Deli olduğumu biliyorum kim kendini gemiden aşağı bogulmak için atarki.
İşte ben attım. Çok eglenceliydi. Sonumun geldiğini hissederken buz gibi suyun tadını çıkardım. Tehlikeliydi. Ve bunu beğendim.
Acı çekmek hostu .Acı çektirmek daha eglenceliydi.
Damla yanımda yan koltuguma nazikçe oturmuştu.
Saniyede bir bana bakıyordu. Çok salak onun yanında kendime zarar verememki zaten.Bende uzanmış usuyen bütün hucrelerimle saate bakıyordum.
Zaman gelsin artık yaa gerçekten çok sıkıldım. Saat tam 17.00 da nöbetler değişiyor ve bana bakmaya Ayça gelicekti.
Gene saatlerce sevgilisiyle konuşur beni rontgenlemezdi.Yaramaz bir çocuk gibi sevindim saatin gelmesine sadece 2 dk vardı.
Daha sonra aptalligimi farkettim.
Neden bana bakmaya geliyorlardiki .
Bebekmiydim ben .
Tamam bebekten daha beterdim ama bunun için bana bakmalarına gerek yoktu.
Zil çaldı. Tabiki gelen Aycaydi .
Yanıma gelip bana sinirle gülümsedi
-Sorunun ne kızım senin?
Ah Be ,hayat demeyi çok isterdim de şimdi kim cevap vercek.
Yanıma yaklasip iyice yüzüme baktı.
-Berbat görünüyorsün. Bu halin ne yaa?
Sesini de inceltmese hersey daha iyi gidicek te tiz tenordan bağırıyor işte.
Bunlar herseyin değiştiğini anlamıyordu işte .hersey bitiyorken ben hayatımı değiştirmeye karar verdimistim.
Ayça , yeter artık şımarık zengin züppeler gibi davranma .Hem ben artık seni cekmem dedikten sonrasını dinlememeye başladım ama arada Ayaz dediğini duydum.
-Ne , ne dedin?
-Dinlemedigini biliyordum zaten . Ne zaman dinledin ki. Diyorumki Ayaz'ın aradım .
-Ne yaptın kahrolasica surtuk?
-Ayaz i aradım dedikya işte be!
İçimden bir ses ne dediğini sormak istiyordu .Ama Hayır sormuyacaktim iste.
-Ayaz ne dedi peki
Nefret ediyorum bu huyumdan nefret.
-Telefonunu açmadi
İyi zaten umurumda değil. Aç sada birsey degismicekti.
Ve kendimi kandirmanin verdiği iğrenç hisle balkona çıktım. Arkamdan biri beni gozetlemeye gelirse kendimi asgi aticaktim ki gelmedi.
Kendimi yorulmuş hissediyordum.Ama uyusam gene birsey ifade etmicekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana deli dedi.....
Teen FictionBana deli dedi . Tamam dedim. Özlemişim. Bana git dedi.