—aaahhh~~~ da-da—haa~ hız-lı aş-ş-kıım!!! ...
Bunu diyerek dağları inleten karşımızda azgın kirisunshine! peki nasıl oldu da sinirli ve kaba bakugou onu sevdi, mesela neden deku ve ya todoroki değildi?
Çünkü herşey birgün todoroki'nin ağzından kaçırdığı bir tükürük ile başladı, o tükürük kaderin kutsal tükürüğü idi...
********
~flashbek:
********
Kirishima çok açtı, hızlıca yemeğini yerken karşısında oturan kibirli çocuk bakugou katsuki, 23 yaşında ve Todorki'ye karşı gizlediği hisleriyle tamamen karşımızda dimdik oturuyor. Yine kızmıştı obur kankasına;"Ulan olmadı beni ye!!! Obur öküz!!!"*bakugou* "Olur uzat kolunu. Haam!!"*kirishima* cidden kolu ısırılan bakugou canının acıması ile sinir kat sayısı artmıştı ve tam bağıracakken todoroki birden onun yüzüne kaderin kutsal tükürüğünü attı.
Ama tükürük desen tükürük değil!! büyüklüğü kafam kadar ve kesinlikle abartmadım ( ͡° ͜ʖ ͡°) . Birden Bakugou Todoroki'ye baktı ve tüm sevgisini bir anda yitirdi çünkü onun bir sevgilide aradığı tipleme bu kadar öküz değildi, az kalan umudunun tamamı uçup gidince tam yumruğu geçirecekken yumruğuna yumuşacık bir el dokundu ve onun yumruğunu tuttu, bu arada yüzünü ıslak mendille siliyordu, sonra peçete ile kuruladı ve onun kulağına yaklaşıp "önemli değil."*kirishima* dedi.
Bakugou bir anda kirishima'ya döndü, yüzleri birbirlerine çok yakın denemezdi ama uzak ta değil di. Bakugou birden kirishima'ya bağırmaya başladı "Ulan sana yüzümü sil diyen oldu mu? Yüzüm silinmeye ihtiyaç duyuyo gibi mi gözüküyor? O kadar acınası mı duruyorum?! HAA!!"
Kirishima gülümsedi ama benim gözlerim bile kör oldu, güneş gözlükleri zaten yetmedi, offf abi yani görceksiniz böyle ben bile aşık oldum o kadar sknsjsksjsjsj, Bakugou ise gözlerini kısıp kafasını geri çekti ve anırarak dedi ki "Ananı sikim kirishima gözüme ışık tutmasana beeğ!!!" kirishima şaşırarak dedi ki "Ha? Işık tutmadım ki adamım. Sadece gülümsedim??"
Bakugou'nun kalbi bir anda hızlandı, çünkü kirishima daha da şirinleşmişti (yazarınız geberiyo) ve yüzünü birazcık daha sorgulamak için yakınlaştırmıştı, herkes onlara sessizce bakıyodu, Todoroki'nin planı işe yaramıştı. Artık Bakugou onu sevmiyodu...
Şimdi ise kirishima'nın gülüşünü görelim:
İlk başta böyle görünüyo ama özel kamera ile normal halini çekersek:
Böyle gözüküyo... Herneyse hikaye ye devam!
Bakugou bir anda burnu kanadı, ve tuvalete doğru gitti, arkasından kirisunshine da gitti, tabi siz diğerlerinin halini sorarsanız burnu kanamayan tek kişi Rikido Sato idi. Çünkü ortamda yoktu amına koyim yoksa onunda burnu kanardı. Mineta ve Mina zaten tahmininizle hastanede, yazarınız ise yoğun bakımda... Kaminari revirde çünkü onun biricik aşık olduğu adam ışık saçtı, midoriya yine kemik kırdı, çünkü burnu kanarken uçtu ve bacağını çarptı, revire gitti, todorokinin burnu kanadı ile kanamadı arasında, tokoyamide aynı durumda, uraraka ile diğer kızlar kızlar tuvaletine hücum etti, mina hariç çünkü o hastanede, zaten diğer erkeklerde yerde yatıyo, yer ise kan gölü...
Amk kirisunshine'ın yarattığı depreme bak cık cık cık, herneyse.Bu arada bunlar nerde buluştu derseniz hepsi mina'nın işlettiği bi kafedeler, hani birçoğu prohero oldu zaten, birtek mineta hariç çünkü o kaminari ve yazarınızla bir harem kurdu, ivet canlarım BENLE!!
Tuvalette burnunun kanamasını durduran bakugou ya endişeli bir ifade ile bakan kirishima bir an bakugou'nun omzuna yaklaştı ve fısıldayarak (bu arada baya tahrik ediyo bu çocuk insanı, hapse girmeli) " Bakugou bu durumun çok garip ama ben seni sadece seviyorum. Bunu bil yeter... ben eve gidiyorum" Bakugou hızla onun omzundan tuttu ve ona yüzünü yaklaştırarak fısıldadı ve dedi ki "Sen insanı ne biçim tahrik ediyosunnn~ *kirishima nın elini tutup kendi sertleşmiş aletine avuç içini bastırır* şimdi eve BERABER gitmeye ne dersin ha~? belki pişman duymayacağımız bazı şeyler yaparız ne dersiiin~?" Kirishima tamamen chilli biberine döner ve oda derki *fısıldar* "Tabiki de Bakuaşkımmm~~!" ve kirishima, bakugou nun aletini bir anda çok fazla sıkar ve sertleşme özgünlüğünü kullanır. (cenaze namazıma gelmeyi unutmayın)
Bakugou bir anda anırarak inler ve tüm mahalle duyar. Ama kimse gelmez çünkü Todoroki bir iyilik yapıp erkekler tuvaletine giden tüm girişleri dondurmuştur.
Bundan faydalanan Bakugou donmamış duvarı patlatarak kirishima ile eve kaçarlar...
********
~flashbek end:
********
Bakugou kirishima'ya acımadan sikiyodu, peki yıllardır aşık olduğu todoroki yerine bir anda nasıl tercih etmişti ki kirishima'yı? Çünkü aslında o farkında olmasa bile kalbi ve tabiki TÜM vücudu kirishima'ya aitti...Şimdi de çatır çutur sikişiyolardı, acımak yok!!!
Bu bölüm kısa, bu kadar, şimdi gardaşlarım içimdeki smutçu ruhu diğer bölümde salcam tamam mı? Şimdi niye yok derseniz üşendim! Herneyse bay biçızz🍍!! Acıdım bide resim koyayım!!
💞💞💞🔥🔥🔥💓💓💓🌈🌈🌈
Ve yeni düzenleme ile bir sexy bakugou resmi:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💞Kirishima ve Bakugou💞
De TodoValla smut sevmeyen hiç okumaya yeltenmesin bile, direk smutla dalcam olaya, çatır çutur çatır çutur acımicam, uke olacak karakter ölmediğine dua edecek o kadar gardaş!!