Drogi Tato
Chciałabym Ci powiedzieć, że bardzo Cię kocham, dziękuje, że się mną zajmujesz i cały czas przy mnie stoisz. Że pomagasz mi w najprostszych rzeczach, kochasz mnie i nigdy nie zostawisz.
Chciałabym Cię przytulić i przez chwilę nie wychodzić z Twoich potężnych objęć. Stalibyśmy tak chwilę, a potem dałbyś mi całusa - w głowę i w czoło. Przewróciłabym oczami i jeszcze raz mocno Cię przytuliła.
Chciałbym usłyszeć od Ciebie słowo dziękuję, żebyś powiedział, że kochasz mnie najmocniej na świecie i jestem dla Ciebie najważniejsza.
Chciałabym żebyśmy potem pojechali do kościoła, wrócili do domu i zjedli kurczaka z ziemniakami i chłodnikiem.
Chciałabym żebyśmy razem, my i mama obejrzeli film i żeby nie obyło się bez krótkiej kłótni przy jego wyborze.
Chciałabym, żeby zadzwonił telefon i żebyś to właśnie Ty go odebrał. Chwile pogadał z dziadkiem i podał telefon mamie, która powie szybko wszystkiego najlepszego, a dziadek poda telefon babci i mama powie babci, że już nawet ją zaczyna męczyć ta pogoda. Żeby to wszystko było właśnie tak poplątane. Tak naturalne...
Chciałabym przeżyć dzień, w którym jesteś. Którym możesz coś powiedzieć, uśmiechnąć się, zezłościć czy rozweselić.
Chciałabym się na Ciebie wkurzyć bo zapomniałeś kupić mi tego o co Cię wczoraj prosiłam i na litość boską chciałabym żebyś opieprzył mnie o cokolwiek.
Nie wiem czy tak wyglądałby nasz dzień, nie mam bladego pojęcia czy cokolwiek wyglądałoby własnie tak albo chociaż podobnie. Ale chciałabym, chciałabym żebyś tu był.
Wszystkiego najlepszego.
YOU ARE READING
23.06
RandomChciałabym, żebyś to usłyszał. Chciałabym to przeżyć i dziękować za coś czego nie ma.