-18-

294 21 17
                                    

Ela"Jungkook bugün bir işin var mı?"diyip bir yandan da geçen ki o kızı düşünüyordu. O hala Jungkook'un makyözü idi. Ve hala Kook'a karşı hisleri vardı. Ela ise bunu bir türlü söyleyememişti.

Jk"Yok hayatım yani çok önemli bir program olmadığı sürece seninleyim artık."diyince Ela rahatlamıştı. Ama yine de bu konuyu nasıl konuşacağını bilemiyordu. Yerinde huzursuzca hareket etmesinden Jungkook bir şey söylemek istediğini anlamıştı. Ama bunu sormayacaktı. Kendisinin söylemesini bekleyecekti.

Ela"Şey, kocacım seninle bir şey konuşmak istiyorum."diyince beklediği şeyi söylemişti Ela.

Jk"Seni dinliyorum karıcım."

Ela"Bak konuşmam bitene kadar tek kelime bile söylemek yok."

Jk"Tamam güzelim."

Ela"Şu senin makyözün olan kızı geçende bir kaç kızla konuşurken duydum. Senden hoşlanıyormuş ve benimle olduğun için de çok sinirleniyormuş. Acaba sen makyözünü değiştirsen olur mu? Hem bu sayede o işinden olmamış olur hem benim içim rahat etmiş olur. Çünkü kızın da hayalleri olabilir. Bu da sana karşı olduğu için önlem almamız gerekiyor. Ona çok sinir olsamda onu kırmadan bu işi halletmemiz gerekiyor. Sende ister misin?"diyip sözünü bitirdiğinde Jungkook karısına tekrar aşık olmuştu. Her ne olursa olsun insanların kalbini kırmak istemiyordu. Sinirli olmasına rağmen sakin kalmayı başarabiliyordu bu hamile haliyle.

Jk"Tamam bitanem dediğin gibi yaparız. Ben bunu bugün hallederim."

Ela"Çok iyi olur canım."

...

Ela yine bir süreliğine yalnız kalmıştı. Jungkook bir yere kadar gidip geri gelecegini söyleyip abilerinin yanına bırakmıştı Ela'yı. Ela da direk olarak onların yanına gitmişti.

Rm"Ela rahat mısın sen orda?"

Ela"Evet abicim gayet rahat burası."dedi, aynı cevapları vermekten ve aynı soruları duymaktan yıldığını belirten bir ses tonuyla.

Rm"Tamam tamam bir daha sormayacağım."dediğinde Ela da sevinmişti. Çünkü sıkıntıdan patlıyordu.

Tae"Suga abi geçende gittiğimiz o yer de soslu makarnayı ne de güzel yapmışlardı ya, hala tadı damağımda."diyince Ela'nın canı çekmişti. Jungkook da burda değildi, şimdi söylese utanabilirdi. Ama canı çok çekmişti.

Ela"Tae abi tam olarak nerde yediniz?"

Tae"*****yerinde yedik. Ne oldu ki?"

Ela"Ben galiba aşeriyorum şu an soslu makarnayı."

Tae"O zamam ben hemen gidip alayım. Sen bekle burda."

Ela"Hayır hayır, tek gitme. Beraber gidip yerinde yesek, hemde ben biraz hava almış olsam. 4 aydır içeri tıkılıp kaldım da. Artık biraz hava almak istiyorum."

Tae"Ne demek canım benim sen iste yeter ki. E o zaman gidelim. Yeğenim daha fazla beklemesin."diyip hepsi ayaklandılar.

...

Ela"Ohh harikaymış makarna, çok iyi geldi valla."diyip bir yandan da yemeğe devam ediyordu.

Tae"Afiyet olsun canım."

Rm"Sahi Jungkook nerde kaldı? Onu da hepten unuttuk."

Ela"Ben konuştum onunla. O şirkete direk geçip dinleneceğini söyledi."

Rm"Tamam o zamam sorun yok."diyip eğlenmelerine baktılar.

...

Şirkete geldiklerinde herkes odasına dağılmıştı. Ela da odasına girdiğinde kocasını görmeyi beklerken onu görememişti. O yüzden hemen telefonla aradı.

Zoraki Evlilik JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin