-Bölüm 2-

1.5K 40 3
                                    

-Bu okulda yeni misin ?

-Kim ben mi ?

-Evet

-Ben son sınıfım sence kaç senedir burdayım

-ım bilmem dedi yakışıklı çocuk

-yakışıklısın ama beynin çürümüş canım kb

diyip müdürün odasına yürümeye başladım burayı ezberlemiştim okulda bir kaç kere ceza almıştım bir kaç kere demek aslında az kalırdı annem ve babam bunu hiç duymamıştı ama şuan neden çağrıldığım hakkında bir fikrim bile yoktu.

Müdürün kapısına vardığımda kapıyı tıklatıp içeri girdim.

Müdürümüz 60-70 yaşında tonton bir adamdı anlayışlı sevimliydi derdim olduğunda yanına gelirdim ama nedense şuan çok garip duruyordu.

Eliyle koltuğu işaret ettiğinde eteğimi düzeltip koltuğa oturdum.

-Bir sorunmu vardı bay javal 

-sorunumuz fazla büyük kızım

-nedir peki ?

-okuldaki voleybol kaptanımız ameliyat oldu ve bir süre oynayamaz o yüzden bu göreve seni yükümlü tutuyorum bunu başaracağına inandığım için seçtim bir sıkıntı olursa başka birini seçebilirim.

-Fazla önemli bir iş mi peki ?

-hemde fazla

-sizi kırmak istemiyorum bay javal ve bunu birazcık düşünmeliyim

-elbette çıkabilirsin dersi aksatma kızım

-teşekkürler

Kapıyı örtüp çıktığımda düşündüm voleybol çocuk oyuncağı gibi birşeydi ama tek sorun sosyal etkinliklerimdi.

Derslerim,arkadaşlarım ile günlerim,ailem ile geçirdiğim zaman bunları bir kenara bırakıcaktım çünkü.Çalışma saatları,maçlar,ön hazırlık bay javal'ı küçük düşürmek istemediğim için kesinlikle kabul edicektim bunu yapacaktım..

5 dakikadır burda dikildiğimi farkettiğimde sınıfa doğru ilerledim ders matematikti zaten 10 dakikaya zil çalardı en iyisi in bahçeye otur be oh.

Merdivenleri 2-3 lü inip arka bahçedeki banklara geçtim burası biraz ilerdeki büyük göle ve yola bakıyordu sadece şarkı sözlerini ağzıma dolayıp manzarayı izlemeye devam ediyordum hayatım normaldı birazcık ekşın istiyordum ne olurki biraz ekşından.Adam öldürme,kesme,biçme aleka movit movit işte.

Zil çaldığında hayvan sürüsü gibi gelen öğrencileri gördüm ben okulun popilerleri gibiydim tanılıyordum ama yanlız kalmayı sevdiğim için pek kimse ile konuşmazdım.

Eve gitme zili çaldığında sınıfa çıkıp çantamı aldım sınıftakiler ile vedalaştıktan sonra okulun garajına doğru yürümeye başladım ayağımdaki vanslar,kilotlu çorap,mini etek ve iğrenç okul bluzu üzerinde ayılı bir adet ince yelek şuan insan dışında herşeye benziyorum bence.

Arabaya vardığımda yola çıktım ve radyo'yu açtım ağzımdan çıkan mırıltılar  ile elimlede ritim oluşturmuştum fazla eğlenceli geçiyordu.

*

Bin bir zorlukla eve varmış gibi kapıyı açıp masaya koydum anahtar ve çantamı.

-Charlie burda mısın ? 

-Burdayım abla

Yavaş adımlar ile yukarı çıkıp odasının kapısını çaldım.

-İçeri gir

Gül Kurusu /DÜZENLENİYOR/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin