LUKE
°°°°°°°
-Hogy te? Apa?!-Mac röhög egy jót azon,hogy teherbe ejtettem egy csajt-Hát szívás, bakker.Rá se hederítek,csak kaparom a sörösüvegről lefelé az aranyozott papírt.
-Kit ejtettél teherbe?-komolyabb hangnemben beszél
-Zaina Parker.-mondom úgy ,hogy hosszasan mondom ki a nevét.
-Zaina Parkert csináltad fel? Uhh bazeg az jó nő, de nehéz eset. Azt mondta Greg,hogy egy elkényeztetett picsa.
Csak mosolygok.
-Greg egy fasz-megcsalta Zainat is, pedig egy olyan jónőt megcsalni...mindegy le se szarom.
-Tudom,hogy az. De mindenféle faszságot terjeszt Zai-ről. Nem csoda,hogy kibukott a csaj.
-Nem érdekel. De most mitcsináljak Mac? Én, hogy legyek apa?-vágom a nappalink drága csempéjére a sörösüveget.
-Héj haver, nyugodj már meg! Legyél férfi és vállald fel a kölyköd. Persze ez nem azt jelenti,hogy az annyját el kell vedd vagy valami szar, csak viseld a kölyköd gondját. De az sem baj,hogyha kezelgeted az anyját.-röhögi el a mondandója végét.
Miután Mac elment el gondolkodtam azon amit mondott, egyrészt igaza van. Lassan huszonkét éves vagyok, fiatal apuka leszek. De ez van ha nem tudtam kontrollálni az indulataim. Végülis jól tartsa Zaina magát. Ki tudna neki ellenálni. Kellessz beszéljek vele a napokban, mert seggfej módjára magára hagytam és őt hibáztattam.
ZAINA
°°°°°°°°
Már el telt egy nap azóta,hogy bevallottam a családomnak a terhességem. Anyám és a Sam megbékéltek, de apám rám sem néz.
Nagyon pipa rám. Mondjuk egy kicsit én is az vagyok magamra. De hibáztam, és muszály volt elfogadnom.Talán Lukenak én csak egy egyszeri kaland voltam és majd elfelejt. De Luke csomagot hagyott maga után,és emiatt a kis csomagocska miatt sosem fogom elfelejteni őt. Örökre nyomot hagyott maga után. Akárhányszor majd a "csomagra" nézek ő fog eszembe jutni.
Az éjszaka sokat gondolkodtam azon,hogy milyen munkába foghatnék bele ami számomra is szórakoztató. És akkor bevillant egy zseniális ötlet. Blogot irok! Blogot fogok írni a számomra bevállt smink termékekről, szépségápolásról, és minden féle csajos dologról. Hisz amugyis van egy csomó sminktermékem,még olyanok is amiket még ki sem próbáltam. Sokat vettem és kaptam is. Szóval valami ilyesmi, és talán ha bátor leszek majd elindítok egy youtube csatornát, amire szintén ilyen videókat töltök fel. Meglátjuk,hogy fog sikerűlni.
Most éppen a hatalmas kádamban fürdök, azért mondom,hogy a kádamban mert a szobámból nyílik egy fürdőszoba. Persze az enyém a legkissebb,de ettől függetlenül szeretem. Igaz nem nekem kellett de a sznob szüleim imádják villogtatni,hogy milyük van,és nekem is csináltak a szobámba egy fürdőszobát kb egy éve. Eleinte nem akartam de mostmár tetszik, főleg ha majd megszületik a kisbabám amikor majd megfürdetem nem kellessz vizesen végighurcoljam a folyosón. Így kényelmesebb mert a fürdőből egyből a meleg hálószobába viszem. De ne fussunk ennyire előre.
Szóval ma reggel is köszöntem apának és visszamórogott egy sziát. Fájt,hogy így lenéz a terhességem miatt. Lehet rosszat tettem de nem annyira. Hisz egy baba bármikor becsúszhat. És nekem becsúszott egy.
Próbáltam vele ma többször is beszélgetést kezdeményezni de lerázott vagy csak simán otthagyott. Vacsora közben mindig egymás mellett ülünk de ma este vacsoránál helyet cserélt Lolával. Még sosem éreztem így megalázva magam.Észre sem vettem,hogy közben kihűlt a vizem. Lassan felkuporodtam, magamra tekertem egy fehér virágmintás kendőt és kiléptem a vízből. Le mostam a sminkem és a Loreal-tól felkentem az arcomra egy levendulás hidratáló krémet. Bebújtam az ágyba és megnéztem egy filmet, nem nagyon értettem a film lényegét. Mindegy.
KAMU SEDANG MEMBACA
✓| V Á R A T L A N P O Z I T Í V |✓
Fiksi Penggemar- " Van az az érzés,amit nem tudok megfogalmazni. Bennem van,megöl engem,de mégis annyira boldoggá tesz." - "Szerinted, mi ez?" - " Fogalmam sincs,talán az ahogyan irántad érzek,a végtelen szerelem. Megöl ez az érzés,mert te vagy az egyetlen sérthet...