Domácí úklid

9 4 0
                                    

Martin ležel zatím pořád v nemocnici. Asi to bylo vážně, ale Lumírovi prý někdo z nemocnice řekl, že mu zavolají, až za ním bude muset jít

Teď byl však čas na úklid. Lumíra čekal sprchový kout. Nejdřív je třeba něco dělat s ucpaným potrubím. Na to použije Krtka, musí ho zalít skoro vařící vodou a chvíli tak nechat. Tento krok byl velice důležitý protože tam měli různý bordel. Vlasy, zbytky jídel a jiné věci.
Poté musel vyleštit dlaždice na stěně. Na to si vzal přípravek na dlaždice. Pomocí hadry to tedy vydrhl. Vzal si přípravek na sklo, aby se lesklo a netvořil se vodní kámen a plísně. Musel to nechat působit 10-15 minut. Tu dobu využil k česání svých hustých vlasů. Potom to spláchl vodou ze sprchy a vzal si speciální hadru, kterou to dočistil. Taky nezapomněl na samotnou desku se sprchou.

Když už byl hotový, chystal se takhle vrhnout i na záchod a vanu, ale najednou crrrr crrrrr. Byl to jeho mobil. Volalo mu neznámé číslo. Celý natěšený to chtěl zvednout, že to bude Martínek (nebo spíš jeho doktor).
Někdo v telefonu: Dobrý den. Chceme vám nabídnout speciální nabídku dvou samolepek na nože. Když si je zakoupíte za zvýhodněnou cenu 550 Kč, dostanete k nim papír s tečkou zdarma! Neváhejte a využijte této jedinečné nabídky, která se už nikdy nemusí opakovat...
To už to Lumír položil, protože mu volalo jiné číslo.
Jiné číslo: Jste Lumír Nykl?
L: Ano.
JČ: Můžete na návštěvu za Martinem Maléřem.
L: Ok.

Lumír vyběhl jako o život. Jeho první kroky vedly do sklepa, kde bylo kolo. Jenže když na něho sedl, rozsypalo se.

#Mamír

Láska Lumíra NyklaKde žijí příběhy. Začni objevovat