•//29//•

859 50 4
                                    

Městečko Palermo jsem vždycky měla ráda. Zahrály jsme asi tři kola. Hned v prvním kole byla vrah Lisa a mě, Tessu a Lolu povraždila samozřejmě jako první... mrcha jedna. V druhém byla vrah Ashley a v posledním Edward. Než jsme se nadály, byl čas na oběd. Amy nás poslala si umýt ruce a vyrazit.

Byla pizza. ,,Něco mi na ní chybí, ale nevím co." Hrála jsem, že přemýšlým. ,,Hele mně taky." Přidala se Tessa. ,,Jak vám může chutnat na pizze ovoce." Kroutila hlavou Lisa. ,,Prosím tě, kdyby bylo po tvém, byli by na pizze gumoví medvídci, nutella a kyselé žížalky" Šťouchla do ní Lola a zasmály jsme se. ,,To je pravda" Přiznala se smíchem. S chutí jsme se do toho pustily. Po obědě jsme vykročily směr pokoj a užívaly si odpolední klid. Když se ozvalo zaklepání. ,,Že by Amy?" Zeptala se Lisa. Pokrčila jsem rameny a šla otevřít. Byla to Patrisha.

,,Ale, přišla jsi nám ještě něco ukrást?" Zeptala jsem se. ,,Ne, přišla jsem se vám omluvit." Řekla hlasem, který zněl opravdu přesvědčivě. ,,Holka, nedostala jsi horečku?" Objevila se za mnou Lisa. ,,Ne. Omlouvám se. Chovala jsem se hrozně. A ukrást tvoje prádlo ode mě bylo opravdu šílené. Nevím, co mě to napadlo. Takže prostě promiň." Řekla a otočila se a chtěla odejít na svůj pokoj. ,,Patrisho" Oslovila jsem ji, abych ji zastavila. Otočila se a podívala se na mě. ,,Díky." Řekla jsem a zavřela.

,,Páni" Řekla Lola. ,,Taky čumím" kývla jsem hlavou. ,,Nepůjdeme se projít?" Navrhla jsem. ,,Mohly bychom." Řekla Tessa a zvedla se z postele. Holky se zvedly také a vyrazily jsme se projít kolem rybníku. Povídaly jsme si a smály jsme se. Po chvilce jsme si lehly do trávy a nadále si povídaly.

,,Ach jo, mně se odsud nechce." Vzdychla Tessa. ,,Ani mně ne." Řekla jsem. ,,To ani nám" Přidala se Lola. ,,Už bychom měly jít" Zvedla se Lisa. ,,Máš pravdu." Přidala se Tessa. Zvedly jsme se a zamířily jsme k budově. Jen chvilku po tom, co jsme dorazily na pokoj jsme uslyšely Amy ,,Všichni na chodbu, hned!" Volala.

Vyrazily jsme na chodbu přesně, jak nám nařídila Amy. Když už jsme byli všichni, zavedla nás Amy do místnosti, kde jsme ještě nebyly. Stál tam stroj na karaoke. ,,Nemusíte se děsit." Ujistila nás Amy. ,,Nikoho do toho nutit nebudeme, ale berte to jako legraci, nikdo se vám za zpěv smát nebude. Předvedu." Řekla Amy a chopila se mikrofonu.

Zazpívala si My Heart Will Go On od Celine Dion. Všichni jsme se nasmáli. ,,Tak kdo jde další?" Zeptala se. ,,Já!" Ozvala se Lisa a převzala od ní mikrofon. Zazpívala si Baby od Justina Biebera. Tleskali jsme do rytmu a opět jsme se nasmáli. ,,Já jdu!" Křikl Edward. On to ale vzal vážně. Zazpíval nádherně Perfect od Eda Sheerana. Málem jsem se rozplakala.

Dál si dala Ashley duet s Davidem s písní Barbie girl. U toho bylo opět spoustu smíchu. Dále se vydala Lola zazpívat ohromně falešně píseň I Will Always Love You. Opět nával legrace. ,,Ještě někdo?" Zeptala se Amy a otírala si slzu smíchu.

,,Tak já!" Ozvala jsem se, když jsem viděla, že se nikdo nehlásí. Zatáhla jsem s sebou Tessu. Nevypadala moc nadšeně, ale já věděla, že zpívat umí. A i kdyby ne, nic by se nedělo. Zazpívaly jsme si Shallow. Já zpívala Lady Gaga a Tessa Bradleyho.

Podle mě to bylo nádherné. Moc jsem si to užila a Tessa očividně nakonec taky. Ozval se potlesk. ,,Zazpívejte Nas Ne Dogoniat!" Ozvalo se. Proč vlastně ne? Sranda musí být. Koneckonců, vypadáme trochu jako t.A.T.u až na to, že nejsem zrzka.

Tohle jsme si možná užily ještě víc. Nasmály jsme se jak my, tak ostatní. S mojí ruštinou se není čemu divit.

Táborová láska | LGBTKde žijí příběhy. Začni objevovat