"Giriş"

85 15 62
                                    

Kendime çok güvendiğim ve emin olduğum, yaklaşık bir yıldır taslağımda duran bir kitap ile karşınızdayım. Gece geç saatlere kadar benimle kurgumu sağlamlaştıran İrem'e ve bana sonuna kadar destek olan arkadaşlarıma çok teşekkürlerimi sunuyorum! Canım grubum iyi ki varsınız. Seviyorum hepinizi!

Umarım beğenirsiniz ve kitabım birlikte devam edebiliriz, sonuna kadar yanımda olduğunuz için teşekkürler!

•|

Zihnim, ruhumun darağacına asılmış gözlerime bakıyordu, ruhum aynı bir cellat gibiydi, ellerimi prangalamış uzaktan nefret kusan gözlerle bana bakıyordu sanki beni de o darağacına götürmek istiyordu ama hakim olan beynim buna izin vermiyordu, kalbim ise ruhumun darağacına asılmış salıncakta sallanır gibi sallanıyordu sahi, öyle değil mi ben zaten bir ölüydüm. Ölüler nasıl aynı zamanda ölümsüz ise ben de öyleydim ve ömür boyu bu cellat ve darağacına asılan vücüdumun parçalarını izleyecektim bu bir nevi kendimi cezalandırma sistemimdi, ruhum bedenim kıyısında salınıyordu ben mi?

Akis'tim ben,
Akis Zümersoy.
Ne ötesi vardı ne gerisi
eksiksiz Akis'tim.

Ruhumun yatıştığı ölümsüzlüğümün arttığı o noktada, dert ortaklarımın yanındaydım hepimiz susmuştuk konuşulacak bir şey yoktu, ben düşünürdüm onlar anlardı. Ölüme sekiz kala dokuz buçuktan atlamıştım. Bir çöplük gibi duran bulutlar yoktu bugün, gök yarılıyor şimşekler içime ilmek ilmek işliyordu. Ama artık buradan ayrılıp insanları ezmeliydim. Çünkü ben onlardan üstündüm! Zihnim alengirli yollarla kargaşa alanına dönüyor ne olduğunu anlamıyordum ama ben zihnimden de üstündüm.

Anneciğim, şimdi aldım o silahı elime mezarının önünde cellatlatların kestiği zihnimin hatıraları, bana bir kumpas kuruyordu.

Hâvva kızı, Adem oğluna tutulmuş.
Adem oğlu ölümlüymüş, peki ya Hâvva kızı o ölümlü müymüş? Sırf sevgisi için ölümlü olmuş, ama ben sevgiye de diğer bütün duygulara da inanmam.

Babacığım, bana sen söylemiştin Adem oğlu ve Hâvva kızı ölümlüydü, o zaman ben Hâvva kızı değil miydim?

Bu zihnimin bir oyunu değildi hayır hayır bu bir labirente sıkışmış bir zavallının hikayesiydi ve bu hikaye ilmek ilmek işlenecek, siz de bu hikayeye tanık olacaktınız.

°

Kocaman öpüyorum.'
Beni sevdiğiniz desteklediğiniz için teşekkürler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

A'LÂLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin