Ještě se vystřídalo několik lidí dokud nás Amy nezastavila ,,Vždyť máme do večeře čas!" Zakňučela Ashley, když Amy odpojila přístroj na karaoke. ,,Já vím, ale mám pro vás něco lepšího, než karaoke. Vzhledem k tomu, že je tohle poslední večer, který tu strávíte, se koná poslední diskotéka!" Oznámila nám a všichni se s nadšením začali usmívat.
,,A proto bude dnes večeře dřív, abyste se stihli připravit." Oznámila. ,,A proto vzhůru do jídelny!" Mávla ke dveřím a všichni jsme se nadšeně vydali jíst. Byly zapečené těstoviny. Rychle jsme je do sebe naházeli, abychom se mohli připravit.
Všechny holky jsme se sešly v koupelně a umývaly, fénovaly, česaly, žehlily a kulmovaly si vlasy a malovaly jsme se. Sotva jsem byla hotová, ozvala se z venku hudba.
Vyrazily jsme a užívaly si. Po asi dvou hodinách jsem chytla Tessu za ruku a odtáhla ji z placu. ,,Co se děje?" Zeptala se. Neodpověděla jsem jí. Zavedla jsem ji na střechu budovy. ,,Chci s tebou ještě jednou pozorovat hvězdy." Řekla jsem a držela ji na vrcholku naší budovy za ruku. Usmála se na mě a dlouze mě políbila.
,,Tak budeme pozorovat hvězdy." Řekla, když se odtáhla. A tak jsme i učinily koukaly jsme na hvězdy, dokud jsme neuslyšely melodii na ploužák. Po ploužáku se minulou diskotéku za chvíli končilo. ,,Měly bychom jít." Řekla jsem. ,,Jennie?" Zastavila mě, když jsem se chystala slézt ze střechy. ,,Miluju tě" Řekla a zadívala se mi do očí. ,,I já tebe." Řekla jsem a přitáhla si ji do obětí. ,,Ale už bychom opravdu měly jít." Odtáhla jsem se, když dozněla ploužáková píseň.
Slezly jsme ze střechy a vyrazily rovnou na pokoj. Stihly jsme usnout ještě dřív, než holky dorazily.
~~~~~~~~~~~~
,,Tak holky, vstávejte, čeká vás balení." Probudila nás naposled Amy. Snídani jsme do sebe rychle naházely, abychom měly co nejvíč času na balení.
,,Ach jo. Ještě nechci odjíždět." Smutněla Lisa mezitím co si balila. ,,Budete mi neuvěřitelně chybět." Řekla jsem. ,,Pojďte sem!" Řekla jsem a rozpažila ruce. Opět jsme se všechny objaly. Natlačily se mi do očí slzy. Budou mi chybět. Nevím, co bez nich budu dělat.
,,Neplakej Jennie, budeme si psát a když se domluvíme, můžeme za tebou dojet, nebo ty za námi." Chlácholila mě Lola. ,,Já vím." Otřela jsem si slzy. ,,Příští rok zase tady?" Ujistila jsem se. ,,Určitě" Dala mi pusu na tvář Lisa. ,,Hej! Ruce pryč!" Zavtipkovala Tessa a my se zasmály. ,,A ty za mnou budeš jezdit pořád, je ti to jasný?" Otočila jsem se k Tesse. ,,Když budeš hodná..." Pokrčila rameny. ,,Já přece vždycky." Zašklebila jsem se na ni. ,,Měla bych se rychle dobalit, za chvíli mi jede autobus." Řekla jsem a odtáhla se od nich. Oblékla jsem si rolák, abych zakryla ty 'krásné' značky od Tessy.
Dlouho už nám balení netrvalo, jelikož jsme si spoustu věcí zbalily už včera. ,,Už bych měla jít." Řekla jsem s bolestí srdce. ,,Doprovodíme tě!" Vyběhla za mnou Lisa. ,,Děkuju." Usmála jsem se.
Vyšly jsme z budovy a zamířily k autobusu, který tu už stál. Hodila jsem si kufr na místo pro zavazadla a naposledy a co nejpevněji objala holky. Teď už jsem slzám dala volný průběh. ,,Miluju vás." Řekla jsem. ,,Ale mě víc." Ozvala se Tessa a já se zasmála. ,,Tebe nejvíc na celém světe." Pohladila jsem ji po tváři. ,,Kdo by ne?" Pokrčila rameny a dlouze mě políbila. ,,Přijedu za tebou hned, jak budu moct, slibuju." Pohladila mě po tváři.
Autobus zatroubil na znamení, že už máme nastupovat. Ještě jednou jsem rychle objala holky a vběhla do autobusu. Ještě chvíli jsem jim za oknem mávala, dokud mi nezmizely z dohledu.
ČTEŠ
Táborová láska | LGBT
Любовные романыUPOZORNĚNÍ: PŘÍBĚH OBSAHUJE HOMOSEXUALITU! Jennie přijíždí na letní tabor na který se vůbec netěšila. Vlastně tam ani nechtěla. Nikoho tu nezná. Seznámí se s přátelskou dívkou jménem Lola. Poznává celý tábor a přátelí se s ostatními dívkami, které s...