Dårlige matvaner ikke bare føre til problemer med vekt, men også inne i kroppen. Jeg jobber i medisinindustrien og ofte reiser til møter og konferanser, så, for det meste hva jeg spiser er fast food på rømmen, og hvis jeg har tid, gourmet middager og lunsjer.
Flere ingredienser er anti-bakteriell, desinfiserende og mildt lakserende i naturen. Ingredienser som Psyllium er høy i fiber innhold som bidrar til å lindre fordøyelsesproblemer .
Videre Tilbake fra den hvite havre er også anti-bakteriell, anti-parasittiske, vanndrivende og rik på Vitamin 12, kalium og jern som hjelper på å holde infeksjoner og riktig fordeling av mat i sjakk.
Slippery Elm bark og Senna forlater også hjelper på å holde fordøyelses betennelse i sjakk og forhindre hudirritasjoner. Jernurt helbreder leveren som det er en naturlig sedative og anti-revmatisk i naturen.
Tykktarmen er den siste fasen av hele fordøyelsessystemet . Som du spiser, starter fordøyelsen i munnen selv når du begynner å tygge maten. Som det går gjennom røret og inn i magen, til fordøyelsessafter mulig nedbrytning av maten. Så, er ernæring absorberes der og avfall blir kastet ut gjennom måten av tykktarmen.
http://slimatrexnorway.com/scandic-natural-revitalize-cleanse-no/