Itacest

10 1 0
                                    

OH MAMMA MIA

HE'S ITALIANO!!!

Sadece benim mi İtalyan heriflerine düşkünlüğüm yok ıh-

Bence Türk erkeklerinin aynısı ama biraz daha yavshak versiyonu gibiler yani ne bileyim benim tipim değil sanki (he onlar da sana hastaydı Kardelen)

Ama İtoşlar da tatlılar gerçekten özellikle iki kişilerse ( ͡° ͜ʖ ͡°) 

Bu eski şeyleri kullanmayı hala seviyorum.

Canım tiramisu istiyor ;_;
Ve bu gün sürekli hapşuruyorum burnum da akıyor yiterrr havalar soğusun dedim dedim al soğudu işte süper. Ama en azından artık sıcak duj anlamlı bi şe.

Neyse hepinizin sevmediği boş yapma seansım bittiyse bir kişi hatırlatmıştı, bir sene sonra shiplere dönüyorum.

Ay neyse ayol. Aslında bu shipden daha fazla yazmam gereken shipler var şu an... ipucu vereyim bazı hetero shipler... evet şaşırdınız dimi kitabımda ilk defa gay içerik olmayacak HDHDGXGX

Ama işte biraz da aradan çıksın diye yazıyorum Itacest'i. Sanki fazla shipleyen yok ama biraz da var gibi ne bileyim...

Yok ya var sanki baya. Bilmem ki.

Açık söyleyeyim:

Ben bu shipi çok da shiplemiyorum ya... Niye bilmiyorum ama, Germancest ile aynı mantıkta olmasına rağmen hoşuma gitmiyor.

Zaten Germancest kendisinden daha ünlü.

Bu cümleyi önceden yazmıştım şimdi okudum da.... o ne demek lan?

Haa anladım. Germancest Itacest'den ünlü yani. Tamam.

Yani shipi sevmediğimi söyledim ama şöyle bir resimlere bakınca yine hoşuma gitti. Dengesiz biriyim biliyorsunuz.

Yani ensest olması dışında güzel gibi ama sonuçta ülkeler ya ne bileyim... ülkelerin de mi ensesti olur diyorsunuz ama oluyor işte sonuçta toprak parçalarını yaquşuklu insanlar yapan Hima bunları da kardeş yapmış öyle istemiş.
Ve ben animeyi ilk izlediğimde kafam çok karışmıştı aq yani İtalya tek bir ülke neden iki İtalya var niye kuzey güney diye ayırmış...

KURABİYE VAR SİMİT VAR

Pardon makarna var pizza var weee~~~

yani, tamam Almanya da iki kardeş ama Prusya'nın işlevi cidden büyük bir kere en başta o sadece doğu almaya değil, tarihteki Prusya krallığını temsil ediyor, ikincisi Soğuk Savaş döneminde cidden böyle bir ayrım vardı ve çok da politikti. Berlin duvarı olayları falan.

Neyse yine tarih anlatan bir İngilizce öğretmeni olmadan önce kendimi durdurayım.

Ne diyordum ben, hah. İşte İtalya'da o ayrım yok benim bildiğim kadarıyla. O yüzden istediği kadar Kuzeyi Güneyinden farklı olsun ben hala anlam veremiyorum neden iki kardeşler. Ulan bizim her tarafımız ayrı bi olay ona bakarsan o zaman biz de yedi kardeş olaydık. Ama Türkiye tek kişi çok şükür.

Neyse iyice dağıttım.

Şimdiii dediğim gibi Itacest tatlı ama şöyle bir olay var. Dikkat ederseniz bir shipte iki taraf da uke gibi olunca shiplenmesi çok da zevkli olmuyor veya öznel konuşayım benim açımdan öyle. Ama cidden bunu başka insanlarda da sıkça görüyorum. Mesela Germancest'de ikisi de seme olduğu için (büyük ihtimalle yani, ama bence Prusya biraz da uke) shiplemesi sanki daha zevkli oluyor. E sonra kim altta kim üstte onu düşünürsünüz öhm...

Yani bu yüzden ben galiba bu shipi pek eğlenceli bulmuyorum. Kovacs'ın dediği gibi "no you can't amuse me, so leave you must"

Yani yanlış anlaşılmasın bence çok tatlı böyle karamelli machiato gibi fln. Çaktırmayın makiyato nasıl yazılır bilmiyorum.

-Hetalia Shiplerine Tepkilerim-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin