4 Ay Önce;
- Mustafa dua etmek ve namaz kılmak için hastanenin mescidine gitmişti.Doktorlar odasındaydı,bir an içeri Kadir girdi ve iki doktor da Kadir'e safça bakıyorlardı.
Doktor:Siz de kapı çalma diye bir sey yok galiba!!
-Kadir para dolu çantayı masaya koydu.
Kadir:Şimdi beni iyi dinleyin. Daha demin ameliyatından çıktığınız kadın için bu paraları size vericem ama dediğimi yaparsanız.
Doktor:tamam şartlar ne!?
Kadir:Eşi Mustafa ya ve ailesine öldü diyeceksiniz serumun'a bir şeyler katın ama ne bebeğe ne de kadına zarar gelmesin bu işin sonunda gerçek den kaybederse'm sizde ölürsünüz.
Doktor:Tamam.
Kadir:Ne zaman uyanır?
Doktor:Her an uyan'a bilir şu an bile.
- Kadir elinde çanta ile çıktı ve yoğun bakımın önüne geldi.Asiye'yi uyanmaya çalışırken görünce hemen bir doktormuş gibi giyindi ve içeri girdi maske vardı yüzünde o yüzden Asiye tanımamıştı.Asiye'nin dibine kadar gelmişti.
Kadir:Şimdi bebeğine ve sana zarar vermicez ama şartlar var.
Asiye:Kadir!
Kadir:Ya ben,ya da Mustafa. Mustafa'yı seçersen bebeğin ve Mustafa ölecek. Ama beni seçersen bebeğin ve Mustafa yaşayacak.Yaşamasıda bir mucize zaten.
- Asiye ağlıyordu eli karnındaydı. Çaktırma dan cama doğru baktı Mustafa orada değildi.
...
Mustafa duasını namazını kıldık dan sonra dışarı çıktı.
...Asiye iç ses:Nolur Mustafa neredeysen gell!!
..
-Asiye çoktan seçimini yapmıştı.Asiye:Tamam senle gelicem. Ama nolur zarar verme.
Kadir:Şimdi doktorlar sana bir ilaç verecekler serum ile ama sana ve bebeğine zarar gelmicek seni öldü diye göstericez ve buradan çıkıcaz.
Asiye:Tamam.
- Asiye sevdiği adama ve bebeğine zarar gelmesin diye kabul ediyordu fazla geçmedi doktorlar geldi ve serumun'a ilacı verdiler. Asiye ye ilacı verir vermez titremeye başladı gözleri bir açılıyor bir kapanıyordu,Kadir üstünü değistirdi ve mork kısmında beklemeye basladı Asiye'yi oraya getireceklerdi..Mustafa geldiğinde Asiye kıriz geçiriyordu bağırmaya başladı doktorlar hiç bir şey olmamış gibi geldi ve serumuna çaktırmadan ilaç verdiler.Asiye kendinde değildi şu an ama 5-10 dk ye kendine gelirdi doktorlar üstünü örttüler ve dışarı çıktılar.Mustafa daha fazla dayanamamış dışarı çıkmıştı.Bu sırada morga götürmüşlerdi Asiye'yi biraz beklediler Asiye gözünü açtı ve gizlice çıktılar Kadir ile Asiye arabaya bindi.Ve eve doğru yol aldılar Asiye'yi öne oturtmuştu elini tutuyordu zorla Asiye ne kadar istemese de ağlıyordu.
Kadir:Ağlama!!O adam için ağlayınca sinirlerimi bozuyorsunn!!
Asiye:Bırak!!
Kadir:Hemen evlenicez duydun mu beni!!
Asiye:Kadir yapma nolur!?!?
-Eve gelmişlerdi Asiye arabadan inmeyince Kadir kolundan sürükledi.Küçük bir oda vardı özenle hazırladığı Asiye'yi odaya götürmeye başladı bu sıra da Asiye'nin yarası acıyordu ve de bacak arasından kan geliyordu büyük bir sancı girmişiti.
Asiye:Kadir yapma nolur!!
-Asiye bacak arasından gelen kanı fark edince Kadir'e daha çok yalvardı.
Asiye:Kadir yapma nolur bebeğimmm..Kızımm.
-kadir Asiye'yi yere attığında fark etti bacak arasındaki kanı.Hemen yanına geldi.
Kadir:tamam-tamam iyi olacaksınız sakin ol.
-Kadir elini Asiye'nin karnına koydu,Kadir elini koyar koymaz Asiye bağırdı acıyla.
Asiye:Çek elini!!Dokunma bebeğime!!
Kadir:yeterr!!
-Tokat attı ve yerden kalktı.
Kadir:Doktor falan çağırmıyorum naparsan yap.
-Dedi ve tokat attı.
Asiye: Ahhhh!!!!!!
-Kadir odadan çıktı ama dayanamadı Asiye'nin daha fazla ondan nefret etmesini istemiyordu doktor çağırdı Asiye yerde kıvranırken aniden odaya doktor girdi ve müdahele etti.Bunca badireye rağmen iyiydi ikisi de.Kadir arabaya bindirmişti Asiyeyi ve İstanbul'a yola çıktılar.
...
Mustafa civradan sonra eve gitti.herkes şaşkınca Mustafa'ya bakıyordu.
Mustafa:Artık ne bi yengeniz ne de yeğniniz var.
Tahir:Abi saçmalama yengem ölemez abii!!!
-Mustafa odaya çıktı.Hala kurulu olmayan beşik çarptı gözüne kızım.Dolapdan Asiye'nin t-shirt aldı ve koklamaya başladı koklayarak uyuya kalmıştı.
Bütün Kaleliler perişan olmuştu aslında Asiye ve Kızı ölmemişti bir adamın eline kurban olarak gitmişlerdi.
(kontrol etmedim sjsj)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Aşkın İzi' (Tamamlandı)
Cerita PendekAsiye ve Mustafa Karadeniz'e sevdalarını sizce sığdırabildiler mi?? ... Adam Kadın İçin Her Şeyi Yapa Bilir.Kadın da Adam İçin Her Şeyi ,Ama Sevdarı Verdiği Bir Kararla Bitebilir...