Lisa anlatımı
Sabah gözlerimi alarmla açtım.Salak salak tavanla bakışımaya başladım.Dün olanlar aklıma geldi ve utançtan yorganı kafama çektim.Dün jungkook bana sarılmıştı.Ve öyle benim serumum bitine kadar öyle kalmıştık.Sonra hemşire gelip serumumu çıkarttı ve hepbirlikte eve gittik.Sonra da herkes uyuşmuştu.Elime telefonumu aldım.Ve gelen mesaj yığınına baktım.Fanlar endişelenmişti.
Hey blink! Biz iyiyiz üzülmeyin.Küçük bir zehirlenme olmuş çokta önemli değil.Biz iyiyiz ve şuan sağlık durumumuz iyi.Sizleri seviyoruz.Iyiki varsınız.Bize destek çıkmaya devam edin.
Bu gönderi yorumlara kapalıdır.
Ayağa zorda olsa kalktım.Ve banyoya gittim.Elimi yuzumu yıkadım. Dişlerimi fırçaladim ve banyodan çıktım.Hemen yatağımi düzelttim.Ve aşağıya indim herkes kalkmıştı.Jennie unniem dışında.
Jhope: Günaydın
Lisa :günaydın oppa
Jin :sana pek gün aymamış gibi ama.
Jisoo: E dün geç geldik ya haliyle yorgun.
Rose: kahvaltı yapalım acıktım.
Lisa :Jennie unniemi ben uyandırıcam.
Rose :gecen ki gibi dayak yiyip aglama.
Lisa :tamam
Hemen yukarı çıktım.Kapısını çalıp içeri girdim.Yanına gidio uzandım.Ve yanağına öpücük kondurdum.Yavaş yavaş gozlerini araladi tam agzini açacakken ben kulaklarımı kapattım .Çünkü kızıcaktı.Sonra bana sıkıca sarıldı.
Jennie: lisa ben fazla erkeksimi davranıyorum.
Lisa :Hayır unnie biz seni böyle seviyoruz .Kaç senedir ablamsin sen benim senin bu korumacı tavrın beni mutlu ediyor.Çünkü arkamda taş gibi jennie unniem var diyebiliyorum.
Sonra sıkıca sarıldım.
Jennie: Bir kızları çağırsına.
Hemen yataktan kalkıp aşağıya indim.
Jisoo: Ne oldu azar mı yedin?
Lisa :Şey unnie Jennie unniem ikinizi çağırıyor önemliymiş.
Rose :Bir sey mi oldu deyio hızlıca ayağa kalktı ve odasına koştu.
Jisoo: lisa Jennieye bir şey mi oldu ?
Lisa :Hadi odaya geçelim.
Dedim ve elinden tutup odaya gittik.Odaya girdiğimizde ikitfane sarılan minik kedi ve sincap beklemiyorduk.Jisoo unneimle yatağa oturduk.
Jennie: Unnie ben her şey için özür dilerim.Bazen sizin kalbinizi çok kiriyorum.ve siz benim ailemsiniz.sadece bazden çok erkeksi davrandığımı ve sizi kırdığımı düşünüyorum.Ben özür dilerim.Ben sizi haketmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kill With Love Bangtanpink # 2019 Wattys
FantasíaLiskook Jirose Jinsoo Yoonnie İyi eğlenceler .....