Induljunk

262 20 7
                                    

*Suga szemszöge*

Uuuunaaatkooozoooom... Órák óta hallgatom a bájcsevejt arról, hogy mi mehetett tönkre a gépben, ami Arun és a ribanc kivételével kurvára nem érdekel senkit...

Nem azért ribancozom amúgy ezt a csajt, mert ribancos lenne. A köpenyétől amúgy se látni belőle semmit... De nyuszim folyamatosan őt stíröli...

Egy új érzelem kerít ettől hatalmába. Olyan, mint a bosszúvágy, csak rosszabb. Legszívesebben megtépném a csajt. De úgy igazán. Pedig anno biztos, hogy Arun kapott volna, amiért így bámul valakit. Valakit! Egy nőt.

- A nyálad azért ne follyon ki... - morgom oda Kook-nak. Durcás, haragos képpel.

Persze, ő azt hiszi, játszom, így vidáman, szeretetteljesen visszamosolyog rám. Nagyon helyes! Rajtam legeltesd azokat a hatalmas, gyönyörű szemeidet..!

-Hogy érzed magad? - Vágódik le mellém Arun vigyorogva. Jajj, de nem illesz a képbe most...

- Szarul.. Nagyon szarul... - Válaszolok. Jungkookie rám se hederít... Már megint a titogzatos szemecskét bámulja azon a halál- menyecskén, amit mindjárt összeadok a sorsával...

- Dühösnek tűnsz.. - Arun ez után a felettébb bölcs megállapítása után a mellkasomhoz bújik. A keze meg észrevétlenül ráfog a farkamra. - Levezessük kicsit a feszültséged, kiscicám?

- Nem. Ez a macska most nyuszifület akar rágcsálni. - De nagyon. Felállok, mire Arun duzzogva fekszik magzatpózba, ami most a legkevésbé sem érdekel.

Egyenesen Kookhoz sétálok, aki fenyegetően gyors közeledésemre kerek szemekkel dől kicsit hátrébb. Ezt kihasználva mellkasánál fogva döntöm le teljesen, miközben ajkaira hajolok egy hosszú, kissé talán birtokló csókra. Azonnal megváltozik az érzelemvilágom, és az érzelmes érintkezés eláraszt azzal a kellemes, lelket melengető érzettel, amiből sosem kaphatok eleget. Nyuszim elégedetten hümmög alattam, és gyengéd ölelésbe von. Tudom, hogy nem volt olyan szép dolog ez tőlem az exem és a másik két személy jelenlétében, de Tae kivételével leszarom, hogy most mit éreznek. TaeTae meg pontosan tudja, milyen mézédesek is ezek az ajkak, és mennyire jó minden apró pici mozdulatuk. Meg fog érteni.

- Hű... Suga... - Sóhajtja a nevemet szinte félájultan a csóktól Jungkook.

- hű bizony. Ha még egyszer ilyen féltékennyé teszel, el is verlek... - villogó szemekkel nézek rá. Megértő mosollyal simogatni kezdi az arcom. Bújok azonnal a kezéhez. Annyira jól esik ez a gyengéd, szerelmes érintés! Pihepuhák a kezei, teljesen ellazít.

,, I feel so nice, Mom! I feel so nice.."

- Tovább kell indulnunk. - csipogja a kismadaram itt alattam már-már berekedve. Hmmm ilyen jól szerepeltem tegnap?

- Szerintem előnyösebb lenne elbűvölőnek mutatkoznotok, mintsem öltönyben érkezni. - Szólal fel a csaj.. Rosszkor... Mordulva ülök fel. - Már, ha tudsz egyáltalán cuki lenni... - veti oda nekem. Ez nem szemtelen, ez sértő..!

- Ha kezelésbe veszem, még te is el fogsz olvadni tőle. - pillant mosolyogva nyuszim a lányra. Na jó.. Ha nem csináltam volna ugyanezt vele Taehyung megszerzéséért, ezért már tényleg kapna.

- Kook, nagyon érik neked az a püfölés... - de azért figyelmeztetem.

- Jobban aggódsz te amiatt, hogy lelépek, mintsem kezet emelnél rám. - pislog fel rám.

- Nem mellesleg, ha bántod, én is bántalak. - TaeTae is visszatért közénk.

- Egyszer engedjetek neki. - Szólal fel Arun békítő hangnemben. - Utána a lábai előtt fogtok térdelni egyetlen intésére, annyira profi.

A MI szigetünk (TaegiKook)[Befejezett]Where stories live. Discover now