KARAKTERLER

106 8 1
                                    

Halit Çınar

Takımın buz hokeyi hocasıdır. Kızı olan Deniz'e çok düşkündür. Takım onun için çok önemlidir ve takımı yükseltmek için elinden gelen herşeyi yapar.


İlknur Zengin

Yusuf'un ablasıdır. Bir mahalle kuaförü sahibidir. Kardeşi Yusuf buz hokeyi takımına girdiği için bu işin iyi ilerlemesini ister.


Yiğit Saruhan

Takımın kaptanıdır. Aynı zamanda golcüsüdür. Kardeşi Osman'a çok bağlıdır. Takım onun için çok önemlidir.


Yusuf Zengin

Takımın golcüsüdür. Hayatında buz hokeyi tek düzgün işi olmuştur. Bu yüzden bu işe sımsıkı tutunur. 


Umut Başaran

Umut takımın kalecisidir. Geçmişte yaşadığı olaylardan dolayı psikolojik sorunları vardır. Babası Sait ona kıyamamaktadır. Bu yüzden onun yanından ayırmamaktadır.


Oğuzhan Uçar

Takımın savunmasındadır. Aynı zamanda Zeytinburnu Buz Hokeyi Spor Salonu'nun güvenlik görevlisidir. Takımda buz hokeyi dışında en iyi mesleğim olan odur. Annesi kanser olduğu için annesine bakmaktadır.


Mazlum Kara

Mazlum takımın savunmasıdır. Takımda neredeyse hayatını en zor koşullarda yaşayan odur çünkü babası bir alkol bağımlısıdır bu yüzden çok küçük yaşından beri ailesini o geçindirmektedir.


Akif Alaca

Takımın savunmasındadır. Buz hokeyi dışında araba tamirciliği yapmaktadır. Annesi ve kardeşi köydedir. Ustası ona yatacak yer verdiği içim bunu sürekli başına kakmaktadır. Bu yüzden buz hokeyi işi ona da bir umut olmuştur.


Deniz Çınar

Halit hocanın kızıdır. Konservatuvar okumaktadır. en büyük hayali ünlü bir kemanist olmaktır. Annesini bir trafik kazasında kaybettiği için sürekli annesine karşı bir özlem duymaktadır.


Aslı Irmak

Aslı mühendislik okumaktadır. Annesi ve babasını küçük yaşta kaybettiği için ilknur ona ablalık yapmaktadır.


Osman Saruhan

Osman Yiğit'in kardeşidir. Lisede okumaktadır. en büyük hayali hukuk okumaktır. Annesi ve babasını küçük yaşta kaybettiği için abisi ile beraber yaşamaktadır.


Sait Başaran

Umut'un babasıdır. Oğlunu çok sevmektedir mahalle kahvesinin sahibidir.


Umarım güzel bir iş olur...


...İYİ OKUMLAAAAR...

Yüreğimdeki DenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin