'Dilek Taşı..' 37. Bölüm.

115 15 0
                                    


-Mustafa eve gelmişti artık odaya girecekti yoksa böyle yapamazdı.Gözünden damlayan gözyaşları ile odanın kilidini açtı.4 ay boyunca havasız ve aynı kalan bu odada sadece Asiye'nin kokusu vardı.Daha kurulmayan beşik yatakda kızlarının kıyafeti Asiye'nin kıyafeti her yer her yerdeydi ama Mustafa asla odayı havaldırmayacaktı.Kapıyı kapattı ve kilitledi.Anıları da atmaya kıyamıyordu napacaktı bu adam bir ömür boyu napacaktı.

Mustafa'dan;

Odaya girdiğimde onun eşsiz kokusu ile yüzyüze geldim bir insan bu kadar özler mi ahh be sevdam ahh be benim miniim keşke gitmeseydiniz.Merak etmeyin alıcam intikamınızı.Biraz yatağa oturdum  gözüme kızımızın kıyafetleri takıldı daha hepsi yepyeniydi.Hayellerimiz vardı bizim.Zaten Asiye vefat ettiğinden beri ne eve uğruyordum ne gördüğüme selam veriyordum,hayatım yatıp kalkmak ve onu düşünmekle geçiyordu.Hala inanamıyordum onu kaybettiğime.Şimdi yalan olsa koşarak girse kızım şu kapıdan 'Baba!' diye sarılsa kokusunu içine çeksem.Sonra Asim gelse hep birlikde sarılsak yapışsak birbirimize hiç ayrılmasak ne de güzel olurdu.

............

Kızının kıyafetlerinden bir tanesini eline aldı..Ve  maziyi hatırladı.

(Ben çok seviyorum bu şarkıyı dinleyin)

....................

-Asiye ve Mustafa  kızları için alışverişe çıkmışlardı.

Mustafa:Asim beğendiysen alalım.

Asiye:Sen beğendin mi baksana çok tatlı.

Mustafa:Çok güzel.İnşallah giydirmeyide nasip eder Rabbim.

Asiye:Alalım mı?

Mustafa:Alalım tabi hadi.

................................

-Gözleri dolmuştu çokdan Mustafa'nın odayı toparlamaya çalıştı birazen sonunda yorgunlukla uyuya kaldı.

................................

-Asiye uyandığında yanında Güneş'i göremedi.

Asiye:Güneş.

Asiye'den:

Gözlerimi açmıştım yanımda Güneş'i göremeyince çok korktum ve hemen odadan çktım Güneş'in odasına gittim beşiğine baktım ama yoktu çok korkum.Hemen çıktım ve Kadir'e bağırdım.

Asiye:Kadir!!

-Ağlamakdan gözlerin şu 5 dakka da kan çanağına dönmüştü.Kadir elinde Güneş ile odadan çıktı.

Kadir:Niye bağırıorsun Güneş uyanacak.

Asiye:Naptığını sanıyosun sen ver  kızımı bana!

-Hemen Güneş'i kucağından aldım ve odadan çıktım.Kendi odama gittim.Ne kadar korkmuştum üneşe bir şey oldu diye.Kokusunu içine çektim ve yatağa unuttum kolumdayavaş yavaş sallamaya başladım masmavi gözleri kısılmıştı ve derin bir uykuya daldı miniğim odamda olan beşiğe yatırdım kapıyı kilitledim ve kızımla Mustafamı düşünerek uykuya daldım.





Sizce 2. kitap olmalı mı??

Bölüm Nasılsı?


'Aşkın İzi' (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin