Is dit het dan is dit het einde van mijn leven?
Samen met mijn 2prachtige kindjes?
_______________________________________Perspectief Nasr-edinne:
Met tranen in mijn ogen rijd ik achter de Ambulance aan. Zo zie je maar hoeveel ik van haar houd nog nooit heb ik om een meisje gehuild maar Nour , Nour is speciaal.
Ziekenhuis: "Mevrouw waar ligt Nour ******" Stotter ik "Die is net de operatie kamer in gegaan als het goed is je kunt bij verdieping 1 kamer 4 wachten" als een gek loop ik de trappen op naar kamer 4 verdieping 1 als ik daar ben zie ik een dokter de kamer uit lopen ik loop er op af
"EN" vraag ik zenuwachtig "Mevrouw ligt nog in de operatie kamer meneer" "KAN HET NIET SNELLER K* ZOOI" schreeuw ik. Mijn geduld is op boos sla ik tegen een muur aan ik plof op en stoel tegenover de kamer en wacht dan tot er nieuws komt.
Shit ik heb niemand gebeld snel bel ik nog Brahim.
N: S-selam bel
B: Selam Ahlaykom bro Wats er aan de hand
N: J-je zusje
B: WAT IS ER MET MIJ ZUSJE
N: Z-ze ligt in het ziekenhuis sorry
B: WLH THE ALS JIJ HIER WAT MEE TE MAKEN HEBT HÉ JIJ BENT NOG LANG NIET JARIGVoor dat ik nog wat wou zeggen had die al opgehangen.
Snel bel ik nog Hafsa
N: H-hafsa kom nu naar ziekenhuis bij die park
H: WATS GEBEURD NASR K ZIJ TOCH DAT JE MOEST STOPPEN MET DIE KUT WERK
N: H-het is Nour
H: W-wat i-ik kom er aanTranen die over mij wang rollen. Wat was er nou gebeurd ze viel opeens flauw zonder reden leek het opeens dat ze stikte.
"DOKTER" Schreeuw ik ik loop maar hem toe "EN" vraag ik hoopvol "Sorry meneer maar u vrouw ligt in coma als u vrouw niet wakker word binnen en maand gaat de stekker eruit en overleden de kindjes want ze moeten wel eten en we kunnen niet alles via en buis doen"
Met grote ogen kijk ik hem aan. Boos pak ik hem bij hem kraag "WAT DE TERING ZEG JIJ WLH MEH DIE STEKKER GAAT ER UIT JA MIJN KINDJES WORDEN KERN GEZOND GEBOREN EN ME VROUW GAAT NIET DOOD JA BEGREPEN ZIJ IS EEN STERKE VROUW JA ZE ZAL ER VOOR ONS ZIJN" Schreeuw ik "S-sory meneer ik hoop het voor u"
"NASR BEN JE GEK GEWORDEN" Schreeuwd mij moeder.
"M-mama" net als en klein kind val ik in de armen van me moeder. "Het is al goed mij jongen het is al goed huil het maar uit"
Sorry sorry sorry echt lang geen deeltje meer geschreven! Maar Ik was ziek en gister was ik in België dus ja. Mijn boek heeft de 4,9K reads!!! LOVE!!
Btw sorry voor korte deeltje maar er komt vandaag nog een deeltje❤
JE LEEST
La Jalousie (Voltooid)
AdventureHier sta ik dan na 5jaar kon ik eindelijk ontsnappen uit die hel! Zij zullen boeten zij zullen hun leven haten! 5jaar lang zat ik daar opgelsoten! 5jaar lang werdt ik mishandeld! 5jaar lang zat ik daar tussen de hoeren! Mijn eer? Die heb ik niet mee...