Ahoj!!
Urobil som všetko ako chcel, len nech si to nezhorším. Keď chcel aby som sa uvoľnil, snažíl som sa predstavovať si Leviho, aby som to zvládol. Keď chcel, aby som ho vyzliekol, v predstavách som vyzliekal Leviho, aby som si to aspoň trochu užil. Avšak netrvalo dlho a dostal ma do stavu kedy mi bolo jedno, kto ma urobí, hlavne že dosiahnem uvoľnenie. Bolo mi jedno, kto ma bozkáva, alebo kto sa chytá môjho medzimožia. Iba som vzdychal a sténal. Užíval som si to. Výčitky teraz nemajú miesto, Levi tiež nie. Pokračovalo to tak stále, dokým do mňa nevošiel prstami. Všetko na mňa došlo. Snažil som sa mu vykrútiť a začali mi tiecť slzy. Ja to nechcem. Nechcem ho v sebe ale čo je hlavné nechcem podviesť Leviho. Proste nemôžem.
Začal se příčit, dokonce měl i slzy v očích. Takový sex jsem rozhodně nechtěl. Bohužel stále mě tížil ten problém v rozkroku. Musel jsem se ho zbavit, ale nechtěl jsem sám. Když se teď necítil na to být někým sveden, mohl by mi to vynahradit jinak. Usmál jsem se na něj. V jeho tváři jsem opět zahlédl strach a výčitky z toho, že odmítl mou ponuku. Nehodlal jsem být nějak zlý, přeci jen bude tu dost dlouho na to, abych si s ním užil, kdykoliv budu chtít. ,,Nemusíš se bát, nic ti neudělám. Jen mě musíš zbavit mého problému. Avšak tentokrát bych ti radil být poslušný. Když mi to uděláš ústy, pro dnešek tě propustím." nabídl jsem mu a tvářil se při tom, co nejnevinněji jsem mohl. Nečekal jsem na jeho názor a stáhl ho ke svým nohám, aby se do toho pustil. To vzrušení už bylo až bolestivé, jak chtělo všechno na povrch. Zaklonil jsem hlavu dozadu, zavřel oči a naprosto se uvolnil. Prsty jsem ještě vjel do jeho vlasů a čekal, jestli začne sám nebo ho budu muset zase nutit.
Skutočne mi odľahlo, že ho nemusím uspokojiť svojim telom ale pusov. Sám si ma tam natlačil a čakal. Chcel som si ho tam vložiť úplne na doraz, ale nešlo to. Dal som si ho do úst skoro celého, zvyšok som si musel dopomáhať rukov. Ako to uvidel zložil ruku z vlasov a jemne mi ju chytil a dal mi ju za chrbát. Pochopil som dal som tam aj druhú a začal som vykonávať svoju prácu. Pár krát jazykom prejsť, pár krát jemne pohrizkať žaluď a vsať vystuplé žilky. Snažil som sa mať to čo najrýchlejšie za sebou. Aj keď to bolo prvý krát asi som si viedol dobre, pretože neboli chvíle kedy nevzdychol moje meno alebo inú prezývku ako, zlatíčko, babyboy, mala kurvička alebo moja devka.
Nevěřil jsem, že je to opravdu realita. Vše bylo tak dokonalé. Snažil se víc, než byla potřeba. Nechtěl jsem ho nutit, aby si do pusy strkal až takový kus, ale byla to jeho volba a já si to nechal líbit. Kdo by taky nenechal. Neovládl jsem se a vzdychal jak divý. Ani bych se nedivil, kdyby nás někdo slyšel, ale těmito chodbami naštěstí nikdo nechodí, což bylo mou výhodou. Pokaždé, co jsem ucítil jeho jazyk nebo zoubky, musel jsem zakřičet jeho jméno a neskončilo to jen u něj. Nakonec jsem plácal všechny možné slova na pojmenování toho úžasného stvoření přes ty špatné až po ty lichotící. Každopádně svou práci odváděl opravdu mistrovsky a já po chvíli vyvrcholil do jeho úst, aniž bych ho stihl upozornit, což jsme měl původně v plánu. Když jsem se na něj pohlédl, abych se mu omluvil a řekl, že to nemusí polykat, už to měl v sobě. Cítil jsem se trochu provinile, ale z tohohle jsem poznal, že to myslí s Levim vážně a jednou bude schopný všeho, jen aby ho uchránil. Otřel jsem mu zbytky s tváře a vytáhl ho za ruku vedle sebe na gauč. I on měl stále problém se svým přítelem, a tak jsem mu od něj ulevil rukou. Poté jsem mu dal kapesníky, ať se otře. ,,Vedl sis opravdu úžasně, příště se pokusím být milejší a promiň za tamto. Můžeš se obléct a jít. Sám už určitě trefíš. Příště na viděnou." řekl jsem a jen blaženě odpočíval na sedačce.
Snažil som sa, nech to už je za mnou. Netrvalo dlho a urobil sa. Nijak neupozornil ani nedal vedieť. Aj keď to nechutilo bohvieako, spolkom som to, predsa len čo ak si to rozmyslí a ubliži Levimu? Nemohol som to dopustiť. Potom mi pomohol utrieť sa a pomohol mi tiež, skoro som zabudol že ho mám. Nakoniec ma prepustil. Čo bude teraz? Ako sa Levimu pozriem do očí a ako s ním môžem hovoriť. Panebože ja som ho podviedol.
Pokračování příště...
ČTEŠ
Tajemství mezi dvěma [Ereri] ✔️
ActionNejprve bych chtěla oznámit, že tento příběh píši s @iloveyaoiandereri ❤ Příběh se točí okolo dvou mužů, Erena a Leviho. Oba měli pestrou minulost, která je dovedla do vězení a teď spolu obývají jednu celu. Pokud chcete vědět, jak pokračuje jejich...