Fethiden:yalanmış hepsi.gülmesi bakması sevmesi.olucağı buydu zaten.seni sevmeyen birinden ne bekleyebilirsinki.zorla sevmez kimse kimseyi bunu biraz geç anladım ama olsun.canı sağolsun gidenin arkasından bir tek bunu diyebiliyor insan eğer çok seviyorsa.
Çok sevmiştim ben onu.karanlık dünyamı aydınlatan kadındı o.
Kendimden vazgeçmemi sağlayandı.
Hayallerimin başrolüydü böyle çekip gidemezdi beni yarım bırakamazdı.
Bi yerde okumuştum insanlar normalde 4 bacaklı 4 kollu ve 2 kalpliymişler ama yunan tanrısı zeus insanlar böyle çok güçlü oluyorlar diye onları ortadan ikiye bölmüş ve insanları bütün hayatları boyunca diğer yarılarını bulmaya mahkum etmiş eğer bu efsane doğruysa eylem benim diğer yarım.onu bulmuşken bırakamam ben.kaybedemem onu bu kadar severken vazgeçemem ondan ama onu zorlada tutamam beni sevmiyor benimle mutlu deģil belkide benden nefret ediyordur ve hakkıda bi insanın kaldıramıyacağı şeyler yaptım ben o na küçümsenmeyecek şeyler.
Şuan arabayı son gaz otele sürüyordum mademki eylem beni istemiyor bende görünmüyecektim ona bırakıcaktım onu zor olucaktı ama mecburdum insan sevdiģinin üzülmesine kıyamazki.Eylemden:Fethi odadan çıktığından beri ağlıyordum.o benden vazgeçmezdiki bırakmazdıki o beni ölse de bırakmazdı.
Ben inanmaktan güvenmekten yoruldum.
Her güvendiģim insandan darbe yemekten yoruldum.
Sonuna kadar diyenlerin beni yarı yolda bırakmasından yoruldum.bunları hakedecek ne yaptım ben.
Başkaları gibi kullanmadım.
Birlikteliklerimde bir çıkar gözetmedim.sadece sevdim sevilmek istedim hepsi bu.seviyorum hemde çok her ne kadar seni sevmiyorumda desem hayatımdan vazgeçicek kadar seviyorum onu vazgeçmeye kıyamayacak kadar çok seviyorum.gerçekten seven insanlar vazgeçemez buna inanıyorum.beş yıl geçse de on yıl geçse de vazgeçemez,unutamaz.başkasyla evlensede içinde ukte kalır bazı şeyler.fethi benim içimde ukte kalsın istemiyordum ben onunla yaşlanmak onunla ölmek istiyorum.Eylemden:O gecenin üzerinden tam bir hafta geçti fethi bu süreçte hiç eve gelmedi.bunun tek bir açıklaması olabilirdi başka bir kadın vardı hayatında yoksa bırakmazdı beni,bizi.
Canı bile görmeye gelmedi.kim 1 hafta bile isteye çocuģundan ayrı kalabilirki.kim karısını bırakıp başka bi kadının yanına giderki cevap vereyim sevmeyen bir adam yapar bu acizliği.1 haftadır zar zor ayakta duruyordum cana da bakamıyordum. Çocuk perişan olmuştu bizim yüzümüzden.canı uyutup aşağıya indim.tv izlemeye başladım kafamı dağıtmam gerekiyordu.fethinin en yakın adamı Serdar geldi yanıma.Serdar:Yenge abi canı istiyor.
Eylem:Ne demek istiyor.
Serdar:Özlemiş işte.
Eylem:Özlediyse gelip görsün hiç bi yere gitmiyo benim çocuģum.
Serdar:Yenge zorluk çıkarma güzellikle götürelim.
Eylem:Hayır dedim.
Serdar:Yenge bi saat sonra getircem bizi zor durumda bırakma lütfen.
Eylem:Bi saatten fazla sürmesin.
Serdar:Tamam yenge.
Diyip gitti salağa bak özlemişmiş gel gör o zaman sümsük herif.Fethiden:Canı çok özlemiştim ama eve gidemezdim.eylemi görürsem dayanamazdım burnumda tütüyordu o kadife gülü kokusu.en yakın adamım serdara canı bir saatliğinede olsa buraya getir demiştim.aradı eylemin ilk başta vermediğini sonradan bir saatliģine ikna olduğunu söyledi.ikimizin çocuğu en az onun kadar benimde görmeye hakkım var.
Eve gitmiyordum daha doğrusu gidemiyordum eylem bana hanı beni bırakıcaktın der diye bir haftadır otelde kalıyorum.bugüne kadar kimseden hiçbir konuda korkmamıştım.bu kadın benim ilkim oluyordu hep,inşallah sonumda o olur.
Ona istiyorsan git dedim ama bırakamazdımki onu gidemezdi o benden bizden.yaşayamamki ben onsuz.ne olursa olsun bırakmıycaktım eylemi.Eylemden:Canı hazırlayıp serdara verdim ve dikkatli olmasını söyledim bi saat içinde burda olmazsa neler olucağınıda anlattım.
Serdar:Tamam yenge valla ömrümden 3 yıl çaldın he yeter biz gidelim artık herşeyi anladım ben hatta ezberledim.
Eylem:Altını pisletirse
Serdar:Hemen temizliycez.
Eylem:Güzelll.Eylemden:serdar canı götürdükten sonra bahçeye çıktım.fethi evde yokken çıkabiliyordum.gerçi fethi niye eve gelmiyor ki.hani bırakıcaktı beni hani zorlamıyacaktı.o anlık sinirle ağzımdan çıkmıştı sevmiyorum lafı.allah beni kahretsin bi anlık sınır yüzünden başıma gelenlere bak.fethidede suç var o an çekip öpseydi beni ne sinir kalıcaktı ne dert.eskileri açmam çok kötü oldu.
Fethi çok değişti eski fethiden eser yok resmen ama benim yüzümden aşamıyoruz biz eskileri herşeyi ben mahvediyorum.Fethiden:Canı yanıma getirdiler çok özlemiştim oğlumu hasta hasta bırakmıştım onu nasıl bi babayım ben
Bu fikirleri aklımdan atıp canla oynamaya başladım kısıtlı vaktimiz vardı sonuçta.onunla oynarken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.ne çabuk geçmişti zaman bi saat çoktan bitmiş ve serdar yanıma gelmişti.
Bende serdara eylemi ara can bu gece burda kalıcak demiştim.eylem buna çok kızıcak ama bende çocuğumla vakit geçirmeliyim.sonuçta bir haftadır görmüyorum.eve gitsem görürümde malum halimiz ortada.Eylem:bir saat olmuştu hatta geçmişti bile ama ne gelen vardı ne giden.korumalardan biri telefonu yanıma getirdi bende aldım ve karşıdakini dinlemeye koyuldum.
Yenge demesiyle serdarın olduğunu anladım ters giden bir şey daha olduğunu sezdim.
Efendim dedim.Fethi abi canın bu gece burda kalıcağını söyledi haber vereyim dedim.
Bana bak serdar o fethi abine söyle can orda falan kal-mı-ya-cak.anladın mı beni?
Serdar:Ama yenge
Eylem:Aması maması yok canı buraya getiriyorsun hemen.ben oraya gelmiyeyim diyip kapattım.nasıl gideceksem salak kafam ya.
Beklemeye başladım.Fethiden:Serdar yanıma gelip eylemin dediklerini anlattı ondanda bu beklenirdi zaten o uyuzluk yapıyorsa ben kralını yaparım.kendi kaşındı.serdara hemen bi tane bakıcı bulmasını söyledim.
Evdeki korumalardan birinide arayıp eylem buraya gelmek istediģinde karşı çıkmamalarını söyledim.
Canla oynamaya devam ettim.altını pisletmişti ne yapıcaktım şimdi.eylemden görmüştüm bi kaç defa ama tam bilmiyodum aman ne var sanki altı üstü bi bez baģlarız gider.onumu yapamıycaz dedim ve canı yatırıp bezi çıkardım pis bezi çıkarıp temiz bezi yerine koydum şimdi sıra bağlamaya geldi çarpraz bağlamayı denedim böyle oluyodu herhalde dedim ama olmadı bezin ucu kısa geldi bende başka bezden bi tane daha uç koparıp bu beze taktım olmadı koptu hemen sinir krizi geçirmek üzereydim be zor bi iş bu ya öyle böyle takmıştım bezi.
Biraz daha oyalandıktan sonra serdar içeriye girdi abi bakıcı buldum kapıda bekliyo dedi girsin dedim gelen topuklu ayakkabı sesleriyle kafamı çevirdim ve oraya dönmemle ufak bi şok geçirdim.Bu bölümü kamelya5508 e ve EyleminGamzelisine ithaf ediyorum.
Veee son.
Bölüm nasıl olmuş sizce?
Yorumlarda belirtin lütfen.400 okuma oluyo ama 10 tane yorum var 5 ini ben yazmışım buda beni çok üzüyor emek vererek yazıyorum güzel olmuyo moralim bozuluyo ama siz istiyorsunuz diye defalarca yazıyorum lütfen moral olsun diye bile olsa biraz yorum yapın.
Böyle gitmeye devam ederse final olacak.
İyi günler delifişeklerrr💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçimdeki Sevgiyi Bul
FanficSiyahtan daha karanlık bir adam, beyazdan daha saf bir kadın... Sevmeyi bilmeyen adam, sevginin dibine yaşayan kadın. Bir gece yolları ıssız bir caddede kesişiyor. Adamın siyahına bir damla beyazlık, kadının beyazına bir damla siyahlık karışıyor. ...