Sam & Grizz

5 0 0
                                    

*not: eğer diziyi izlemediyseniz hiç bir bok anlamazsınız. Dikkatiniz için tnx.

Grizz hapsoldukları yerde sonuna kadar savunduğu ve haklı olduğunu düşündüğü kişiyi o halde gördüğünde ne yapacağını şaşırmıştı. Son zamanlarda kafası allak bullaktı. Sevdiği adamın bir çocuğu olacağını öğrenmesi yetmezmiş gibi.

1 haftadır kendini herkesten soyutlamayı çok istediği halde çalışıyordu. Sam'e elinden geldiğince yardım ediyordu. Ama hala sam'in neden öyle bir şey yaptığını daha doğrusu kabullendiğini bilmiyordu. Aslında hiç kimsenin bu konu hakkında hiç bir fikri yoktu.

En sonunda dayanamadı. Bebek eden'ın annesinin yanına gitmeye karar verdi. Sam evde yokken eve gitti.

-Becca!

Cevap yoktu. Bir daha seslendi.

-Hey, Becca!

Yatak odasına yaklaştığında aralık olan kapıdan içeri yavaşça baktı. Becca kucağında ki bebeğine ninni söylüyordu. Grizz biraz olsun yumuşamıştı. Sert kalmayı hiç becerememişti. Yavaşça kapıyı açtı ve beccanın yanına oturdu.

-çok güzel.

Becca Grizz'in varlığını önceden hissetmişti. Grizin sözüyle hafifçe gülümsedim.

-hala ona bakabileceğimden emin değilim. Ama sen bu konuyu konuşmaya gelmedin değil mi?

Grizz gülümsedi.

-hayır, ama kendini iyi hissedeceksen konuşabiliriz.

Becca karşılık verdi.

-ben iyiyim. Sen niye geldiğini söyle.

Grizz elini ensesine attı.

-aslında... Sam'in söylemesi daha iyi olur ama... Ben artık dayanamıyorum...

Grizz, Sam ile arasında ki ilişkiden bahsetti. Becca'nın yüzü düşmüştü.

-Grizz, senin yalan söylemeyeceğini biliyorum. Benim de sana söylemem gereken bir şey var ama... Kimseye söyleme...

Becca bebeğin sam'e ait olmadığını sakince anlattı. Yine de bebeğin babasının kim olduğunu söylememekte kararlıydı. Grizz ne kadar ısrar etse de Becca söylemedi. Griz her ne kadar sam'in bunu ona söylememiş olmasına darılsa da anlıyordu. Onu ve kendisini artık üzmemekte kararlıydı.

Dizi: The society

Konusu:
Bir grup genç kasabaları New Ham'a baskın bir şekilde yayılan koku sonrası bilmem bir yere gidiyorlar. Gece vakti onlara gezinin iptal olduğu söyleniyor. Eve geldiklerini düşünen gençler ebeveyinlerinin olmadığını ve onlara ulaşamadıklarını görüyorlar. İlerleyen günlerde bu gençlerin başından geçen olaylar anlayılıyor.

Yorumum:
Dizi konusu gayet güzel ama 9 bölüm ve her bölüm 1 saat civarı olduğundan biraz bayıyor. Dizinin sonlarına doğru bunalıyorsunuz ve yiter bitsin artık dediğiniz sıra sezon bitiyor ve göt gibi kalıyorsunuz. Şimdi 2. Sezonu bekliyorum.

K.G.T Baby✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin