3.rész-Vacsora

20 1 0
                                    

Jellal szemszöge
Tegnap nem tudtam elhinni amit a szüleim mondtak..össze kell házasodnom egy idegennel.Nem hittem volna hogy egyszer ilyen életem lesz..Csak szabad akartam lenni!

17:23
16:30-ra megyünk étterembe,ahol találkozni fogunk a 'jegyesemmel' és a családjával.
16:03
Elkészültem mindennel.Egy fekete öltönyt,fekete cipővel viseltem."Hajrá Jellal,meg tudod csinálni! Csak legyél önmagad,ne stresszelj.." mondtam magamnak miközben a tükörbe néztem hogy festek."Jellal! Igyekezz! 5 perc és indulunk!" Hallottam anyámat kiabálni a földszintről."Jövök!!" Kiabáltam vissza,majd futottam a lépcsőn lefele.

Erza szemszöge
Még mindig mérges vagyok a szüleim döntése miatt..Nem ilyen életet képzeltem el magamnak.'Nyugi Erza,ne streaszelj,viselkedj természetesen' mondtam magamba,miközbe ültünk az étterembe a többiekre várva,mikor hallottam hogy valaki..mármint valakik belépnek az ajtón.
"JELLAL?!" "ERZA?!" Ordítottuk egyszerre Jellalal egymás nevét.
"Szóval ismeritek egymást." Szólt közbe apa."Osztálytársak vagyunk." Mondtuk megint egyszerre."Hát akkor.."-szólt anya-"Erza,Ők Jellal szülei,Anna és George Fernandes." Mutatta be őket anya. "Jellal,Ők pedig Erza szülei,Irene és Rung Berselion." Szól Jellal anyja."Menjetek a saját asztalotokhoz.Mi addig megbeszéljük az esküvő részleteit." Mondta apa.Felsétáltunk az emeletre,ahol a mi asztalunk volt.Leültünk,rendeltünk vacsorát,majd kínos csendben ettünk..egészen addig amíg Jellal meg nem szólalt-"Szóval...Mi a véleményed erről a kényszer házasság dologról?" Kérdezte minözbe a szemembe nézett. "Nem ilyen életet képzeltem el magamnak.."mondtam a tekintetem a földre szegezve.
"Megértelek.Én se így terveztem megházasodni..de legalább olyannal adnak össze akit ismerek." Mondta egy mosolyt erőltetve az arcára. "Semmit nem tudsz rolam.." mondtam kicsit idegesen."Tudod hogy értettem!"vágott vissza.
'Ez egy hosszú este lesz" gondoltam magamban idegesen.

Szóóóval ennyi lett volna a 3. rész😅 Remélem tetszett,annak ellenére hogy rövidre sikerült.Kövi rész hamarosan😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 18, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jerza-Forced Marriage HUNWhere stories live. Discover now