1.8

4.6K 367 393
                                    

Okul bahçesinde yürüyen, kızıl kafalı küçük cisimi gördüğümde, diğer kimse umrumda olmadan sesli bir şekilde bağırdım.

"Etem!"

Yerinde sıçradığında öfkeyle üzerine yürüdüm. Arkasını dönüp ellerini havaya kaldırarak 'teslim oluyorum' ifadesi yaptı.

"Beni kandırdın mı?"

"Hayır. Yapmam öyle şeyler."

"Bana öyle yaparsam ruknişten kurtulabileceğimi söylemiştin."

"Herif o kadar uğraşmış gitmiş anlamlı bir şeyler bulmuş neden Merah demiyorsun da Rukniş diyorsun?"

"Harbiden hiç düşünmemiştim bak. Ne demek ki o?"

"Boş ver ya ne demek olabilir ki?hem zil çalacak birazdan."

"Daha 10 dakika var."

Elimdeki telefondan Google'a girdim ve 'merah ne demek' yazdım. Endonezce kırmızı anlamına geldiğini öğrenmiştim. İyi de bu ne demekti ki?

"Etem..."

Anlamlandıramadığım bir şekilde bana bakıp dudaklarını ısırdı. İkimiz de öylece bakışıyorduk.

"Kırmızı demekmiş."

Kafasını eğip yere baktı. Gözlerim sonuna kadar açılırken hızla elimi ağzıma götürdüm.

"Yoksa?!"

Sesim biraz yüksek çıkmış olacak ki bahçedeki birkaç gişi bu tarafa dönmüştü. Şu an onları düşünecek halde değildim.

"N-ne oldu."

"Bu kan demek istiyor olmasın?"

Kafasını bana çevirip şaşkınca baktı. Birden gülmeye başladığında öfkeyle onu sarstım.

"Lan ben burada ölüm mücadelesi veriyorum komik mi?"

"Affedersin ama kan değildir ya bence."

"Ne olabilir başka. Etem ben çok korkuyorum."

"Korkma ya ben seni korurum bir şey olmaz."

"Ya nereye koruyorsun beni sen? Sana dokunsa uçarsın zaten."

"Girdiğimiz kavgalarda kimin uçtuğunu biliyoruz. Her seferinde ben kurtardım be seni. Hem 'götü yere yakın olandan korkacaksın' sözünü hiç mi duymadın?"

"Tamam demedim say ama ben ne yapacağım?"

"O kadar korkma ama ya."

"Aslında haklısın. Her şeyimi bilse de en fazla ne yapabilir ki? Korkmam anlamsız."

İçim rahatlamıştı. Cidden ne yapabilirdi ki en fazla? Sadece korkutmaya çalışıyordu işte ve başaramayacaktı.

Zil çaldığında ikimiz de sınıfa doğru yürüyorduk. Rahatladığımı düşünsem de hala içimde biraz korku vardı. Umarım başıma bir şey gelmezdi.

--
Selaam

Bölüm birak kısa ama kb❤️🧡💛💚💙💜

İnternetim çok kötü ve çok mutsuzum :(

Gidip ağlıycam

❤️🐜

Dolandırıcı(Gay) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin