❝1.Bölüm❞

6 0 0
                                    

➤2 yıl önce

Bugün Park Jimin'in doğum günüydü, Jungkook ona hediye almak için dışarı çıkacaktı. Çok yoğundu ve doğum gününü düşünecek zamanda bulamamıştı. Yoktu da zaten. Ona çok sevdiği ama bitirdiği parfümünden aldı. Seveceğini biliyordu. Eve dönmek için arabasını çalıştırdı. Yol boyunca şirketlerini düşündü. Aşırı yoğun bir şirkette çalışıyordu. Ve bugün de onu çağırabileceklerini söylemişlerdi. Jungkook sevgilisini aksattığını biliyordu. Bu yüzden de sayamayacağı kez trip yemişti. Eve geldiğinde hediyesini bulamayacağı bir yere sakladı ve pasta yapmaya başladı. Jimin arkadaşlarıyla takılmak için dışarı çıkmıştı. Jungkook geldiğinde şok olacağını biliyordu (belki de a101) çünkü hayatında hiç pasta yapmamıştı. İnternetten tarife bakarak yapmaya başladı. Elinden geldiği kadar.

-

Jungkook sevgilisini bekliyordu. Her şey hazırdı. Jimin gelince kutlayacaklardı. Cebindeki titreşimi gördüğünde telefonunu eline alarak kimin mesaj attığına baktı. Şaşırmadı. Şirketten çağırıyorlardı. Bu acil bir şey olmasaydı erteleyebilirdi. Fakat gitmesi gerekiyordu. Jimin'e bir not bıraktı. Ve evden çıkarak şirkete doğru gitti. Büyük bir ihtimalle yarın sabah Jimin'in triplerini çekecekti. Şirkete vardığında müdür'ün odasına doğru yol aldı. Kapıyı tıklattı ve içeri girdi.

"Beni çağırmışsınız. Bir sorun mu var-

"Evden eşyalarını topla bu gece Tokyo'ya gidiyoruz. Soru sorma Jeon çünkü çok önemli. Gitmemiz şart. Senin gelmenden öyle. Soru istemiyorum, çıkabilirsin."

Jungkook kapıyı geri kapatıp düşündü. Sevgilisine haber vermesi gerekiyordu. Şirketten çıktı ve arabasını eve doğru sürdü. Eve geldiğinde anahtarla kapıyı açtı ve sevgilisinin ismiyle bağırdı.

"Jimin!"

Salona doğru gitti ve Jimin'in koltukta öylece oturduğunu gördü. Tripli gibi görünüyordu.

"Sevgilim?"

Jimin bakışlarını Jungkook'a çevirerek tebessüm etti. Sahte bir tebessüm. Ayağa kalkarak Jungkook'a doğru yürüdü.

"Jimin. Özür dilerim. Doğum gününde yanında olamadım. Ama söz veriyorum. Tokyo turundan sonra bunu telafi edeceğim."

Jimin şaşkınca Jungkook'a baktı

"Tokyo turu mu? Bana söylememiştim."

"Ah. Doğru. Bu gece gideceğim. Veda etmek ister misin?"

Jimin Jungkook'un boynuna sarıldı ve kokusunu içine çekti.

"Erken dön. Tamam mı?"

Jungkook'da sevgilisinin beline sarılarak yanına bir öpücük kondurdu.

"Erken dönmeye çalışacağım sevgilim."

Ayrıldıklarında Jungkook Jimin'in dudağına uzun bir öpücük kondurdu ve daha sonra odasına doğru yol aldı. Eşyalarını bir bavul'a topladı. Ve gece olmasını bekledi. Jimin'i özleyecekti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eski Sevgilimin Yeni Sevgilisi ➸ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin