Şirin Evimiz ☺️

98 7 1
                                    

Arkadaşlar kısaltma şöyle :
Cn = Canan
İyi okumalar dilerim.

Evi tutmaya karar verdik. Bence çok güzel, tatlı bir ev. Buraya benim Canan'ın ve Mine'nin eli değdiğinde çok güzel olacak inşallah.

Aslında bu eve bakarken Canan'da yanımızda olsun isterdik fakat dersi olduğu için bize katılamadı. Ama eminim o da burayı beğenecek.
Bu konuyu ailemle de konuştum. İzin verdiler.
...

A: Mine hadi evi Canan 'a anlatalım.
M: Peki...
Bak şimdi Canan ev 2+1 miş. Bir odayı misafir odası diğerini ise yatak odası olarak kullanmayı düşünüyoruz.
Evimiz çok güzel..
Salon duvarlarını kül rengine yatak odasını su mavisine ve misafir odasını da bordo rengine boyatabiliriz.
Sence Asenat?
A: Güzel fikir... değişik durur.
Eşyalarımız sportif olsun ama.
M: Aynen. Canan sen ne düşünüyorsun?
Cn: Anlattığınıza göre ev güzel. Eee artık bi çaya çağırırsınız..
A: Ne demek Canan'cım bizim evimiz senin evin ne zaman istersen gel.
M: Tabii ki

A: Haa bu arada yarın eve kaçta gidelim?
M: Bilmem. Öğle saatlerinde gideriz zaten ev küçük ya çok zaman almaz.
Cn : Evet Mine'ye katılıyorum.
A: Tamam o zaman.

M: Canan sen neden bizimle kalmıyorsun ?
Cn: Ben sana söylemeyi unuttum. Ben eve çıkmak için yeterli bütçeye sahip değilim biliyorsunuz babam sanayide
çalışıyor o da ancak evin ihtiyaçlarını karşılıyor. Şimdi ben aileme gidip de ayrı eve çıkmak istiyorum diyemem.
M: Anladım. Haklısın. Biliyorsun sana katkıda bulunuruz ama benim ailem de bu ay pek para gönderemediler. Çünkü kardeşim yatılı okula gitti onun için kullanıyorlar.
A: Kızlar beni ne çabuk unuttunuz. Biz birbirimize söz vermedik mi bi sıkıntımız derdimiz olursa saklamıycaz söyleyeceğiz diye.
Durumumuz iyi elhamdülillah sen dert etme Canan..
Derdi veren dermanı da verir.

Ee bu sohbetin üzerine acıkmadık değil. Karnınız zil çalıyor. Kızlarla yemek yapacağız şimdi. Klasik herkesin bildiği gibi başlı başına bir kurtarıcı olan makarna...
...

Makarnayı pişirdik. Sos olarak krema kullanıyoruz. Tabaklara koyup üzerine de süs olarak bir miktar maydanoz koyduk. Yemeğimizi yeyip mutfağı toparladıktan sonra televizyonun karşısına geçtik.

Mine dışarı bakıyor. Âdeta gözleriyle çevreyi kolaçan ediyordu. Canan başının altına yumuşak yastıklardan birini almış ayaklarına da her zaman olduğu gibi tüylü terliklerini geçirmişti. Ben de yine tavşanlı terliklerini giyip kucağıma yastığımı aldım.
Televizyonda da pek bir şey yok. O yüzden kapatıp gözlerimi pencereye çevirip ne var ne yok diye dışarı baktım.
Birden gözüme çarpan motosiklet dikkatimi çekti. Bu Buğra'ydı. Acaba nereye gidiyordu ?

Ayy banane ki...

Tekrar başımı çevirdiğimde kızlar uyuyorlardı. Onları uyandırmaya kıyamadım. Üzerlerine birer battaniye örtüp Canan'ın ayak ucuna da ben kıvrılıp gözlerimi kapattım.

Ertesi gün kalkıp güzelce bir kahvaltıdan sonra yola koyulduk. Yanımıza temizlik için birkaç temizlik malzemesi alıp eve gittik .

Yolda Can ve Buğra'yı gördük selamlaştıkdan sonra evi temizlemeye gidecegimizi  söyledik .
Onlarda bize yardım edebileceklerini söylediler ne yalan söyleyeyim gerçekten çok mutlu olduk. Hep beraber yola devam ettik .Sonunda eve vardık ,görevlerimiz şöyleydi:
Ben ve Buğra duvarları , Can ve Mine pencereleri  Canan ise  yerleri temizleyecekti. Akşama doğru çok yorulduk ve bir şeyler yemeğe karar verdik . Ama çok kararsızdık bence eve getirtmeliyiz ne tesadüftür ki (!) Buğra da benimle aynı fikirde 🤗
Nihayet bir şeyler yedik ( Ne olduğunu boş verin . Canınız falan çeker Allah korusun ..😉)

Cn: Arkadaşlar sizce de çok geç olmadı mı?
B: Bence de
A: Çok  yorulduk yarın devam ederiz ( Ben Buğra olduktan sonra bir sene bile temizlerim bu evi..😏)
M: Tamam

Yara Sevda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin