ျမတ္ႏိုးမႈ အရံႈး-၄

678 117 45
                                    


၂၀၁၆ ခုႏွစ္....

အဝတ္လဲခန္းအတြင္း ေဂ်ာင္ဆူး ပုန္းကာ ေစာင့္ေနရင္းမွ ရင္ခုန္ေနမိသည္.
ဘတ္ခ္ဟြန္းသည္ သူ စပ႐ိုက္လုပ္လ်ွင္ မည္သို႔ျဖစ္သြားမည္ဆိုသည္ကိုလည္း သိခ်င္လြန္း၍ အခ်ိန္ေတြကို ျမန္ျမန္ကုန္ေစခ်င္လွၿပီ.
ေဂ်ာင္ဆူးလက္ထဲတြင္ ကိုင္ထားေသာ ကိတ္မုန္႔ကလည္း အခန္းအပူခ်ိန္ေၾကာင့္ အခ်ိန္အနည္းငယ္အတြင္း တစတစအရည္ေပ်ာ္ေတာ့မည္.

တံခါးအား တြန္းဖြင့္သံၾကားလိုက္တာေၾကာင့္ ဘတ္ခ္ဟြန္း လာၿပီဟု ထင္၍ ေဂ်ာင္ဆူး အခန္းအျပင္ထြက္မည္ၾကံေသာ္လည္း ေျခသံက တစ္ခုတည္းမဟုတ္သည္မို႔ ေဂ်ာင္ဆူးမထြက္ျဖစ္.
အျခားေသာ ကစားသမားမ်ားဝင္လာသည္ဟုသာ ထင္မိလိုက္သည္.

ေျခသံတို႔က ေဂ်ာင္ဆူးရိွေနရာအဝတ္လဲခန္းႏွင့္ ပိုမိုနီးကပ္လာၿပီး ေဂ်ာင္ဆူးေဘးကပ္ရက္အခန္းကို ဖြင့္ကာ ထိုအခန္းထဲသို႔ အလ်င္စလို တြန္းဝင္လိုက္ၾကသည္ထင္သည္.
ေဘးအခန္းမွ ၾကားရေသာ ေျခသံတို႔က ကတုတ္ကယက္.

ထို႔ေနာက္ ေနာက္ဆက္တြဲထြက္လာသည္က အၾကင္နာျပင္းျပင္း၏ ေမာဟိုက္သံမ်ား.
အခန္းနံရံသို႔ ဆြဲကပ္လိုက္ပံုရေသာေၾကာင့္ ဝ႐ုန္းသုန္းကားျဖစ္ကာ ျဖစ္လာေသာအသံမ်ား.
ေျသာ္...အတြဲေတြ ထင္ပါရယ့္...

တဖက္အခန္းရိွ အတြဲက အၾကင္နာအၿပိဳင္ၾကမ္းေနၾကသည္မို႔ ေဘးခန္းတြင္ လူရိွမွန္းသိလ်ွင္ ႐ွက္သြားၾကမည္စိုး၍ ေဂ်ာင္ဆူး အသံမထြက္...
တိတ္တိတ္ကေလးသာ ေနေပးျဖစ္သည္.

ဘတ္ခ္ဟြန္းကလည္း ၾကာလိုက္တာ...

ေဂ်ာင္ဆူးက ဘတ္ခ္ဟြန္းကို တေမ်ွာ္ေမ်ွာ္လုပ္ေနရေပမယ့္ တဖက္အခန္းက အတြဲကေတာ့ အေတာ္ေလး ေမာဟိုက္သြားၾကပံုရသည္.
အၾကင္နာသံ တႁပြတ္ႁပြတ္ကို မၾကားရေတာ့.
တိတ္ဆိတ္သြားေလၿပီ.

"ေမာသြားၿပီလား....ေဘဘီ.."

တိုးလ်လ်ထြက္လာသည့္ ေဘးအခန္းမွ အသံသည္ ဘတ္ခ္ဟြန္းအသံႏွင့္ ဆင္လြန္းလွသည္.
ေဂ်ာင္ဆူးသည္ပဲ စိတ္ထင္ေလသလား?

တမင္စပ္စုသည္ မဟုတ္ေပမယ့္ ကိုယ့္ခ်စ္ရသူအသံႏွင့္ ဆင္ဆင္တူေလေတာ့ ေဂ်ာင္ဆူး နံရံကို အသာကပ္ကာ အသံကို နားစြင့္မိသည္.

ျမတ္ႏိုးမႈအရံႈးOù les histoires vivent. Découvrez maintenant