463 5 0
                                    

"​ေမာင္​....​ေမာင္​က အိႏၵိယ မင္​းသား​ေတြလို ထူထဲတဲ့ မ်က္​ခံုး​ေတြ မ႐ွိ​ေပမယ္​့လည္​း တို႔ မ်က္​လံုးထဲမွာ​ေတာ့ ခန္​႔ညား​ေနဆဲပါ...မဟူရာအ​ေရာင္​​ေတာက္​တဲ့ ​ေမာင္​့ မ​်က္​ဝန္​း​ေတြနဲ႔ အၾကည္​့ခ်င္​းဆံုမိတိုင္​း ဒီလူနဲ႔သာဆို တို႔ ဘာမဆိုလုပ္​ရဲတယ္​ဆိုတဲ့ သတၱိမ်ိဳးကို ​ျဖစ္​​ေပၚ​ေစတတ္​တာ အျမဲပါပဲ....​ေလး​ေထာင္​့ မက်တက် ​ေမာင္​့မ်က္​ႏွာက်​ေၾကာင္​့ ဆယ္​​ေက်ာ္​သက္​က​ေလး​ေတြ ၾကားမွာ လူငယ္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​လို ​ေရပန္​းစားတဲ့ ​ေမာင္​့ကို တို႔ စိတ္​မခ်ခဲ့ဖူးတာအမွန္ပါ​ေလ...

တို႔ စိတ္​မခ်ခဲ့ဖူးဆို​ေပမယ္​့ ​ေမာင္​့ကို ဒီလို အၾကာႀကီး လွဲ​ေနရတာမ်ိဳးကိုလည္​း မႀကိဳက္​တတ္​ခဲ့ပါဘူး....​ေမာင္​က ဒီလို အၾကာႀကီး အိပ္​​ေန​ေတာ့ တို္​ ့ ဆရာဝန္​​ေတြ ​ေျပာတာကို​ေတာင္​ ယံုခ်င္​သလိုလို ႐ွိလာခဲ့ၿပီ...​ေမာင္​ရဲ႕ အသိစိတ္​က မႏိုးထခ်င္​ဘူးဆိုရင္​ ဒီတစ္​သက္​ ​ေမာင္​ ျပန္​လာဖို႔က မျဖစ္​ႏိုင္​​ေတာ့ဘူးတဲ့...သူတို႔ ​ေျပာ​ေနတာ​ေတြ မဟုတ္​ခဲ့ဖူးလို႔ ထ​ေျပာလိုက္​စမ္​းပါ ​ေမာင္​ရယ္​....တို႔ ကို တစ္​​ေယာက္​တည္​းထားၿပီး ​ေမာင္​ထြက္​မသြားပါဘူး ဆိုတာကို သူတို႔ယံု​ေအာင္​ သက္​​ေသျပလိုက္​ပါ​ေတာ့လား ​ေမာင္​ရယ္​...."

ပါးျပင္​ထက္​ စီးက်လာ​ေသာ မ်က္​ရည္​စက္​တို႔ကို လက္​ခံုႏွင္​့ သုတ္​ကာ ဖယ္​႐ွားလိုက္​ရင္​း ​ေဆးရံုကုတင္​ထက္​တြင္​ အိပ္​စက္​​ေန႐ွာ​ေသာ သူကို စိုက္​ၾကည္​့လိုက္​မိသည္​။ ​

​ေမာင္​ ​ေမွးစက္​​ေနတဲ့ပံုက သိပ္​ၿပီး ​ေအးခ်မ္​းလြန္​းလွတယ္​ ​ေမာင္​ရယ္​....​ပီဘိ က​ေလးတစ္​​ေယာက္​လိုပါပဲ...ေလာကႀကီးရဲ႕ ပူပင္​​ေသာက​ေတြ အားလံုးက ​ေမာင္​့အပါးက ​ေ႐ွာင္​ၾကဥ္​ဖယ္​ခြာ​ေပး​ေနသလိုပါပဲ....​ေမာင္​့ရဲ႕ အိပ္​မက္​နန္​း​ေတာ္​မွာ ​ေမာင္​ စံ​ေပ်ာ္​​ေနတယ္​ ထင္​ပါရဲ႕....

"အို....တို႔​ ေမ့​ေတာ့မလို႔​ေမာင္​ရယ္​....​ေမာင္​ သိပ္​ၿပီး ႏွစ္​သက္​တဲ့ ခ်ယ္​ရီ​ေတြ တစ္​ခါျပန္​ပြင္​့​ေနခဲ့ၿပီ​ေလ...ဒီတစ္​ခါလည္​း ခ်ယ္​ရီ​ေတြက ႐ိုးရာ မပ်က္​လွတုန္​းပါပဲ​ေလ...​ေမာင္​့ရဲ႕ ခ်ယ္​ရီ​ေလး​ေတြကို ​ေမာင္​ ပစ္​ထားရက္​လို႔လား...သူတို႔​ေလး​ေတြက ​ေမာင္​့အလာကို ​ေစာင္​့​ေနတယ္​​ေလ....တကယ္​​ဆိုရင္​ ​ေမာင္​လည္​း ခ်ယ္​ရီ​ေတြ ပြင္​့မယ္​့ရက္​ကို လက္​ခိ်ဳးၿပီး ​ေစာင္​့​ေနခဲ့တာမလား...​"

နားစြင္​့ ၾကားဟန္​ ရင္​ခုန္​သံWhere stories live. Discover now