Ke: Ben hala anlamadım ama, biz bu Meryem'den ne istiyoruz?
C: Sana sadece yapman gerekeni yap diyorum! Orası benim özelim! Sen sadece o kızı ayartıcaksın, hatta hatta ne biliyormusun, intihar etmesine yol açacak şeylerde yapabilirsin! Sadece yap!
Ceylan oturduğu koltuktan kalkıp balkondan içeri geçti.
Ke: Manyakmıdır nedir bu da ya! Resmen öldür diyo kızı. Lan tamam çok güzel kız hoşumada giderde, insan hangi amaca hizmet ettiğini de bilmek istiyor. Tövbe tövbe, küfür ettircek beni akşam akşam.
++++++++++++++++++++++++++++++++
Ağır adımlarla Meryem'in yatağına yaklaştı, oturdu.
F: Sen niye bindin ki onun arabasına bugün? Beni ne kadar üzdün. (Bi elini Meryem'in bacağına koydu(örtünün üstünden)) ya sana bişey yapsaydı, ya öpseydi! Ya ya ne bileyim işte! Sen onu öpseydin! Yapmazsın öyle şey biliyorum. Sen sevmezsin kimseyi... Bazen birine aşık olacağın aklıma geliyor, kafayı yiycek gibi oluyorum, deliriyorum, uykularım kaçıyor. Sen ona o gözle bakmadın bakmazsın, ama o, ona güvenmiyorum... Canım seni ne kadar sevdiğimi bir anlasan. Herşeyi senin için yapıyorum. Senin için yaşıyorum hatta. Birgün benim olacaksın biliyorum. Hatta bence sende bana aşıksın deliler gibi. Sadece teyzene karşı kötü hissediyorsun. (Meryem'in dudağına uzandı (korkuyooom ***********) dudağının yanına hafif bir öpücük kondurdu, yanağını yanağına dayadı ve kulağına fısıldadı) Sen sadece benimsin sadece benim.
Yavaşça ayağa kalktı, odadan çıktı. Meryem ise kendini sıkmaktan dişeri acımaya başladı. Daha fazla dayanamadı sessiz sessiz saatlerce ağladı
3 hafta sonra
Meryem bu aralar nedense çok sık olan Aslı ile buluşmasından döndüğü yolda, farklı duygulara kapıldı yani bi çeşit takip ediliyormuş hissi. Acaba paronayaklaşmaya mı başlamıştı malum eniştesinden dolayı? Korkuyordu artık herşeyden. Bu yükü tek başına kaldırmak istemiyordu artık. Kime anlatacaktı? Teyzesine?Hayatta olmazdı. Teyzesinin vereceği tepkiyi tahmin edemiyordu. O kadar aşıktı ki o şerefsize Meryem'i bile suçlayabilirdi. Hem suçlamasa bile ne olacak tı ki? Boşanırlardı eee. Eniştesi yinede bırakmazdı peşini koskoca mafyadan kurtulmak kolaymıydı öyle. Hızır'a mı anlatsaydı? O onu kurtarırdı. Zaten çok seviyordu Hızır'ı. Ama hayır onada anlatamazdı, utanırdı bi kere. Onada yük olmak istemezdi bi yandan da. Hem zaten öyle bişeye Hızır kesin Faruğu öldürürdü. Yıllarca ona bakmış teyzesinin hayatını mı mahvedecekti? Veya Hızır'ınkini ya polis başına bela olursa. Offf kimdse yoktu anlatacağı. Ne kadar asosyal bir insandı. Meryem böyle deriiiin düşüncelerden çıkamadı yol boyu. Ne geleni fark etti ne gideni. Ancak sokağın başında biri onu kolundan kendine doğru çekti.
M: Ufff korktum ya!
H: Nedenmiş??? Öcümüyüm ben güzellik?
M: Bence sen öcü değilsin, sadece dayak yemeye doymadın.
H: Cık doymadım güzellik.
M: Tamam bırak şimdi beni, biri görcek yanlış anlayacak.
H: Ya zaten kaç gündür görüşemiyoruz, 2 dakikalık romantizmimizin içine etmesen olmazmı?
M: Kaç gün dediğin sadece 2 gün. Bırak beni şimdi.
H: Tamam bi tane öpiyim bırakıcam seni güzellik.
M: Hayır... Asla.
H: Tamam geçen seferki gibi yapalım... Öpiyim bi tane sonra vurursun bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELDEN NE GELİR BAZEN
Romansbu benim ilk hikayem bu sebepten acemiliğimi mazur görün hikayemde hızmer çiftimizin nasıl evlenmiş olabileceğini hayal ettim umarım beğenirsiniz