Yoongi szemszöge :
A vonaton ülök a könnyek csak úgy ömlenek a szememből. Igazából nem haragszom Hobira mert tudom hogy bevolt rúgva és nem tudott arról hogy mit csinál csak rossz abba bele gondolni hogy mi történt volna ha nem jönnek a fiúk. Fél óra múlva megérkeztem az állomásra és 20 perc múlva már a házunk előtt álltam.Becsengettem anya azonnal ajtót nyitott.
-Jézusom kicsim mi történt? - kérdezte majd behúzott a házba. Leültünk a kanapéra majd nagy nehezen elmeséltem neki de az első olyan esténket Hobival kihagytam a mesélésből.
-Kincsem ne sírj biztosan nem akarta - mondta anya kicsit szomorú arcal gondolom nem nagyon szeretné hogy a fia meleg legyen.
-Anya én sajnálom-bújtam hozzá
-De hát mit? - kérdezte majd elkezdte a fejemet simogatni
-Én nem szeretnék meleg lenni és így nem lesz unokád én vagyok az egyetlen gyereked és még meleg is vagyok jézusom akkora egy nyomorék vagyok-kezdtem el újra sírni.
-Szívem ne mondj ilyeneket te vagy nekem ebben az életben a legfontosabb és bárhogyan elfogadlak - mondta majd szorosan magához húzott.
-Nah de gyere süssünk valamit hogy ne legyen ilyen rossz kedved - mosolyodott el anya. Felálltunk és a konyhába mentünk ahol anya kiválasztott valamilyen süti receptet és elkezdtünk sütögetni. 20 perc múlva éppen a sütit vettük ki a sütőből amikor valaki csengetett. Kinyitottam az ajtót és egy kisírt szemű Hobi térdelt az ajtó előtt.Egy csokor rózsával a kezében
-Kérlek bocsáss meg nekem - nyújtotta átt a rózsákat
-Hobi nem haragszom rád csak megijedtem-simítottam meg az arcát
-Gyere állj fel. - húztam fel majd hozzá bújtam megakart csókolni de elhúzódtam tőle mivel nem szeretnék itt anya előtt csókolózni vele. Bementünk a konyhába ahol anya meglepetten nézett.
-Óh Szia gondolom te vagy Hoseok-nyújtotta a kezét anya amit Hobi meg is rázott.
-Igen Jung Hoseok-mondta Hobi mosolyogva
-Min Chaeryong de tegezz csak nyugodtan. - mondta anya szintén mosolyogva.
-Kisfiam nem is mondtad hogy ilyen helyes barátod van. - mondta anya
-Ő még nem a.... - próbáltam elmondani hogy nem vagyunk együtt de Hobi belém folytotta a szót
-Még-mondta majd megfogta a derekamat
A rózsát egy vázába tettem majd anya mondta hogy együnk egy kis sütit úgyhogy leültünk sütit enni. Miután mindenki végzett mondtam Hobinak hogy menjünk be a szobámba meg akarok vele beszélni valamit.
-Köszönöm szépen.Mrs Min nagyon finom volt. - hajolt meg Hobi
-Óh köszönöm de mondtam már hogy tegezz. - mondta anya majd bementünk a szobámba.
-Szóval mi történt miért rugtál be annyira? - kérdeztem
-Apám azt mondta neki csak egy fia van az pedig Wonho nagyjából ennyi. - húzta el a száját
-Jézusom Hobi én sajnálom - öleltem meg
-Nem kell tudtam hogy utál de hogy ennyire azt nem gondoltam - ölelt vissza
-Én szeretnék bocsánatot kérni amiért egy seggfej voltam. Én csak azt akartam hogy lenyugtass de aztán megláttám hogy milyen dögös vagy és elborult az agyam annyira sajnálom-mondta lehajtott fejjel.
-Semmi baj-csókoltam meg. Ezután még beszélgettünk pár dologról aztán megbeszéltük hogy holnap vissza megyek a koliba mert vasárnap van és egyébként nem mindig jövök haza hétvégén csak most szükségem volt anyára..
°°°
Reggel amikor felébredtem Hobi még aludt így kimentem a konyhába ahol anya éppen kávét főzött.
-Jó reggelt anya-adtam egy puszit az arcára
-Jó reggelt kincsem. Hoseok?
-Még alszik. Ma vissza megyünk a koliba.
-Rendben. Szóval nem túl sok a tetkó és piercing rajta? - kérdezte miközben a kávéját szürcsölgette
-Anya ne kezd már te is attól hogy sok a tetoválása és a piercingje ugyan olyan ember mint te-mondtam kicsit mérgesen
-Csak kérdeztem - rántotta meg a válat.
Felmentem Hobihoz aki még mindig aludt így leültem mellé és elkezdtem simogatni az arcát de meg sem moccant.
-Szerelmem kellj fel-suttogtam neki. De nem mozdult pedig tudom hogy fent van. Kezemet lejjebb vezettem a mellkasára majd elkezdte a kezemet lefelé húzni már az alhasánál jártam amikor megragadta a csuklómat.
-Yoongika mit csinálsz? - kérdezte vigyorogva mire az ajkára tapadtam. Magára húzott így az alhásán ültem. Belemarkoltam egyett a fenekembe mire nyögtem egyet így bejutást nyert és gyorsan átt csúsztatta a nyelvét. A heves csókolózásunkat anya szakította meg
-Khm Khm-köhögött anya ezzel a tipik mű köhögéssel mire gyorsan legurultam Hobiról és piroskás arcomat a kezembe temettem.Hobi meg felkuncogott mire a vállára csaptam egyet.
-Nyugi kincsem csak szólni akartam hogy csináltam egy kis palacsintát ha kértek gyertek le. - mondta anya mosolyogva majd kiment. Mire Hobi felkacagott
-Nem vicces! - dobtam neki egy párnát
-Ez rohadt ciki volt-mondtam mire magához rántott és nekem nyomta az alfelét.
-Ne aggódj baba azt is hallani fogja a koli ha majd egyszer alattam sikítozol - lökött egyet a csípőjével majd egy csókot nyomott a nyakamba mire felsóhajtottam. Tudja ez a kis köcsög hogy ez a legérzékenyebb pontom még is mindig itt basztat.
-Nah menjünk le anyukád biztos vár már-mondta Hobi vigyorogva
-Szemét vagy - mondtam neki durcizva
És elindultam lefelé anya éppen valami k-drámát nézett de érkezésünkre azonnal felpattant és a konyhába szalad megteríteni.
-Anya nem kellett volna én is megoldottam volna menj nyugodtan nézd tovább a sorozatot-nyomtam egy puszit az arcára
-Jaj semmiség szeretnék veletek beszélgetni - ajaj nincs jó előérzetem ezzel a beszélgetéssel kapcsolatba anyát ismerve minden ciki emlékemet kikotyogja Hobinak vagy valami hasonló. Miután leültünk az asztalhoz anya azonnal elkezdett kérdezgetni Hobitól én pedig csak figyeltem Hobi mindenre mosolyogva válaszolt. Mire anya egy olyan kérdést tett fel hogy majdnem meg fulladtam a palacsintától.
-És ugye ti még nem... Hogy is mondjam szóval nem folytattatok még semmien testi kapcsolatban egymással? -a szemeim kikerekedtek és elkezdtem köhécselni.
-Hát..... - nyújtotta el a szó végét Hobi mire anya ledöbent arcal nézett.
-Mi még nem szexeltünk. Csak... Tudja amit a melegek szoktak. - mondta Hobi a tarkóját vakargatva. Anya rám nézett nekem pedig egy paradicsom meg irigyelte volna a színem úgy elpirultam.
-Ahaaa értem - mondta anya kicsit feszülten.
-öhm Yoongi kincsem beszélhetnénk négy szemközt? - kérdezte anya
-Hát persze Hobi felmész össze pakolod a ruháimat a bőröndbe létszi-kértem meg.
-Aha - állt fel és elindult a szobám felé.
-Szóval kicsim én támogatlak titeket és Hoseok egy igazán rendes srác de szerintem még túl fiatal vagy a szexuális kapcsolathoz. - mondta anya
-Anya 18 éves vagyok! A velem egykorúak már mind kipróbálták én miért ne tehetném?! - kérdeztem feszülten
-Szívem én csak megpróbállak megvédeni de a te életed azt csinálsz amit akarsz-rántotta meg a vállát majd bement a konyhába. Én pedig feltrappoltam Hobihoz aki mí meglepő módon egy darab ruhát nem pakolt be a telefonját nyomkodja az ágyon fekve. Ez a gyerek egyszer megőrít.
-Látom sikerült bepakolnod - forgattam meg a szemem.
-Mit mondott anyukád? - kérdezte kíváncsian
-Azt hogy túl fiatal vagyok a szexhez meg ilyenek-mondtam miközben a ruháimat pakolgattam. Mire Hobi felröhögött.
-18 éves vagy baszki-nevetett tovább
-Én is ezt mondtam és ez egyáltalán nem vicces - mondtam neki és itt le is zártam a beszélgetést.
VOUS LISEZ
Most és mind örökké. Yoonseok ff.(Befejezett)
Roman d'amourA történetet a barátnőmmel írjuk az első ficink a hibákért előre is bocsánat A történetben történő események nem egyeznek a valósággal. Figyelmeztetés : Néhol trágár szavak, 18 +-os részek CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE OLVASD! Purple you! 💜