Το δεύτερο (όπως υποσχέθηκα) review για το δεύτερο μέρος της "τριλογίας" (ετοιμάζουν και "Creep 3") ήρθε.
Το Creep 2 είναι ταινία παραγωγής του 2017, παίζουν πάλι άγνωστα ατομα, και ομολογώ, τα ξανακατάφεραν!7/10
Ο λόγος που δεν το ανεβαζω παρόλο που σε κάποια κομμάτια είναι καλύτερη από το πρώτο, όπως στο dark humour, είναι διότι η ταινία γίνεται πολύ πιο παράξενη από τη πρώτη, κάτι που δεν δούλευε πάντα.
Καταρχήν, ο Mark Duplass είναι πάλι εξαιρετικός, και το νέο του "θυμα" μυστηριώδες, μπορεί και πιο επικύνδινο απο τον ίδιο. Αυτό το στοιχείο κάνει την ταινία πιο ενδιαφέρουσα, δυστυχώς όμως δεν αναπτύσσεται ιδιαίτερα.
Το σενάριο...σε κάποιες φάσεις γινεται καλύτερο από το πρώτο, σε άλλες παίρνει αποφάσεις λίγο αφύσικες, που σε παραξενεύουν στην αρχή, μα καταλαβαίνεις πως πρέπει να πας με τα νερά της ταινίας, γιατί δεν έχεις μάθει τα πάντα για κανέναν από τους χαρακτήρες ακόμα.
Εγώ προσωπικά, αν βγάλουμε το ότι είμαι αντικειμενικός, το λάτρεψα λίγο περισσότερο απο το πρώτο. Μου αρέσει το ποσό μη-mainstream και ballsy είναι. Οι ερμηνείες είναι απίστευτες, η σκηνοθεσία καλυτερεύει, το σενάριο αναπτύσσεται, σε ήρεμα νερά κάποιες φορές και σε φουρτούνες σε άλλες, μένοντας πιστό στο ποσό παράξενο πρέπει να είναι, τόσο όσο δηλαδή, και όποτε το ξεπερνά, πάντα το σώζει το dark humour και φυσικά ένα αγχωτικό φινάλε που, αν δεν σε ενόχλησαν όλες οι άλλες παράξενες αποφάσεις που η ταινία πήρε, θα σου αρέσει. (αν και αφήνει ανοιχτές πόρτες για sequel, έμμεσα ευτυχως)
Enjoy!
YOU ARE READING
(Horror) Movie Reviews
HumorΑν ειστε fan των horror ταινιων ή απλά cinefil όπως εγώ (και τα δύο) εδώ θα σας σωσω από μεγάλα bombs ταινιών (τρόμου) και θα σας συστήσω classics που υπάρχουν καιρό ή μόλις γεννήθηκαν!