Κεφάλαιο 2

23 4 2
                                    

Δεν άργησε να γίνει το κακό . Την επόμενη μέρα οι νεαροί μας ήρωες δεν άργησαν να βρεθούν έτσι το επόμενο πρωί  και τα πέντε παιδιά πήγαν σε μια δεξίωση για τους δικούς του λόγους ο καθένας.
Ο Σπύρος πήγε για να πάρει συνέντευξη από έναν διάσημο της χώρας ενώ ο Παναγιώτης για να παραδόσει ένα δώρο από την γιαγιά του σε μια φίλη της από το χωριό.
Η Άννα δεν ήθελε να πάει σε αυτή την δεξίωση . Προτιμούσε να μείνει στο σπίτι της και να διαβάσει για το σχολείο ή να δει καμία σειρά απο το Νετφλιξ.

- Θα πάτε Δεσποινης Άννα!,της είπε ο σοφέρ και πιστός βοηθός της.
Η Άννα τον κοίταξε αγριεμενη.

- μα τι θα κάνω εκεί? Θα είμαι πάλι σαν γλάστρα. Θα κοιτάω και θα κουνάω το κεφάλι μου θετικά χωρίς να καταλαβαίνω τίποτα., είπε.

- Αποφασίστε ή θα έρθετε ή θα κόψω την συνδρομή σας στο Νετφλιξ.,της λέει ο πιστός σοφέρ της.

- Μάρθα , Ρίτσα! , φωνάζει.

- Μάλιστα Δεσποινης Άννα., λένε και οι δύο μαζί.

- Τι της θέλετε τωρα αυτές τις δύο?, ρωτάει ο νεαρός ψηλός άντρας.

- Σςς ! Βρείτε μου κανένα καλό φόρεμα., λέει η Άννα. Τα κορίτσια γελάνε και τρέχουν στο δωμάτιο.

Ο Σοφέρ της την κοιτάζει περίεργα.
- Τι ?,τον ρωτάει.

- Πως και αποφασίσατε να έρθετε?,την ρωτάει.

- Εμ τι...χαζή είμαι να χάσω την συνδρομή μου στο Νετφλιξ.,του λέει και τρέχει να ετοιμαστεί.

Στο μεταξύ η Μαρία κατέβηκε από το χωριό της για να μείνει με την πεθερά της.  Φυσικά και δεν το ήθελε όλο αυτό ,αλλά δεν μπορούσε να κάνει και αλλιώς από την στιγμή που έμεινε χείρα από τα είκοσι τρία της.
Είναι νέα γυναίκα και χρειάζεται κάποιο στήριγμα.
Φυσικά και η πεθερά της δεν την συμπάθησε καθόλου.
Την πίεσε μάλιστα να πάνε και στην δεξίωση που θα γινόταν στο κέντρο της πόλης.
Δεν μπορούσε να αρνηθεί γιατί δεν είχε και κανέναν άλλο για να στηριχτεί.

Στην είσοδο του ξενοδοχείου ο Παναγιώτης πέφτει επάνω στην Μαρία.

- Συγνώμη ! Δεν το ήθελα.,της είπε.

- Να προσέχεις που πηγενεις φίλε άλλη φορά!,του λέει.

Ο Παναγιώτης κάνει να φύγει αλλά η Μαρία τον φωνάζει.

- Ε! Νεαρέ?,ο Παναγιώτης γυρίζει.

- Τι έγινε? ,την ρωτάει.

- μήπως ξέρεις που γίνονται οι ακροάσεις?,τον ρωτάει.

- Δυστυχώς όχι! Λυπάμαι.,της λέει.

- Οκ ... ευχαριστώ .,του λέει και βγάζει το κινητό της από την τσάντα.

Όσο οι πέντε ήρωες μας ετοιμάζονταν για να  βρεθούν σε αυτήν την δεξίωση μερικοί πληρωμένοι δολοφόνοι ήταν έτοιμοι να διαπράξουν ένα αδίκημα.
Σε ένα κολωνατο ποτήρι με σαμπάνια έβαλαν δηλητήριο και το έδωσαν στον επιτημο καλεσμένο.

Το σχέδιο θα ήταν απλό. Θα το έπινε ,θα πήγαινε σπίτι του και θα πεθενε και όλοι θα νόμιζαν πως έπαθε καρδιακή προσβολή.

Το ασανσέρ έρχεται και ο καλεσμένος μπαίνει μέσα. Κατεβαίνει σε λάθος όροφο σε έναν πολύ απομονωμένο.

Στο μεταξύ οι ήρωες μπερδεύτηκαν και κατέβηκαν στον λάθος όροφο την λάθος στιγμή.

Το θέαμα ήταν τρομακτικό. Ο άνθρωπος ήταν πεσμένος στο πάτωμα έτοιμος να ξεψυχήσει.
Και τώρα?

****************★******************

Αυτά ήταν για σήμερα ντεντέκτιβ. Ελπίζω να σας άρεσε!!! Αν σας άρεσε πατήστε like και αφήστε μου και ένα σχόλιο!
😇😏😎🙋😍😘🌹

οι δολοφόνοιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora