Podczas jazdy strasznie nam sie nudziło. Więc postanowiliśmy pograć w pytania i wyzwania. Na telefonach zainstalowaliście se koła fortuny i daliście tam imiona wszystkich osób z klasy. Były też dwie zasady
1. Nie trzeba (ale można) odpowiadać na niezręczne pytania. (Np rozmiar stanika,czy jesteś dziewicą/prawiczkiem)
2. To czas w jakim trzeba wykonać zadania.
-Pocałunki 1 minuta
-Służenie komuś to 3 dni.
-Związki 1 tydzień.Todoroki
Gdy każdy z nas zapoznał sie z zasadami trzeba było wybrać osobe który pierwsza zakręci kołem
Momo zdecydowała sie zakręcić. Po którymś razie zostałaś wylosowana.
- [Y/N] powiedz nam coś czego nie wiemy o Todorokim.
-Todoroki całkiem dobrze całuje jak na takiego sztywniaka. Powiedziałaś od razu,z uśmiechem (chamskim i zarazem zadziornym) skierowanym w prost na Todorokiego,który patrzył na mnie ze zdziwieniem. Ale po sekundzie sie uśmiech pojawił sie na jego twarzy, wszystkie laski patrzyły sie raz na mnie a raz na niego.
"Z kąd to wiesz?" spytał sie Todo
"Ktoku ja wszystko wiem" tak mu odpowiedziałaś. Tak rozpoczeła sie kłutnia między Kiminarim a Miną czy jesteście razem.
Do czasu aż Mineta nie wylosował Todorokiego.
"Prawda czy wyzwanie"
"Wyzwanie" Todoś nawet nie wie jaki błąd popełnił.
"Ty i [Y/N] musicie udawać pare przez tydzień,musicie zachowywać sie jak para"
A że ty już kładłaś sie spać,to nic nie słyszałaś,Todoroki podszedł do ciebie i wyjaśnił ci całą sytułacje,poprosił też by to co sie będzie działo nie wpływało na waszą przyjaźń. Oczywiście sie zgodziłaś,potem siadłaś sobie na siedzeniu i poszłas spać.Izuku;
Podczas jazdy ty i Deku super sie bawiliście,czytaliście książki na Wattpadzie,pisaliście książke o Tokoyamim i Tsuyu. Dużo gadaliście i słuchaliście muzy. Mina i Kirischima plotkowali jaką byście byli słodką parą. Nie zwracaliście na to uwagi. To nie pierwszy raz jak ktoś tak mówi. Klasa postanowiła pograć w koło fortuny (tak to nazwaliście) na początku zadania były proste. No dobra raz musiałaś pocałować Uratke. Miałalyście super ubaw,Mineta myślał że tego nie zrobicie. Ale wy jesteście super babki.Katsuki.
Leżenie pod Katsukim ma swoje plusy na przykład jest cieplusio,możesz bawić sie jego włosami,to jedyna szansa na przytulenie go. Podczas jazdy cały czas tak leżeliście,nie bylo chwili by sie odniego oderwać. Na szczęście za chwile będziecie,ale nogi tak ci zdrętwiały że nie czujesz ich już. Gdy dotarliście na mmiejsce obudziłaś Katsukiego,wstał i poszedł wyciągnąć wam walizki,gdy wyszłaś o mało sie nie zabiłaś potykając sie o własne nogi na szczęście Katsuki cie złapał. To troche wyglądało jak scena z filmu zachodzące słońce i wy razem.Kirishima.
Gdy dotarliście na miejsce przywitała was piękna willa ze ścianami zrobionymi z lustra Budynek był ogromny,ale to widok jaki mieliścietam był nie ziemski. Ocean,przystojniki z naszej klasy do tego teren był prywatny więc nikt nie mógł tam wejść. Poprostu cudownie.
Każdy o tym mażył,o takim miejscu wypoczynku. Mega!!! Wszyscy byli zapatrzeni w krajobraz nie licząc jednego czerwono-włosego chłopaka który wpatrywał sie w [K\W] dziewczyne której włosy poruszały sie w rytm wiatru. Nie mógł oderwać od niej wzroku.Kiminari.
Wnętrze było cudowne zresztą sami zobaczcie
Tak ogólnie wyglądały pomieszczenia w domu.
Każdy był podjarany jak cholera.Sorka że nie było tak długo rozdziałów. Ale postatam sie to zmienić.
Dziękuje też za 2k wtświetleń jest❤
CZYTASZ
Scenariusze - Bnha❤️
De TodoJak sama nazwa wskazuje,będą się znajdować tu Scenariusze z bnha. Postaram się w miarę często je pisać.