Medya: BTS MAKE IT RIGHT
Jk: Bilmiyorum ama deneyeceğim!
Yn: Teşekkürler...
Jk: Rica ederim iyi geceler Yn...
Yn: İyi geceler Jungkook...
Uzun zaman sonra ilk defa bu kadar mutluydum. Ama yine de korkuyordum. Jungkook'u kendime benzeteceğimden, onun da hayatını mahvetmekten...
*Jungkook'tan*
Sabah uyandığımda saat 07:00'dı. Yn henüz uyanmamıştı. Yani yarım saat sonra aşağıya inip kahvaltı yapmalıydık. Kahvaltıdan sonra da okula gitmeliydik. Yn'ı uyandıracaktım ama vazgeçtim. Çok güzel uyuyordu dün yorulmuş olmalı ki sakarlıklarımın sesine bile uyanmadı. Yn çok iyi bir kıza benziyor. Gülerken daha güzel görünüyor. Bu yüzden onun gülmesi için elimden geleni yapacağım. Onu seviyorum... Ama aşık mıyım bilmiyorum. Sanırım platonik oldum. Ama emin değilim. Umarım ondan hoşlanmam.
Çünkü oda arkadaşımdan hoşlanmam hiç iyi olmaz.
*Yn'dan*
Jungkook'un sesini duyuyorum. Ama ne dediğini anlayamıyorum çünkü sesi boğuk çıkıyor. Umarım yine kriz geçirmiyorumdur. Sesi netleşmeye başladı sanırım uyuya kaldım.
Jk: Yn?
Yn: Hmm?
Jk: Yn hadi uyan!
Yn: 5 dakika daha Jungkook?!
Jk: Olmaz bak okula geç kalıcaz?
Yn: Kalalım nolucak?
Jk: Yok yazılırız Yn!?
Yn: Birşey olmaz!?
Jk: Ahh Yn hadi ama!
Yn: Ya jungkook nolur sanki biraz daha uyusam?!
Jk: Olmaz Yn hadi bak kalkmazsan seni gıdıklarım!?
*Jungkook'tan*
Uyanmıyordu. Ne yapacaktım şimdi. Hah buldum. Annemin bana küçükken yaptığını yapacaktım.
Jk: Olmaz Yn hadi bak kalkmazsan seni gıdıklarım!?
Yn: Uyumak için herşeye razıyım!
Ne?! Razı mıydı? Ama böyle olmamalıydı. Annem bana böyle yapınca ben kalkıyordum. Yani kalkmazsam da annem gıdıklayarak kaldırırdı. Ben şimdi Yn'ı gıdıklayacak mıyım? Belki de bunu istiyordur. Ya da Yn gerçekten uykuyu çok seviyor. Bunun başka açıklaması yok. Sanırım ikincisi doğru. Neden benim onu gıdıklamamı istesin ki?
Jk: Peki bunu sen istedin!
Yn: Hı hı!?
Yn'ın yatağına doğru yavaşça yaklaştım. Bunu gerçekten yapacak mıydım? Yapabilir miydim? İlk defa bir kıza istemli değebilir miyim? Evet istemli bir şekilde ilk defa kıza dokunacağım. Ya da dokunmayacağım. Off ne oluyorsa olsun artık. Sanırım yapacağım. Görende birşey yapıcam sanar. Ama işte korkuyorum. Ahh lütfen beni affet Yn! Yn'ı gıdıklamaya başladım ama hiçbir tepki vermiyor. Ne gülüyor ne ağlıyor ne konuşuyor. Korkuyorum... Ya krize girdiyse...
Jk: Y-yn?
Yn: Ne oldu yine?!
Jk: Ahh bir an krize girdin sandım!?
Yn: Korkma, krize girdiğimde zaten baya titriyorum anlarsın titrememden!?
Jk: Anlamak istemiyorum! Neyse hadi kalk okula geç kalcaz!?
Yn: Gitmesek olmaz mı?
Jk: Olmaz hadi kalk!?
Yn: Tamam tamam kalktım!?
*Yn'dan*
Jungkook beni zoraki uyandırdı. Bende fazla uzatmadan kalktım. Tuvalete girip rutin işlerimi hallettim. Tuvaletten çıkıp dolabımı açtım Jungkook'da arkadan beni izliyordu. Dolabımı açınca herşey siyah olduğu için baya şaşırmıştı bunu yüzünden çok net bir şekilde anlayabiliyorum.
Jk: Dolabında siyahtan başka birşey yok!?
Yn: Evet öyle!?
Jk: Neden başka renkler giymiyorsun ki?
Yn: Siyah en sevdiğim renk çünkü!?
Jk: Neden en sevdiğin renk siyah?
Yn: Çünkü karadelik siyahtır arkasında ne barındırdığını kimse bilemez. Ben siyaha çok girdim Jungkook. Girmeye de devam ediyorum. Ben bilinmeze gidiyorum. Bu yüzden siyah en sevdiğim renk. Kıyafetlerimin hep siyah olması ise "Ben bilinmeze gidiyorum arkadaşım olacaksanız bunu göze alarak gelin" anlamına geliyor bence!?
Jk: Değişik bir bakış açısı ama ben bu siyah giyimini hiç sevmedim sana yeni kıyafetler alalım bir ara.
Yn: Kıyafetlerimden memnunum!?
Jk: Ben değilim ama!? Hadi giyinde inelim artık!?
Yn: Tamam
Bence bu kadar yeterli
Fandom'unda olduğunuz grubu yazın
Yorum ve vote istiyorumm...
Toplam 533 Kelime...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOU CHANGED MY LİFE JJK
FanfictionÖlmek İsteyen Bir Kızdan Ne Beklersin Hayat? Sen Benden Yaşamamı İstedin! Bu Çok Saçma Aslında! Yani Seninle Tanışana Kadar Saçmaydı! Hayatımı Değiştirdin! Sen Nasıl Birisin?!