KARANLIK KIZ

78 4 0
                                    

Herkese merhaba.

Bu kitap biraz , çok azcık , miniminnacık korkutucu daha doğrusu kitap değil karakter korkutucu . Neden mi ; Gece öyle bir kişiliğe sahip ki ben bazı yerlerde 'nasıl böyle acımasız olabilirsin Gece' diye düşünmüyor değilim.

Kitabın ilk bölümünde anlamam gerekirdi Gece'nin kişiliğini ama diğer bölümlerde o kadar komik, o kadar tatlı biriydi ki onun iyi biri olduğunu düşünüyordum . Dış görünüşe aldanmamak gerekirmiş.

Şimdi size kitabı eziyorum gibi gelebilir ama onunla alakası yok. Neden mi; ben Gece sayesinde insanların asıl kişiliklerinin nasıl olduğunu anladım. Ben bu kitabı okumadan önce - geçen sene- insanlar bana nasıl davranırsa onların öyle karakterlere sahip olduğunu düşünürdüm ama öyle değilmiş işte . Her insan bir maskenin arkasına saklanır. Mesela Gece , o en başta herkesi gülümsetir ve herkesi yaptıkları ile şaşırtırdı ama kimse onun davranışlarının aslında gerçek kimliğini gizleyen bir maske olduğunu bilmezdi.

Her insanın gerçek kimliğini saklamak için arkasına saklandığı bir maskesi vardır. Çünkü hiç kimse gerçek kişiliğinin diğer insanlar tarafından bilinmesini istemez ve her zaman bir maske takarak başka bir kişiliğe çok çabuk bürünebilir.

Bu kitap sayesinde ben insanların sahte kişiliklere sahip olduklarını anladım. Bu kitap sayesinde ben insanların ne kadar kötü ve acımasız olabileceğini öğrendim. Bu kitap sayesinde ben birçok şey öğrendim.Bu kitap beni çok etkiledi ve hâlâ her okuduğumda çok etkileniyorum.

Çok konuştum yine , en iyisi biz kitabın tanıtımına geçelim.
******
Kitabın tanıtımı:

İntikam hırsıyla yanan bir kız. Karanlığın içine batan bir kız. O sonradan kötü olmadı. O hep kötüydü. Her zaman acımasız, kötü bir kızdı.

İnsanlarla kukla gibi oynayan, uyuşturucu ve sigara içen bir kız. Canı istedi diye insanların derilerini yüzen bir sadist. Ruhu karanlık olmuş, spor niyetine adam öldüren 17 yaşında bir kız. Daha ne kadar kötü olabilir.
-----***-----
" Umutsuz bekleyişler , kırılan kalpler , yok olan umutlar, söylesene sen varsın diye mi böyle"
-----***-----
" Neden hiç bir şeyden korkmuyorsun" dedi bana.

Gözümü pencereden ayırıp yavaşça ona döndüm. Alayla sırıttım.

" Çünkü ben her şeyi olan ama kaybedecek hiç bir şeyi olmayan biriyim."
-----***-----
"Abla ne olur merhamet et " diye yalvardı adam bana.

Bense silahımı çıkardım ve adamın ağzına soktum . Tetiği çekmeden önce başımı hafif sağa yatırdım ve duygusuz bir sesle konuştum.

" Üzgünüm ama merhamete alerjim var ."

******
Kitabı okuyup okumamak size kalmış ben, beni etkileyen bir kitap olduğu için önermek istedim. Herkese iyi günler dilerim.

Yazar:HazalCuhadar1

     Seviliyorsunuz canlarım❤️

Kitap önerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin