kimdir&nedir
Ekibimiz, kaisoo için ter dökmekten keyif alan iki kişiden oluşuyor. Her ne kadar perde arkasında iki kişi harıl harıl çalışıyor olsak da, festivalin var olması festivalimize katılan okur-yazar herkes sayesinde olacaktır.
Festivalimiz, 28 HAZİRAN tarihinden başlayarak 12 OCAK tarihine kadar uzanan geniş bir zaman dilimini kapsıyor.
Arzu eden herkesin hikaye yazıp bize gönderebildiği ve gönderilen hikayeleri yazar adı belirtmeden paylaştığımız, tüm kaisoo destekleyicileri olarak beraber eğlenebileceğimiz bir etkinliktir singforkaisoo.
misyon
Kendimiz için biçtiğimiz görevlerin en önemlisi, piyasadaki kaisoo varlığını mümkün olduğunca zenginleştirmek.
Bir diğer görevimizse, Jonginle Kyungsoo'nun doğum tarihlerini ve kaisoo gününü kapsayan ocak ayını mümkün olduğunca aktif, güzel hikayeler okuyarak, birbirimizle hikayeler üzerine konuşarak geçirebileceğimiz eğlenceli bir etkinlik oluşturmak, bu etkinliği kalıcı hale getirmek.
katılım
Festivalimize dileyen herkes hikayesini yazıp gönderebilir, festivalimizin kapıları herkes için sonuna kadar açıktır.
Tek yapmanız gereken 28 HAZİRAN'dan başlayarak bir ay içinde bize wattpad ve twitter gibi platformlardan mesaj atarak festivale katılımınızı bildirmeniz.
Katılım süresinde belli esneklikler uygulayabileceğimizi belirtiyor ama yine de Tüm katılımların bir ay içinde tamamlanmasını arzu ettiğimizin altını çiziyoruz.
yazım
İlk festivalimiz için hikayelerinizi hangi konsept çevresinde yazacağınız ekibimiz tarafından belirlenmeyecektir. İstediğinizi yazmakta özgürsünüz, değerlendireceğimiz en önemli husus hikayenin biricikliği olacaktır.
Bize göndereceğiniz hikayeler en az altı bin (6.000), en fazla da altmış bin (60.000) kelime olmalıdır.
Yazım ve imla kurallarına uygun, komplike hikayeler okurken alınan hazzı arttıracağından, bu unsurlar konusunda özenli olmanızı rica ediyoruz.
Festivalimize katılımınızı bildirdikten sonra, 18 EYLÜL 2019 tarihine kadar bize hikayenizin İKİ BİN (2000) kelimelik kısmını yazıp göndermeniz gerekiyor. Hikayenizin iki bin kelimelik kısmını gönderdiğiniz e-postanın konu bölümüne #ourhopesonjanuary – 2k şeklinde not düşmeniz işimizi kolay hale getirecektir.
Pedofili, ırkçılık, cinsiyetçi söylemler, hayvan istismarı, ağır homofobi ve gereksiz nefret yorumları gibi nahoş içerik barındıran hikayeler festivalimize kabul edilmeyecektir.
yayın&tanıtım
Hikayelerinizi e-posta adresimize ( singforkaisoo@gmail.com ), Word belgesi olarak göndermeniz için son tarih 28 ARALIK 2019 olarak belirlenmiştir. Hikayeleri güzelce okuyup değerlendirebilmemiz için tam zamanında göndermenizi rica ediyoruz.
Hikayenizi göndereceğiniz e-posta için yine konu başlığı kısmına #ourhopesonjanuary yazarak göndermeniz, hikayeleri sınıflandırmamızı kolaylaştıracaktır. Hikayenizin; adını, türünü, yaş sınırını ve kelime sayısını göndereceğiniz Word belgesinin başına eklemenizi de önemle rica ediyoruz.
Hikayelerin yayınlanmasına 12 OCAK 2020 tarihinde, yani Kyungsoo'nun doğum gününde başlanacaktır ve gelen hikayelerin yoğunluğuna bağlı değişim gösterse bile 12-13-14 OCAK tarihlerinde hikaye yayınlama daha yoğun gerçekleşecektir. (Bu üç özel gün için, günlük kaç hikaye yayınlanacağını 12 Ocak'tan bir ya da iki gün önce duyuracağız.)
Bu seneki festivalimiz için seçtiğimiz tagler #ourhopesonjanuary ve #singforkaisoo 'dur. Görüşlerinizi ve önerilerinizi, tagleri kullanarak dile getirebilirsiniz. #singforkaisoo tagimiz her sene sabit kalmakla birlikte, festivalimizin temasına uygun olarak öbür tagde değişiklikler olacaktır.
Tanıtım süreci, modlarından birine ait @kaiksoos twitter hesabıyla ortak gerçekleşecektir. HER hikaye için ekibimizce oluşturulmuş tanıtımlar, @kaiksoos hesabında yayınlanacaktır. Takipte kalmayı unutmayın.
Yazar tahmin süreci, hikayelerin yayınlanması bittikten sonra başlayacak ve bir hafta sürecektir.