg Scott.

- Most az egyszer ilyen könnyűnek kell lennie.- vigyorgott Stiles és elindult a váltó felé.

Hát persze, hogy nem volt olyan egyszerű. Egyből meg is jelentek drága barátaink, a szellem lovasok. Harcolni kezdtünk velük. Pontosabban én védtem mindenkit a testemmel, mivel megtapasztalhattuk, nem lesz tőle semmi bajom. Elpróbáltunk jutni a váltóhoz.

- Inkább nekünk kéne segítened, Árny-farkas!- mondta az egyik szellem lovas. Nen tudom, hogy rajtam kívül más is hallotta-e, de nem úgy tűnt.

Végül sikerült eljutnom a váltóhoz. Egy kis próbálkozás után sikerült átálítanom, amitől eltűntek a szellem lovasok.

- Vége.- mosolyodott el Malia.

- Úgy tűnik.- suttogta Lydia.

- Nem teljesen.- hajtottam le a fejemet.- Azt mondta az egyik szellem lovas, hogy inkább nekik kéne sdgítenem.- harapdáltam az ajkaimat.

- Senki nem mondott semmit.- ölelt át Stiles.

- Én hallottam.- sipogtam.

***

Már egy hete volt, hogy legyőztük a szellem lovasokat. Azóta minden helyre rázódott. Stilesszal újta összejöttünk. Ma mutattam be Biankanak.

Miután felmetünk a szobámba, egyből bedőltünk az ágyamba és a plafont bámultuk. Végül a csendet Stiles törte meg.

- Sophi járnál velem?- fordította felém a fejét.

- Igen.- néztem még mindig a plafon felé.

- Eljönnél velem a fél évi bálra?- kérdezte.

- Igen.- erre már én is felé fordítottam a fejemet. Egyre közeledtünk egy máshoz, majd elcsattant egy csók.

Jövő vasárnap lesz a bál. Majd a héten elmegyünk a lányokkal vásarolni.

Na, gyerekek eddig ez a legrövidebb rész. Bocsi.

FK

Hajsza (Az Árny- farkas 2)Teen Wolf ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora