Gestolen geld

34 0 0
  • Opgedragen aan Fleur Martens
                                    

Jan, de mededeling is dat je je Zoon, Paul en Wolf mee mag nemen op onderzoek!!!! Dankje wel Johannes.. Arne zal zijn ogen niet kunnen geloven!! Echt bedankt.!!

Die middag komt Jan thuis en vertelt het nieuws aan Arne die helemaal tekeer gaat van blijdschap.. Dan komt Wolf aangerend en maakt Rondjes terwijl hij blaft.

Arne sprinkt meteen op zijn fiets en racet naar Paul die in spanning zit te wachten.. Paul Paul Hoort hij Arne zeggen En en en?? mag het?? Jaa, het mag Morgen mogen me een dag mee. en we mogen deelnemen aan het onderzoek. Yessss Roept Paul en Wolf mag ook mee Zegt Arne. Goed zegt Paul dan komen we er zeker achter, als Wolf ons helpt.

De volgende morgen gaan ze met een politiehelikopter over het bos vliegen om te kijken of er dingen gebeuren die met het mysterie te maken kunnen hebben.. ,,Heé kijk daar een boom hut.. Ik zie het zegt de piloot.. ,,Hier helikopter 0123 we hebben een geheime boomhut gevonden in het bos aan de nijslootsweg. Richting Kampen, Stuur ons door naar auto 0164 en 0165. Oke word gegeregeld.,, Ja auto 0164 en 0165 kunnen jullie naar het bos komen bij de nijslootsweg. Vanwege verdachte boomhut,, Ja over 0123. Later die middag gaan Arne Paul en Wolf weer naar huis. Toen ze thuis kwamen: Pap wat was er met die boomhut??. Een Pinpas en een pinbonnetje. is het de gestolen pinpas? Weet ik niet ze zijn nog bezig.. Oke.. Ik ga Maandag en Woensdag stage lopen bij Het leger. Is Goed Zoon. Ik zal het doorgeven aan het team.. Wie valt voor me in dan? Niemand. Wolf en Paul staan er alleen voor met de rest van het team. Ik ga nu naar het bos met 4 Rechercheurs en 2 agenten vanmiddag vertel ik wat er uit het onderzoek kwam..

WORD VERVOLGD

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 08, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Wolf en het gestolen geld 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu