Leia Rossini
"Ma ne voliš ti mene."-Uzdahnula sam, ništa mu više ne vjerujem.
"Volim, Leia."-Promrmljao je, pq skrenuo u moju ulicu.
"Dobro."-Slegnula sam ramenima, a Luka se parkirao u moju garažu. Izašli smo van iz auta i ušli u kuću.
"Hoćeš da ostanem s tobom?"-Upitao je.
"Ostani."-Promrmljala sam, pa skinula tenesice i ušetala u sobu. Presvukla sam se u pidžamu, pa legla u krevet.
"Spavaj gdje hoćeš."-Rekla sam, nemam se snage svađati s njim.
"Spavat ću u boravku, gdje ti je posteljina?"-Upitao je i ja ja sam pokazala na ormar u kutu sobe.
"Imaš klimu u boravku, upali je ako ti je vruće."-Mislim da je ovo jedini normalan razgovor koji smo imali u skorije vrijeme.
"I imaš par majici kratkih rukava u ormaru, ostale su ti kada si otišao."-Dodala sam i on me pogledao.
"Čudno da ih nisi spalila."-Rekao je i ja sam se počela smijati.
"Razmišljala sam o tome, ali bilo bi mi žao. Lijepe su majice."-Slegnula sam ramenima dok se on smijao.
Nakon par trenutaka, nestao je iz sobe, a ja sam zaspala.
----------------------
Zvonjava mobitela me trznula iz sna, otvorila sam oči i zgrabila ga s noćnog ormarića, "Molim?"
"Dobro jutro, Leia. Dr. Karle pri telefonu, molim Vas hitno dođite u bolnicu. Stigli su mi Emini nalazi."-Razbudila sam se iste sekunde.
"Evo, stižem."-Rekla sam, pa prekinula poziv. Ustala sam se iz kreveta, pa obavila jutarnju higijenu. Navukla sam majicu i traperice, pa ušetala u boravak.
"Luka, budi se, moramo ići."-Uhvatila sam Luku za rame i on me zbunjeno pogledao.
"Gdje? Šta?"-Promrmljao je, pa pogledao oko sebe.
"Zvala me doktorica, stigli su Emini nalazi."-Rekla sam i on je kimnuo, pa se ustao s kauča. Nije se dugo zadržavao u kupaoni, na brzinu se obukao, pa zgrabio mobitel.
"Ajmo."-Promrmljao je pa izašao van iz kuće, a ja za njim.
Sjeli smo u auto i on ga je pokrenuo.
"Jesi se naspavala?"-Upitao je i ja sam kimnula.
"Ti?"-Uzdahnula sam, brinem se za Emu.
"Jesam."-Promrmljao je, pa ubrzao. Je li loše ako kažem da mi je drago što je Luka sada uz mene? Ipak je on Emin otac.
Luka se parkirao ispred bolnice i izašli smo van iz auta.
"Sve će biti u redu."-Luka me podragao po leđima i ja sam uzdahnula, pa ušetala u bolnicu.
"Dobro jutro, trebam Dr.Karle."-Rekla sam na šalteru i sestra je kimnula.
"Niz hodnik, treća vrata; lijevo."-Promrmljala je, uhvatila sam Luku za ruku i vodila ga niz hodnik. Pokucala sam na vrata i ušla unutra, i odmah ugledala moju Emu.
"Mama!"-Ema je viknula i ja sam je čvrsto zagrlila.
"Ljubav mamina."-Prošaptala sam, pa je poljubila u obraz. Uzela sam je u naručje i sjela na stolac preko puta doktorice.
"Vi ste otac?"-Upitala je Luku i on je kimnuo,"Ima li netko s vaše strane obitelji fibromialgiju? Leiu sam već provjerila ali nisam ništa našla."
"Ja imam fibromialgiju."-Luka je uzdahnuo, pa sjeo pored mene.
"Nažalost, ima je i Ema. Znači, genetski je."-Doktorica je rekla, pa počela nešto zapisivati.
"S jedne strane mi je drago što ste već upoznati s bolesti, bit će vam puno lakše razumjeti sve što ću vam sada reći."-Doktorica nas je pogledala, a ja sam se smrznula. Znam kakve bolove Luka trpi, ne želim to i Emi.
"Prepisat ću vam par lijekova, Ema će ih uzimati isto kao što ih uzimate vi."-Pogledala je Luku i on je uzdahnuo.
"Ma, sve znate."-Doktorica je promrmljala, da, nažalost znamo.
"Ema sad treba odmora i ne smije se puno kretati."-I to već sve znamo, sve sam to već prošla s Lukom.
Mobitel mi je zazvonio i ja sam Emu predala Luki, pa se digla od stola i ispričala se.
"Molim?"
"Leia, baka je umrla, moramo hitno u Hrvatsku."-Teta je rekla kroz plač, pa kud još sad i to?
"Teta, šta ću s Emom? Upravo su joj dijagnosticirali fibromialgiju, ne mogu je sada vući po avionima."-Uzdahnula sam, pa ovo je sve bolje od boljeg.
"Ostavi je s Antom i Marinom."-Rekla je, pa ne mogu, i oni rade.
"Riješit ću već nešto."-Promrmljala sam, pa prekinula poziv.
"Oprostite."-Sjela sam natrag na stolac, ali Luka mi nije vratio Emu. Zaspala mu je na rukama.
"Što se mene tiče, slobodni ste. Evo recept za lijekove, i sretno."-Pozdravili smo se s doktoricom i izašli van iz ordinacije.
"Luka, baka je umrla i ja moram hitno za Hrvatsku. Mislila sam Emu ostaviti Anti i Marini."-Rekla sam čim smo izašli iz bolnice.
"A da je ostaviš njenom tati? Nisi razmišljala o tome?"-Zbunjeno me pogledao.
"Luka..."
"Pored mene živog i zdravog ti bi dijete ostavila Anti, nevjerojatno."-Preokrenuo je očima.
"Luka, šta ti znaš o djeci? Nisi bio ovdje, kako da je tebi ostavim?'-Uzdahnula sam.
"Pa, naučit ću."-Slegnuo je ramenima, pa posjeo Emu u sjedalicu.
"Luka, mislim da to nije dobra ideja."-Odmahnula sam glavom.
"Leia, ne pričaj gluposti. Ništa joj se samnom neće dogoditi."-Rekao je, sjeli smo u auto i on ga je pokrenuo.
"Ali Luka, ti je nikada nisi čuvao ili hranio, ili uspaljivao. Ante i Marina jesu, preko nekoliko puta."-Nadam se da će Luka popustiti.
"Ema ostaje samnom!"-Zarežao je i ja sam uzdahnula.
"Ne deri se, probudit ćeš je."-Prošaptala sam i okrenula se kako bih vidjela Emu.
Moj mali anđeo.
--------------------------
Luka Jović
"Ema ostaje s tobom!? Daj mi molim te reci čime si se Lei zaprijetio?"-Jadan Ante je šokiran.
"Nisam joj se uopće zaprijetio, samo sam joj lijepo objasnio."-Slegnuo sam ramenima, a Ante se počeo smijati.
"Sve se bojim kako si joj 'lijepo' objasnio."-Odmahnuo je glavom, a ja sam uzeo Emu u naručje.
"Ma gdje je moja slatkica?"-Martina je došetala do nas i poljubila Emu u obraz.
"Ajde, mladenka, avion će poletjeti dok se ti spremiš!"-Viknula je i Ema se počela smijati, već i dijete zna da teta Martina baš i nije normalna.
"Evo."-Leia je izašla iz sobe s koferom i uzela mi Emu.
"Mama će se brzo vratiti."-Čvrsto je zagrlila Emu i ona je počela plakati.
"Nemoj plakati, ljubavi."-Pokušala ju je smiriti poljupcima. Ustao sam se sa stolca i preoteo joj Emu, koja se odmah smirila.
"Hoćemo grliti mamu?"-Upitao sam Emu, koja je svojim malim ručicama brisala suze.
Zagrlio sam Leiu s Emom u naručju, i s ponosom mogu reći, da je ovo najbolji osjećaj na svijetu. Leia me čvrsto zagrlila i ja sam izdahnuo, to mi je trebalo. Ona mi je trebala.
"Vidimo se, pazi mi na nju."-Leia je rekla i ja sam kimnuo.
Bit će ovo zabavnih par dana.
----------------------
Dobro jutro!
Još jedan kasnije
-Mirelče ❤️
DU LIEST GERADE
SAY YOU WANT ME // Luka Jović
Sachbücher// SAY MY NAME SEQUEL // "I što me pitaš kome pripadam? Kad sve sam ono najbolje što imam uz tebe gradio i najbolje što moglo je, od mene dobila si sve u isto vrijeme. I pelin i med, oprosti mi za to." Highest rank: #1 in lovestory ...