Luka Jović
"Mama, mama!"-Ema se dere već dva sata bez prestanka.
"Isuse, pa ne znam šta da napravim više. Nije gladna, nije popišana."-Prošao sam rukom kroz kosu, a Ante se počeo smijati.
"Kako je zabavno gledati te ovako jadnog."-Rekao je kroz smijeh i ja sam ga zveknuo po glavi.
"Ema, Luka je tu, daj se smiri."-Uzeo sam je u naručje i hodao gore-dole po sobi.
"Dečki, stigla sam!"-Marina je viknula, pa zalupila vratima, a Ema je počela još jače plakati.
"Bolje da nisi."-Promrmljao sam, pa Emi pokušao odvući pažnju s dudom.
"Šta joj je?"-Marina je upitala i ja sam je prostrijeljio pogledom.
"Da znam, nebi je sad nosio gore- dole po sobi."-Preokrenuo sam očima, pa sjeo na krevet.
"Daj idi spavati."-Promrmljao sam, ali moja Ema uopće mene ne doživljava.
"Mama!"-Opet je vrisnula i ja sam uzdahnuo.
"Nema mame Ema! Nema!"-Podigao sam ton i Ema me tužno pogledala, ali se smirila.
"Doći će mama brzo."-Rekao sam malo smirenije, pa spustio Emu na krevet i legao pored nje.
"Koji si ti manijak, dereš se na jadno dijete bezveze."-Marina je prokomentirala.
"Ante, vodi je van iz sobe inače će letit kroz prozor!"-Zarežao sam, Ante se ustao sa stolca i odvukao Marinu u boravak.
"Idemo pavati, oprosti što sam se derao, znaš da te tata voli najviše na svijetu."-Šapnuo sam Emi koja je već bila u polusnu.
Nakon par minuta, malena je čvrsto zaspala. Pokrio sam je, pa se ustao s kreveta i ušetao u boravak.
"Zaspala je."-Rekao sam, pa sjeo na kauč.
"Da te Leia čula kako vićeš na nju, jaja bi ti odrezala."-Marina je odmahnula glavom.
"Aj ne seri."-Promrmljao sam i upalio televizor.
"Ostavljamo te, pazi na Emu."-Ante se protegnuo, pa navukao tenesice.
"Vidimo se."-Rekao sam, i bolje da idu, ova Marina mi samo diže tlak.
Čuo sam lupanje vratima, pa uzdahnuo, napokon malo mira.
---------------------------
"Odi tati."-Emin plač me probudio iz sna, privukao sam je bliže je k sebi i pokušao je smiriti.
Ali uzalud.
"Jesi gladna?"-Upitao sam i Ema me pogledala, ma sigurno je gladna. Ustao sam se s kreveta i uzeo je u naručje, ušetao sam u kuhinju i izvadio bočicu iz frižidera.
"Sad će Ema papati."-Na brzinu sam zagrijao mlijeko, pa bočicu dao Emi u ruke. Malena je počela papati i ja sam osjetio olakšanje, hvala Bogu pa sam ovaj put pogodio šta joj je.
Pogledao sam na sat i zijevnuo, 3 ujutro je. Nakon što se Ema napapala, stavio sam bočicu u sudoper i vratio se s malenom u krevet.
Odmah smo zaspali, ali nije dugo potrajalo.
U 6 se opet probudila, pa sam joj morao presvući pelenu. Nakon toga je opet zaspala, pa se opet probudila oko 8.
Sad je 10 i najradije bih se bacio pod vlak.
"Crtić."-Ema me pogledala i ja sam kimnuo, pa upalio televizor i našao neki crtić.
"Dobro jutro!"-Ante je ležerno ušetao u kuću i sjeo na kauč.
"Dobro? DOBRO!?"-Prostrijeljio sam ga pogledom i on se počeo smijati.
"Niste se naspavali, gospodine?"-Upitao je kroz smijeh.
"Odjebi."-Promrmljao sam, pa legao na kauč i privukao Emu bliže k sebi.
"Nije lako biti tata."-Ante je slegnuo ramenima, pa se zabuljio u crtić.
Super. Još jedno dijete.
"Idemo na kavu?"-Upitao san i Ante je kimnuo, ustao sam se s kauča, pa uzeo Emu u naručje.
Ušetao sam u sobu i stavio je na krevet, pa je na brzinu obukao. Navukao sam tenesice i Anti naredio da mi kolica spremi u auto.
------------------------
"Dobro ti stoji!"-Filip je rekao čim sam s kolicima ušao u kafić.
"Odbi."-Promrmljao sam, pa sjeo za stol i približio kolica. Ema spava, napokon ću moći kavu popiti u miru.
"I? Kako je to biti tata?"-Mijat je upitao.
"Ludo i nezaboravno."-Promrmljao sam, pa naručio kavu. Trznuo sam se kada mi je zazvonio mobitel, izvukao sam ga iz džepa i javio se.
"Hej, kako je Ema?"-Lein glas me odmah oraspoložio.
"Ema je super, ja sam u kurcu. Toralnom."-Rekao sam i Leia se počela smijati.
"Rekla sam ti da ti neće biti lako."-Govorila je kroz smijeh, bila je u pravu.
"Spavao sam sveukupno 5 sati i ne mogu više gledat, sad smo na kavi s dečkima."
"Neka, neka. Dobro, ljubi bebu i uživajte."-Leia je rekla, pa prekinula poziv.
"Žena zove?"-Filip me trknuo laktom.
"Da."-Promrmljao sam.
"Joj, jel to vaša?"-Konobarica je upitala kada mi je donjela kavu.
"Je."-Pogledao sam je.
"A di je mama?"-Upitala je, aha tako ćemo.
"Na putu."-Rekao sam i ona se počela smijati.
"Rastavljeni?"-Položila je ruku na moje rame i ja sam se trznuo.
"U sretnoj vezi."-Maknuo sam njezinu ruku s ramena i ona me zbunjeno pogledala.
"Ispričavam se."-Promrmljala je, pa otišla od stola.
"Ema je pravi magnet za komade!"-Filip je rekao i ja sam se počeo smijati.
"Moj komad je u Hrvatskoj."-Ponosno sam rekao, makar više nije moja.
"Sve će doći na svoje, vidjet ćeš."-Mijat me potapšao po ramenu i ja sam kimnuo.
Znam da hoće.
---------------------------
😘😘
-Mirelče ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAY YOU WANT ME // Luka Jović
Kurgu Olmayan// SAY MY NAME SEQUEL // "I što me pitaš kome pripadam? Kad sve sam ono najbolje što imam uz tebe gradio i najbolje što moglo je, od mene dobila si sve u isto vrijeme. I pelin i med, oprosti mi za to." Highest rank: #1 in lovestory ...