~Karşılaşma~

939 98 38
                                    

"Hadi ama Luka, bunun o kadar da kötü olduğunu söyleyemezsin!"

Genç kız kıkırdayarak bu cümleyi kurduğunda oğlan somurtarak cevap verdi,

"Bu fikri sevmedim.."

Kız neşeyle oğlanın yanına oturdu,

"Hey, gülümse biraz, her şey iyi olacak.."

Ellerini oğlanın yanaklarına yerleştirip fısıldadı,

"O gamzeleri görmek istiyorum.."

Luka sevgilisinin bu hareketine karşılık olarak dişlerini göstererek kocaman gülümsedi.

Marinette Luka'nın böyle bir geri dönüş yapmasına güldü.Sonuç olarak şimdi ikisi de mutluydu.

Onun kıskançlık krizleriyle başa çıkmak gerçekten zordu çoğu zaman mutlu sonla bitiyordu.

"Bu o sarı kafanın teklifini kabul ettiğim anlamına gelmiyor,küçük hanım.."

Marinette ellerini oğlanın yanaklarından çekip banka koydu.

İşin açıkçası Adrien tarafından olmadık bir zamanda sınava tabi tutulacak olması hoşuna gitmemişti..

Ama olumlu tarafından bakmaya çalışıyordu, en fazla ne olabilirdi ki?

Bu sırada ilerde onları izleyen sarışın kız yanındaki oğlana dönüp gülümseyerek sordu,

"O kız, Marinette  galiba, ve şu koyu mavi saçlı çocuk, kuzenler öyle mi?"

Yeşil gözlü onayladı,

"Evet Chloè, kuzenler,ama sence de iki kuzenin bu kadar yakın olması..

Yani, bilemiyorum bence başka bir şeyler var."

Chloè en yakın arkadaşına dönüp heyecanla konuştu.

" Adrien, bir fikrim var tatlım. Ve eminim ki aradığımız cevabı bulmamıza yardımcı olur.."

Adrien tek kaşını kaldırıp sordu,

"Chloè, lütfen karmaşık planlar olmasın!

Daha fazla entrikayı kaldıramam."

"Ah, aptal sus ve beni dinle.."

Gerekli sessizliğin sağlandığına emin olunca konuşmaya başladı,

"Pekala, madem bu ikisi kuzen, onları test edelim. Ne de olsa sen kızın telekinezi yapıp yapmadığını öğrenmek zorundasın.

Bu senin için bir fırsat.."

Durdu ve kaşlarını çattı,

"Hey, dur bir saniye.. Adrien sen de bu kızla kuzensin!"

"Hayır, saçmalama babam kuzen olmadığımızı söyledi. Sanırım Sabine dedemin başka bir kadınla ilişkisinden dünyaya gelmiş..

Tam emin değilim ama,  Sabine belki başka bir tanrının kızıdır. Bunula ilgili bilgim yok. Tek bildiğim kuzen olmadığımız."

Chloé rahatlamış bir ifadeyle gülümsedi ,

"Ah, bir an korktum.. Tamam devam ediyorum öyleyse.

Kızı şu maviliden uzaklaştır. Yani, bilirsin Adrien diğer kızları etkilerken ne yapıyorsan aynını ona da uygula."

Adrien muzip bir şekilde gülümsedi. Chloé bazen çok mantıklı konuşuyordu.
Kızın planını anlamıştı, bu sefer o devam etti.

"Ve sen de oğlanı ayartıp ne olup bittiğini öğren. Sonuç olarak bu basit planla onların en büyük kozlarını ele geçirelim.."

"İşte bu yüzden en iyi arkadaşım sensin!"

~SOLEIL ET LUNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin