"Lili"
Reggel nagyon fáradtan keltem elsétáltam a fürdőbe gyorsan lezuhanyoztam megmostam a fogam és felőltőztem lebalagtam a konyhába ahol csak Alízt láttam. Hol lehett Dávid?"Jó reggelt."köszöntem mire Alíz felnézett mert igen éppen valami kaját készített.
"Ohh neked is Lili. Kérlek szólj Dávidnak is hogy keljen fel."
"Oké."mondtam és elindultam fel az emeletre hogy felkeltsem Dávidot. Bekopogtam a szobájába mire nem jött válasz. Újra bekopogtam megint nem jött válasz. Végül be nyitottam mire nagy csodámra Dávid nem volt bent. Gyorsan lefutottam a lépcsőn és villám tempóval kaptam fel a táskám és siettem ki az ajtón.
"Lili hahó hová mész?"üvöltött utánam Alíz de nem álltam meg csak futottam be teljesen az iskolába.
Ahogy az iskola elé értem megtorpantam ha az a hülye picsa csinál vele valamit kinyirom. Gyorsan bementem az iskolába alig voltak még bent de azzonal elkezdtem a folyosókat körbe járni hogy megtaláljam Dávidot. Csak ide jöhetett más hova nem. Hirtelen az egyik eldugott teremből amit én is csak most vettem észre beszélgetést hallotam meg. Oda áltam az ajtóhoz de úgy hogy a fal takarjon és hallgatozni kezdtem.
"......Igen és amúgy képzeld mostanában hogy ezzel az új lánnyal vagy többet mosolyogsz amit én nem akkarok."mondta az a ribanc és ekkor valami nagy csatanás volt. Utána folytata. Akkor gondolom csak pofon vágta Dávidot baszki már.
"Ja és amúgy tudom jól hogy más vagy szóval ez miatt még pluszban nem szabad hogy mosolyogjál." mondta és újabb csatanás hallatszodot. Nem bírtam azzonal bementem a szobába ahol egyedül az a ribanc és Dávid volt a második kivolt kötözve egy székhez és a szemei már úsztak a könyekbe.
"Nocsak nocsak csak nem a kis baratnőd az jaj jött megmenteni." mondta mire oda léptem ellé és olyan nagy pofont vágtam le neki hogy a fal is athata volna a másikat. Eközben Dávid elüvöltötte magát és ekkor egy tanár lépet be a terembe.
"Hát itt meg mi folyik?"
"Tanár úr ez a lány megverte Dávidot és már ez egy jó pár éve megy."mondtam és oda mentem Dávidhoz és segítettem neki hogy végre fel tudjon állni.
"Ez igaz Jessica amit Lili mondtad." kérdezte a tanár és a fekvő Jessicará nézet. Ebben a pillanatban én is rá néztem és egy gyilkos tekintettel néztem rá hogy ha hazudik meghal.
"Igen tanár úr."mondta Jessica és felült.
"Oké akkor ez volt az utolsó ki vagy rúgva az iskolából Jessica."
"Hogy mivan? Ki vagyok rúgva de miért?"kérdezte és gyorsan felpattant a földről.
"Ezt majd az igazgatóval megbeszéled most indulás."mondta és a tanár mögött Jessica is elindult vele.
"Lili."szólt oda nekem Dávid mire én rá néztem ő csak felkelt és olyan erősen kezdet szorítani hogy azt hittem nem kapok levegőt. Aztán egyszer csak felkapott az ölébe és úgy ölelt tovább. "Nagyon de nagyon köszönöm hogy segítettél ha te most nem lettél volna itt akkor nagyon nagy baj történt volna."mondta és lerakot végre az öléböl. Érzem ő az egyetlen ember aki felvehet majd az ölébe.
"De Dávid miért nem szóltál hogy bajba vagy?"kérdeztem és elkezdtünk az orvosiba sétálni. De úgy hogy most már tudom hol van.
——————————————————————-
Sziasztok embik!
Most már ez a Jessica is eltűnt a történetből majd meglátjuk mi lesz a következő.
Lili🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Miért ilyen nehéz az élet?• -roadtrip
Hayran KurguAz embereknek mindig van nehéz korszaka amikor azzon veszekszünk mással hogy nekem elegem van ebből. Mindig gondolj bele abba hogy másnak lehett sokkal rosszabb. Mindig van a tiednél rosszabb is ezt jegyezd meg. Roadtrip+egy lány és egy fiú Érzelm...