,, promiň, já ty hádky už nedokážu snést. Našla jsem si přítele. Je konec Dominiku!" Odhodila klíčky a já se nechápavě na ni díval dokud neodešla. Proč? To jí nestačím i když jsem pro ni dělal cokoliv? Je to už půl roku a já se zabývám tím že Chodím všude koliv do klubu, ožeru se, a Potom oprcám nějaký Hoes. Můj život je nic moc bez ní. Nechci aby mi zase nějaká Kurva Zničila život. Věnuju se jen Hudby.
23:37 STUDIO
Tak zase další track je Hotový. Jsem spokojený, ale vím že se dneska moc nevyspím. Sedím u počítače s konví. Prohlédly jsme nový track a jsme celkově nadšený.
,, pôjdeme streamovať?",,Jako mohli by jsme když přijede Jakub."
,, zavolám mu kedy príde."
,,Jasně já se jdu osprchovat, zase se potím jak Čurák."
Zasmál jsem se a odešel do Koupelny.
Sundal jsem ze sebe veškerý oblečení a podíval se do Zrdcadla. Hned potom jsem vlezl do Sprchy. Nastavil jsem si teplotu a po chvilce ucítil Teplé kapky na svém těle. Přemýšlel jsem, o tom co bylo, a co se ze mě stalo. Skoro bych o sobě říkal že jsem bestie. Několik holek denně. Proč jsem byl takovej debil že jsem se nechal ovlivnit takovou krávou? Však teď mám o hodně lepší život. Naivně jsem uvěřil že mě miluje. Hah jasně. Mírně jsem se usmál při takový myšlence, umyl jsem se a šel ven ze sprchy. Omotal jsem kolem svých boku ručník a hned se obrátil na mobil. Zpráva od ní. Ježíši.
Ex: ,,Eh, Dominiku ?"
Já: ,,co chceš ?😏"
Ex: ,, no jakože.. slyšela jsem jak si se dostal nahoru.. mrzí mě co se stalo odpusť mi..🥺"
Já: ,,Babe, jasně že ti odpouštím😄"
Ex: ,,to jako fakt? ❤️ Nechceš se třeba sejít ve dvě ráno? Na parkovišti?❤️"
Já: ,, jasný, jasný "
Ex: ,,ti zavolám zlatí 😻💞"
Já: ,,dobře 😀"
Ex: ,,❤️"
Ježíši to je kráva, to si jako vážně myslí že bych s ní zase něco začal ? To je naivnější než já dřív. Nemám zájem o ní ale o její tělo. musím říct prdel má skvělou.
,, môžeme začať streamovať" ozvalo se z vedlejší místnosti.
,,Jasně už jdu." Vzal jsem na sebe tepláky a odešel za Konví.
,,3..2..1" začal stream a já byl online na mobilu díval jsem se na náš stream.
Přišli tam několik tisíce lidí a u třech tisíc jsme konečně mohli pustit ty nový tracky.
Něco 1:22 ráno jsme ukončili stream.,, zajtra budeme hrať v prahe rock café goout je vypredaný kompletne! to znamená SOLDOUUUT " usmál se Konev.
,,To je kurva dobrý. " Zasmáli jsme se a po chvilce přišel Jakub úplně unavený a zpocený.
,,Nazdar, neuvěřitelný Teplo venku a já seděl na dálnici úplně narvaný jak kdybych jel na dovolenou" vztekal se.
,,Provoz co čekáš?" Zasmál jsem se.
,, Je tu ještě nějaký víno?" Vyptával se.
,,Jasně v ledničce, helee, zítra Praha rock café, a příští týden bude festival potom ten víkend začínáme letní sezónu m+ campu trvá to přibližně dva týdny " Upozornil jsem Jakuba natož on se s vínem vrátil a díval se pohled že se jde zastřelit.
,,Tolik ? Za tři týdny ?" Nechápavě se díval a starostlivě se díval do papíru.,,Jo, všechno je Sold out brácho."
,,To jako vážně ? Tvl jsem nějakej pozadu úplně mi nedošlo že je vlastně léto"
,,Stává se "
Tak a je tu nová knížka kterou chci udržet v zájmu xd fakt tu budou vycházet málo kdy Kapitola k tomu abych měla dost času vymýšlet si fakt dobrý storky. 😂💞
ČTEŠ
Nasad si ty Sluchatka!
Fiksi PenggemarDominik/Niktendo, se nedokáže zamilovat od tý doby co se s ním rozešla jeho bývalá přítelkyně. To si myslí, dokud nepozná jeho fanoušky respektivě sestry, šany a Lucy.