Baekhyun eve girip ayakkabılarını çıkardıktan sonra ayağına terliklerini geçirdi. Parkelerde ayaklarını sürüyerek yürüyüp kocasının, eve geldiğini kapıyı açarken duymamışsa bile o anda duymasını sağladı.
Elindeki iş çantasını koltuğun ayak ucuna yaslayıp bıraktı ve takım elbisesinin gün boyu giydiği için artık Baekhyun'a rahatsız hissettiren ceketini çıkardı, kolçağa atıp kocasına koştu.
Bütün gün işte gerilmişti. Çok önemli bir toplantıyı atlatmıştı ama bütün bu hazırlanma sürecinin ardından gelen sunum ve imza aşaması onu çok yıpratmıştı. Chanyeol'e bile arada çıkışıyordu. Şimdi (Chanyeol eğer terfi almazsa o şirketin kıçına tekmeyi basıp kendisini başka şirkete vereceğini söylüyordu. Evet, Baekhyun'a başka iş teklifleri de geliyordu, ama bu kızı okulda rahat edemediğini söyledi diye başka bir okula vermeye benzemiyordu...) tek yapmak istediği kocasının kolları arasına sokulup yüzünü boynuna gömmek, rahatlatıcı kokusuyla mayışmak ve kaptığı cumartesi izni ile boş kalmış bütün haftasonunu Chanyeol ile sarılarak geçirmekti.
Uflaya puflaya mutfağa girdiğinde kocası önündeki sebzelerden başını kaldırıp alnına düşen tutamları topladığı lastik tokanın zıplamasını sağladı ve kocaman gülümseyip kendisine takıldı. "Büyük kötü kurt, noldu, kaptın imzayı değil mi? Ne bu benim evimi üfleyerek yıkma çabası?"
Baekhyun küçük çocuk gibi dudaklarını büzdü ve omuz silkip tekrar biberlerine dönen Chanyeol'ün kollarının altından kollarını geçirdi, Chanyeol'ün gövdesine sarıp vücudundan an ve an uzaklaşan gerginlik ve stresi hissetti. Yüzünü Chanyeol'ün geniş sırtına yaslayıp yanağını kocasına sürttü. Rahatlayarak bir nefes aldı ve bütün ağırlığını Chanyeol'e verdi.
"Ne yemek yapıyorsun?"
Chanyeol boğuk ve derinden gelen sesi ile Baekhyun'un içini titreterek "Bu akşam sana Tayland mutfağı yapmak istedim. Biliyorum acı yemek istemiyorsun o yüzden merak etme acıyı az kouyorum hayatım." dediğinde Baekhyun eğer hâli olsaydı yere çöküp ellerini yanaklarına kapatıp seni çok seviyorum~ diye diye yerlerde yuvarlanırdı. Bunda tayland mutfağının bir etkisi yoktu, sadece.... Chanyeol, Chanyeol'dü ve bu yetiyordu.
Kocasının hareketleri ile birlikte sallanan Baekhyun mırlayıp dikildiği yerde uyuyakalacağını hissetti. "Çok uykum var~"
Chanyeol biberleri tavaya döktükten sonra ellerini sudan geçirip kuruladı ve Baekhyun'un kolları arasında dönüp kocasının yüzünü avuçları arasına aldı. "Hadi pijamalarını giyip biraz uyu o zaman aşkım. Ben seni yemek için uyandırırım."
Baekhyun büktüğü dudakları ile yarı kapalı gözlerinin birleşimi yüz ifadesi sayesinde Chanyeol'ü önünde diz çöktürecekti az daha ama Chanyeol en azından kendisine bu konuda sahip çıkıp sadece Baekhyun'un yanaklarını kokulu kokulu öptü ve Baekhyun'u kapıya doğru çevirip kıçına bir tane patlattıktan sonra bile gıkını çıkaramayacak kadar yorgun kocasının mutfaktan çıkışını izledi.
Baekhyun görüş alanından kaybolsa bile yatak odasının kapısı açılana kadar tezgaha yaslanıp bekledi Chanyeol. Dolap kapağını her seferinde Baekhyun'u uyarıyor olmasına rağmen kocası tekrar sertçe örttüğünde Chanyeol gözlerini devirdi ve baharatladığı etleri buzdolabından çıkarmak için ilerledi.
***
Baekhyun kendisini nazikçe sarsan ellerin sahibini görmek için gözlerini araladığında kocasının nazikçe gülümseyen ifadesi ile karşılaştı.
"Gel aşkım yemek yiyelim."
Chanyeol'e uysalca başını salladı Baekhyun ve üstünden yorganını atıp yataktan kalktı. Chanyeol o ebeveyn banyosuna girdiğinde odadan ayrılıp mutfağa geçti. Baekhyun'un etini koyarken kocası da geldi ve birlikte yemeklerini yediler.
***
Televizyonun karşısında pineklerken Baekhyun burnunu Chanyeol'ün çenesinin altına sürttü. Elini kpcasının tişörtünün içine sokup elinin altındaki sıkı teni okşadı.
Bacağını koltukta rahatça uzanabileceklerken Chanyeol'ün beline atmış, kocasına iyiden iyiye yapışmıştı.
Chanyeol'ün kürek kemiklerinin arkasındam kendisine doladığı kolu beline kaydığında Baekhyun yerinde yükselip (Chanyeol'ün aksine o pek de izlemiyordu televizyondaki Friends'i.) Chanyeol'ün diziye odaklı gözlerinin önüne yüzünü geöirip kocasını güldürdü.
"Benimle ilgilen~"
Chanyeol Baekhyun'un içinde tanıştıklarından beri seneler geçmiş olmasına rağmen tanıştıkları o ilk anda yaptığı gibi bir şeylerin yerini değiştirip Baekhyun'un karnını düğüm düğüm ederek güldü ve Baekhyun da Chanyeol'ün yanında uzanmayı kesip kocasının üstüne tırmandı.
"Nasıl ilgileneyim bebeğimle?"
Baekhyun Chanyeıl'ün üstünde uzanır hale geçip Chanyeol'ün göğsünde ellerini üst üste koyup çenesini ellerine yasladı. "Sev beni~"
Chanyeol tekrar kahkaha atıp ellerini kocasının bellerine koydu ve burnunu Baekhyun'un hurnuna sürttü.
"Seni ilk gördüğüm andan beri deliler gibi seviyorum ki ben~"
Baekhyun edalanıp yaaa~ yapınca Chabyeol de "Hm-hmm~" demişti. "Hem de çok~"
Uzanıp Baekhyun'un gülümesediği için gerilmiş gerilmiş dudaklarına dudaklarını bastırmıştı.
Chanyeol göğsünde yukarı kayıp ellerini başının iki yanından koltuğa yaslayan kocası ile sonunda Baekhyun'un neyi istediğini anladı.
Baekhyun'un belindeki elleri yukarıya kaymamıştı, Baekhyun ise yukarı kaydığından dolayı elleri kocasının kalçalarındaydı.
Ellerinin altındaki etleri sıkan Chanyeol kocasından bir inleme kaptı ve ikisinin de dudakları aralanıp öpücük hız ve güç kazandı.
"O zaman beni ne kadar çok sevdiğini göster kocacığım."
Chanyeol az öncekinin aksine pek de canayakın ve sevimli olmayan gülümsemesi ile koltukta oturur hale geçip Baekhyun'u kucaklayarak koltuktan kalktı.
"Kocam nasıl isterse."
Gece boyunca odadan yükselen sesler iyi ki Mongryong ve Toben'ı Chanyeol önceki gün veterinere vermiş diye düşündürmüştü Baekhyun'a.
Gün doğarken kocasının kollarında uykunun gelip kendisini bulmasını beklediği sırada (o arada da Chanyeol'ün göğsünde ve boynunda oluşturduğu kızarıklıklara dudaklarını bastırıp Chanyeol'ün parmaklarına parmaklarını geçirmiş, baş parmağıyla Chanyeol'ün elinin üstünğ okşuyordu) bedeninde oluşmuş tatlı yorgunluk ile üstünden geçmiş iki haftanın bütün kalıntılarını yok ettiğini hissediyordu.
***
Chanyeol ve Baekhyun'un şu evcimen halleri beni bitiriyor~ 😭😭😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
candy shop
Fanfictionmini mini drabble'lar~ •chanbaek/baekyeol •fluff •dişlerinizi dahi çürütebilecek derecede fluff 😭😭😭