* Aku edit balik scene 18sx aku delete maaf :)*
"Awak buat saya hilang arah, awak buat saya suka dengan belaian awak, saya suka sangat "dengan jujurnya dia berkata. Aku menggela nafas ."Kau dengar ni aku nak cakap , aku dah mula sayang kan kau, memang aku cakap aku takkan suka kat kau but tengok sekarang aku dah mula sayang kau cintakan kau . Lepas ni aku harap kita akan bahagia sama sama tak kira walau macam mana sekalipun . Jangan percaya kan orang yang kita tak kenal okay ? Janji dengan aku Sarra . I love you sayang " Aku memeluk dengan erat, sambil berdoa dalam hati agar kata katanya dapat di makbulkan oleh Allah .aku usap ubun ubun nya, aku akan jaga kau Aliaa Maisarra. Terima Kasih Ya Allah kau temukan jodohku .
"Sebenarnya saya kekok er"katanya sambil garu kepala tak gatal.
"Takpelah aku faham baru first time kan? Nanti lama lama dah biasa, so sekarang kau nak aku tunggu kat dalam bilik air ni ke atau kau nak aku keluar " kataku dengan senyuman meleret.
"Err awak keluar lah em"
"Okay "
Aku membuka pintu, er nasib takde orang aku pakai boxer je ni, ala takpe lah janji dia dah halal ngan aku so takde masalah pun kan? Benar kah aku bahagia ? Aku cintakan dia ? Perasaan dengan nafsu lain mika. Kau jangan gelojoh tak tentu pasal naya hidup kau .
Ahh ! Lantak aku lah, aku dah sayang dia suka hati aku lah, mika berkata dengan hati sendiri.
Beberapa minit kemudian.
Terpandang dia duduk di meja alat solek, dia menyisir rambutnya panjang, hitam pfft memang lawa cair aku, then aku berdehem -
"Ehem.. Hemm " dia menoleh.
"Eh awak kenapa ? Sakit tekak ke ? Nak ubat ? "aku menahan gelak, soalan apakah yang bini aku cakap kan ni ,aku okey lah.
"Err tak lah cuma emm-"
"cuma ape ? "katanya yang menunggu jawapan dari aku .
"Aku cuma lapar, jom.. " dia berkerut, mungkin dia terkejut sebab aku dah makan tadi ehe.
"E'eh bukan tadi awak dah makan ke? "katanya.
"Ye dah makan tapi tu nasi, aku nak makan benda lain pulak.."aku memandang mukanya dah merah, alahai comelnya.
"Awakkkk ! Ish dah dah lah tu, malas nak layan dengan gatal awak tu! Saya nak turun bai.. "
"Tunggu! Malam ni kau jangan keluar bilik! You're mine tonight! "aku warning kepadanya hehehe, dia pun melangkah pergi.
⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
Sarra pov,Aku langkah pergi dan tutup pintu, eiiu! Mamat tu pervert gatal! Mengenyam sangat geli lah . Haih nasib kau lah sarra dapat lelaki pervert macam tu, tapi dia sweet ahhhh! Sampai je dapur aku nampak mummy potong bawang, aik? Bukan tadi dah masak ke? Aku mula menegur -
"Mummy ? Bukan tadi mummy dah masak ke ? "aku menyoal
"Lah sarra, Daddy kamu lah suruh mummy masak ayam masak merah, mummy ni jenis taknak bantah kang yang bergaduh tu yang mummy taknak.. "panjang lebar Datin Maria berbual dengan Menantu nya itu.
"Ouhhhh, mesti sedapkan mummy masak sebab tu daddy suruh mummy kalau tak mesti bibik yang masakkan kan? "aku tergelak mummy pun ikut sama.
"Ada ada jelah kamu ni sarra" Datin Maria menggeleng kan kepalanya melihat telatah menantunya pandai melawak.
Bersambung...
Heyy guys maaflah lambat update, urmm author kehabisan idea ni taktahu nak tambah ape, 😩kalau readers tak puas hati komen ler atau dm author, 💔😩readers jangan lupa baca and vote! 😙💕💞😍
YOU ARE READING
Mr. Arrogant Sebelah Rumah [TERBIT]✔EBOOK
Romance📌[SUDAH TERBIT] Dia Hanya Seorang Lelaki Ego , Jatuh Hati Pada Seorang Perempuan Yang Kasar . Write : 14/1/19 End : 7/11/19 High Ranking #Twins DILARANG CIPLAK MEMCIPLAK OKAY! 📵⛔⚠ *Pengunaan Bahasa kasar digunakan, maaf kalau ada yang tak suka,. ...