Veda Ediyoruz (Şimdilik)

1.3K 69 1
                                    

Melezler döndüğünde bazı kulübelerin yıkıldığını gördüler. Savaş  burada olmasa bile galiba bazı canavarlar burayı talan etmişlerdi. İlk bir hafta kulübeleri tamir edip eski düzene dönmekle geçti. Bir gün Kheiron Aqua ve Percy'i yanına çağırdı" Ormana gidin. Kampın girişine doğru. Orada sizi bekleyen biri var." dedi. İkisi de şaşırmıştı. Merakla kampın girişine doğru ilerlemeye başladılar. Biraz yürüdükten sonra Poseidon ile karşılaştılar. Poseidon onlara seslendi ve ikisinin de omzuna koydu ellerini." Size vermek istediğim bir hediye var. Bunu sadece hak edenlere veririm. Çok özel bir şey. Kıymetini bilin." dedi gururla. Ellerini birleştirdi. Bir süre sonra ellerini açtı. Avcunda ucunda Poseidonun yabası sembolü taşıyan iki tane kolye duruyordu.

 Avcunda ucunda Poseidonun yabası sembolü taşıyan iki tane kolye duruyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çocuklar ilk başta anlamaz gözlerle baktılar. Poseidon açıkladı" Bunlar birer işaret. Benim üçlü yabam gibi bir silaha layık olduğunuza dair bir sembol. Bu kolyeleri taktığınız sürece denizden ikiniz de üçlü yaba çağırabileceksiniz." dedi. Percy de Aqua da şaşkınlıktan konuşamıyordu. Babalarının hediyesi sadece hediye olarak değerlendirilebilecek bir şey değildi. İkisi de teşekkür ettiler. Poseidon gitmeden önce "Dikkatli kullanın. Ayrıca daha bilmediğiniz yetenekleriniz var. Ortalık biraz durulduğunda size bunlar ile ilgili ipuçları veririm." dedi. Çocuklar merak ettiler ama yine de bir şey sormadılar. Hızlıca sahile indiler. Arkadaşları orada onları bekliyordu. Beraberce oturup gün batımını izlediler. İlk defa herkes huzurluydu.

POSEİDONUN KIZI 1: KAYIP MELEZ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin