В сряда сутринта Марк се събуди пръв. Приятна топлина се разля по тялото му, когато видя другото момче сгушено в гърдите му. Усмихна се леко и погали косата му внимателно.
Постигнаха невероятен успех и вчера целия ден не се бяха карали. Хюк дори не се заяждаше с него, а се държеше напълно нормален и свободно. Радваше се, че имаха такъв напредък в отношенията си.
Марк прокара пръсти през косата му и по-малкия се размърда леко в съня си, предизвиквайки усмивката му. С всеки изминал ден се привързваше все повече към него и не знаеше дали това бе добре. Харесваше му компанията му, въпреки че се караха постоянно, вече не си представяше той да не е около него.
Порадва му се още няколко минути и осъзна, че е време да става. Целуна челото му нежно и се изправи от леглото, завивайки го по-добре. Хюк само измърмори нещо и се обърна по гръб, явно разбрал, че леглото е вече свободно. Разпери ръцете и краката си и доволно се усмихна на сън.
- Непоправим е - прихна Марк и излезе, оставяйки го да поспи още малко.
***
Донгхюк изсумтя, тъй като се събуди от досадната мелодия на алармата си. Протегна се към нощното шкафче и взе телефона си, спирайки я. Обърна се на другата страна и реши, че Марк ще бъде там, но когато сложи ръка на мястото до себе си, то беше празно. Отвори едното си око и погледна, за да е сигурен, сетне се надигна и огледа стаята.
- Мен ли търсиш? - попита Марк и прекрачи прага.
- Ще ти се, мухльо - каза дрезгаво Хечан и тръшна глава на възглавницата.
- Ще закъснееш за лекции. - Високото момче отиде до гардероба и го разтвори.
- Майната им.
- Трябва да отидеш. Кога беше излизането с Ронджун?
- Не знам, махай се.
- Някой май е станал с дупето нагоре - отбеляза чернокосия и го погледна.
- Дори не съм ставал, тъп ли си? - изсъска Хюк.
- Колкото и да ми харесва сутришното заяждане с теб, трябва да те закарам до университета по-скоро. Затова ставай, закуската ти е готова.
Донгхюк отвори очи при споменаването на храната.
- Трябваше с това да започнеш - той го посочи укорително. - Може ли да ям в леглото?
YOU ARE READING
Website for couples
AcakДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?