Yukarı çıkıp çocuklara baktığımız da kızım mışıl mışıl uyuyor Aras ise Ayaz 'ı kucağına almış sohbet ediyordu yanımdaki Kuzeye işaret parmağımı dudağıma götürüp göz kırparak sessiz olması için işaret verdim.o da gözlerini açıp kapatarak beni onayladığın da Aras'a odaklandım.
"Bak oğlum annen kısa bir süre yani bir bir buçuk sene kadar kısa bir süre sizin olabilir özellikle bazı süt konularında ama bu annenizi sizinle paylaştığım anlamına gelmez,sakın senin sanıp'ta saltanat kurmaya kalkma külahları değişiriz.Bu kural sadece senin için değil diğer mercimek için de geçerli uyansın ona da söyleyeceğim anlaştık mı?"
oğlum ise ona ağlayarak cevap vermişti tabi bebeğim ağlayınca hızlıca odaya daldım Kuzey de benim peşimden girip . bağırmaya başladı
"Ben zaten en başından beri sevmemiştim bu Ayaz'ı bakın işte Yıldızımı da korkuttu!"
Ben hızla yıldızı kucağıma alırken Aras kucağın da susturduğu oğlumuzla lafa girdi
"Yıldızım derken ? nerden senin yıldızın oluyor o"
yuh ama artık Ben tam Aras 'a çıkışacakken Kuzey oldukça vurdumduymaz bir şekilde omuz silkip "Evet o benim yıldızım !" dedi. Vay be cesarete bak
"Ulan o benim yıldızım!"
"Benim!"
"Hayır benim!"
çocukla çocuk olmak lafı şu ana o kadar uygundu ki...
"Bana bakın Araslar! O benim yıldızım konuşana tatlı yok!"
Kuzey vurdmduymazlığını bir kenara atıp ağzına hayali bir fermuar çekti ve ayaklarını yere vura vura aşağıya indi
Aras ise pis pis sırıttı yanıma yaklaşıp anlını anlıma dayadı,nefesi yüzüme çarptıkça kalbim dahada hızlı atıyordu.
"Ben tatlımı şimdi alabilirmiyim ?"
ben mi odunum yoksa bu adam salakmı? ne demek istedi ki
"İyide burda tatlı yokki tatlılar mutfa-"
dudaklarının dudaklarıma değmesi ile ne demek istediğini anladım Aras'ı omzundan ittirip geri çekildim sıcakmı bastı ne. "Ulan kocacım (!) mercimekler burda"
"hı hı asla utandığın için değil"
ya sabıır
homurdanarak geri çekildim ,salona indiğimde Kuzey Merve 'ye beni ve Aras 'ı şikayet ediyordu.
"Anne ,Ilgaz benim yıldızım değilmi? Aras amca benim yıldızım deyip duruyor o gitsin oğlunu sevsin ben severim yıldızı. Eda teyze de eğer daha fazla kavga ederseniz size tatlı vermem dedi."
söylediklerinden sonra sinsice sırıtarak dudaklarını büzdü merve polyannası da bana çok ayıp der gibi bakıyodu .
Amınakodumun malı
Aras'ın da aşağıya inmesi ile benim hazırladıklarımı yiyip sohbet etmeye başladık .Nerden buluyoruz biz bu kadar konuşacak konuyu ya .
Telefonumun çalması ile gözler bana döndü arayan kişi ise sadece biyoljik olan annemdi.
cevaplamasam da ısararla çalınca mecburen mutfağa geçtim ve aramayı cevapladım.
-Ne var?
-Kızım bana böyle davranma ne olur sende biliyorsun böyle olsun istemedim ben...
-Ne istemedin lan ne istemedin söylemeyeyim söylemeyeyim diyorum ama yeter artık!Ulan sen değilmisin zil zurna sarhoş olup babamı aldatan
-Eda biliyorsun kafam yerinde değildi ayrıca bunu öğrenip beni teh-....
-Evet sadece biyolojik yönden babaannem olan kadın senden bunu istedi yoksa seni babama ispiyonlardı ellinci kez anlatıyorsun ve ben gerçekten bu hikayelerden sıkıldım.
-Madem biliyorsun neden anlamamakta diretiyorsun!
-Çünkü bilmem, seni suçsuz yapmıyor. Sorumluluk sahibi olup babamı aldatacak kadar içmeyebilirdin!
Son noktayı koyup telefonu suratına kapattım kadına bak ya o dua etsin babama söylemedim .
Arasın mutfağa girmesiyle ona sımsıkı sarıldım tabiki hiçbirşeyi ondan saklamadım asla da saklamam . Herşeyi Aras ile beraber yaşamıştık .mutfaktan çıktığımız da Merveler toplanıyordu.
kapıya kadar onları yolcu ettik Kuzey tam arabaya binerken Aras'a dil çıkarıp"BENİM YILDIZIM! BAK GÖR BİRAZ BÜYÜYEYİM ALICAM ONU SENDEN"
Diyip hızla arabaya binmiş tabi binerken Emreye bas gaza baba diye bağırdığını da atlayamayacağım Aras ise bakamaya korkuyorum çünkü şu anda ,
ARAS = 404 EROR !
Evvvveeeet bu bölümü de sağ salim atlattık atmaya kıyamadığınız votelerinizden öpüyorum.Seviliyonuz.xxx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Güzellik (TAMAMLANDI)
Chick-LitBabam , evlen dedi diye evlenirsem kendi hayatımın gidişatı hakkında kendi kararlarımı nasıl alabilirimki? Merak ediyorsanız birkaç bölüm okuyabilirsiniz .Kız kendi hikayem diye demiyorum yaşamadığım şey kalmadı oku anlarsın.