Üç aylık tatil sonrası Lanet olası bir yerde gözlerimi açtım (okul).Gözlüklü ve sivilceli bir psikopat dikkatimi dağıtıyordu ah hayır o hep ismi bahsedilen AMK COCU BAVER olmalıydı ondan biraz korktum çünkü götü ile dağları devire bilirdi ama çok şükür o bu gücünü kızları ve gay olan erkekleri etkilemek için kullanıyordu.Onla karşılaşmak dürüst olucam benim için bir dönüm noktasıydı (!)
.-ERHAN'A GEÇİYORUZ- .AMK COCU BAVER Erhan'la beraber muhabbet ediyordu.Gerçekten de merak etmiştim ve merakımla kalamadım ve yanlarına gittim.Çünkü bu dünyaya vasfı olmayan iki karakterde LOL oynayabiliyordu. Lanet olsun bugüne kadar LOL oynayabilen insanlara hep imrenmişimdir (SILA hariç o gerizekalı) Erhan'ı ilk gördüğümde AMK COCU BAVER DE Kİ kadar korkmamıştım çünkü bu karakterin özellikleri pek bilmiyordum AMK COCU BAVER gibi gücünü göstermiyordu Baver'in genelde gücü 1. plandaydı (götüyle dağları devirmesi) kendisi değil ama Erhan öyle değildi gücünü onun vücüdunda biraz gezindikten sonra bulabiliyordunuz. Erhan'ın özel gücünü merak etmiş olabilirsiniz.Onun özel gücü Asgardda ki amca oğlu 666kobraking666 dan aldığı boyunluk sayesinde görüntü kirliliği oluşturuyor ve rakipleri alt ediyordu ama götünüzle dağları devirmek bence daha iyi.İşte Erhan'la aslında böyle tanışmadım ama olsun biraz daha heyecanlı oluyor iş .
Bide Sılayı tanımamda o kadar macera yok amk sılası senin yüzünden hikaye kısaldı.Aslında bu hikayede neden varsın onu bile bilmiyorum. Sılanın özel gücü sunucuda ne oynadığını gizlediği için merak duygunuzu kullanıp sizi alt ediyor.
Burada bahsettiğim insanların hepsinin benim için süper kahraman olması dışında hikayede pek anormal bir durum yok bide bir şey isteyeceğim bu hikayeyi okuduktan sonra üçünüzden biri bana bir süper güç bulabilir mi?