21

94 4 0
                                    

Másodpercek múlva egy kezet éreztem az arcomon. Kicsit megijedtem a hirtelen érintéstől, ezért reflex szerűen hátrálni kezdtem, de egy mellkasnak ütoöztem. Le akartam venni a szemkötőm, de lefogták a kezem és a számba is bele tömtek valamit. Elkezdtem rángatózni, majd erőse koncentrálni kezdtem, hogy legalább egy kisebb boszi-lökettel eltávolítsam magamtól a ket idegent. De nem nagyon sikerült. Próbáltam kiabálji, de csak fura hümmögések hagyták el a szám.
- Hé! - hallottam meg Mikey hangját, majd morgását, ami azt jelentette, hogy áváltozott. A kezem szorítása megszűnt, mire egyből megpróbálta kiszedni azt a szart a számból. A kendő kloroformmal volt bevonva. Még jó hogy a természet feletti lények immunisak rá. Mármint nem teljesen, mert eléggé legyengít, de legalább nem kábít el. Ekkor két ölelő kart éreztem meg magam körül, majd egy lágy hang csapta meg a fülem.
- Nyugi, csak én vagyok. Semmi baj. - suttogta. - Nem bántottak ugye? - kerdezte, miközben a kendőt próbálta kibontani ami a szemem takarta, kevés sikerrel.
- Nem, jól vagyok. Csak le akarom venni ezt a szart a fejemről. - célozta a szorosan megkötött kendőre.
- Figyel, most ölbe kaplak. Ahovy viszlek, ott van olló és elvágom. - mondta, majd megéreztem kezeit a combomon. Kezeim nyaka köré fontam, majd segítség képp ugrottam egy kicsit...

Michael Clifford ff  Boszi a csajomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora