Zrr Zrr Zrr..
Şu sesi kapatııın düğünüm mahvoluyor!!
-Tatlım uyan hadi Selen kızım !?-Ah anne sen miydin düğünüm mahvoluyordu neredeyse .
-Tatlım sadece rüya görmüşsün ve alarmın da her zamanki gibi sana eşlik ediyordu sanırım. Uykun bu kadar ağır olmasın kızım artık yarın bir gün evleneceksin kocan seni uyandırmaya çalışırken sıkılır yavrum.
-Ah anne başladın yine sabah sabah tamam tamam hadi sen çık da giyinip aşağıya geleyim ben de.
Üstüme günlük bir şeyler geçirip kahvaltıya indim. Babam :
-Ee müstakbel damadım nasıl kızım, iyi mi?
-Konuşmadım babacım daha öğle yemeğinde buluşup konuşacağız bugün.
-İyi bakalım.
Sofranın her zamanki sessizliği sarmıştı yine kahvaltıyı.Neyse Cem ile buluşmak için sabırsızlanıyorum evleneceğim adam harika bir insan:) O mükemmel Yakışıklı hali beni benden alıyor. Kahvaltım bitince sabah Mina ile dolaşmaya çıktım biraz en çok da onunla daha sık görüşemeyeceğim için üzülüyorum. Mina'yla uzun uzun konuştuktan sonra Cem ile buluşmaya gittim. Kafede bir masada oturmuş beni bekliyordu. Yanına gittim sarıldık ve bana bir sürprizinin olduğunu söyledi gergin görünüyordu ama fazla umursamadım ne de olsa her erkek evlenmeden önce gerilim yaşar değil mi ? Davetiye örnekleri uzattı onunla evlenecek olduğumu ailem ve arkadaşlarımdan başka kimse bilmiyordu ve bu davetiye diğerlerine büyük sürpriz olacaktı birkaç örnek çıkarttı ve masaya koydu aralarından ilgimi çeken bir tek davetiye örneği vardı davetiye var ama damadın tarafına gönderilen davetiyede benim ismim yerine "?" Gelinin tarafına gönderilecek davetiyede ise damadın ismi yerine "?" vardı. Gerçekten ilginç bir davetiyeydi. Cem'le biraz düşündük ve davetiyemizin bu olmasına karar verdik. Ne de olsa damat ve gelin tarafında tanışan kimse yoktu. Evet bu benim davetiyemdi, anlaşılan inanılmaz sürprizli bir düğünüm olacaktı. Hava kararmaya başlayınca Cem beni eve bıraktı tam evin önünde ben ona hoşçakal sevgilim diyecekken aniden kollarımdan asıldı ve dudağımdan güzel bir öpücük kopardı. Yüzüm kızarmıştı,evleneceğim adam olsa da o böyle ani hareketler yapınca utanç basıyordu beni. Ateş sarıyordu bir anda vücudumu. Gülümseyerek veda ettim ve eve girdim. Uyumadan önce annemle biraz evlilik hakkında konuştuk.Sonra da yatağıma girdim ve sevgilimle mesajlaşmaya başladım aşkım artık uyuyacağım çok yorgunum iyi geceler yazdım ve uyudum.